IVF/ICSI/CRYO 2e kindje voorjaar/ zomer 2019

Discussie in 'MMM clubs' gestart door MelissaL87, 12 feb 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DR87

    DR87 Fanatiek lid

    2 mei 2016
    1.127
    431
    83
    Ja aanstaande maandag de terugplaatsing. Spannend weer...
     
    Dora26 vindt dit leuk.
  2. Dora26

    Dora26 Fanatiek lid

    8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Volgende week donderdag pas! Dan ben ik normaal 7w6d. Maar deze week had mijn gyn vakantie, dus vandaar dat ze het naar volgende week hadden gezet. *Tanden bijten*
     
  3. Dora26

    Dora26 Fanatiek lid

    8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Krijg je nog bericht voordien bij goede ontdooiing ofzo? En 't was er nog eentje zeker? Duimen draaien voor een toppertje!
     
  4. Dora26

    Dora26 Fanatiek lid

    8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Wat lief! Ik hoop inderdaad ook snel wat geruster te kunnen zijn.
     
  5. DR87

    DR87 Fanatiek lid

    2 mei 2016
    1.127
    431
    83
    Ik word alleen gebeld als het ontdooien niet goed is gegaan. Ik heb idd nog 1 blasto van matige kwaliteit. Maar ik heb ook nog 2 bevruchte eicellen. Die hebben ze vandaag (op mijn verzoek) uit de vriezer gehaald en laten ze doordelen tot maandag. Als daar nog iets van overblijft kijken ze welke ze terugplaatsen. Als er een betere kwaliteit uit komt plaatsen ze die terug en als er nog een matige uit komt plaatsen ze die samen met die matige blasto terug. Maar dat hoor ik maandag pas als ik er ben. Ik ga er maar vanuit dat dit de laatste terugplaatsing wordt.

    Voor jou nog lang wachten zeg, een week... heb je in de tussentijd nog een bloedtest of nu gewoon wachten tot de echo? Succes iig!
     
    Dora26 vindt dit leuk.
  6. LenaMill

    LenaMill Fanatiek lid

    3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Ga jij naar een gyn in de fertiliteitsafdeling? Is er geen gyn waar je privé ging bij je dochtertje? Zo kreeg ik op week 5, 6, 7, 8 en 9 een echo. Daarna pas terug op week 12. Dit stelde de gyn zelf voor om me gerust te stellen na al wat ik al meegemaakt had. Echt schandalig dat ze je zo lang laten wachten. Zou bij mij niet waar geweest zijn. Hopelijk ben je snel gerustgesteld!
     
  7. Dora26

    Dora26 Fanatiek lid

    8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Mijn gyn zit eigenlijk in een kleiner ziekenhuis (waar ik dan ga), maar werkt zowel in een groter ziekenhuis op de fertiliteitsafdeling. Bij ons doen ze dat helemaal niet om iemand gerust te stellen, eerder echo's nemen. Ik had gevraagd of ik op 6 weken niet mocht komen omwille van de lage waarden en dat het misschien een buitenbaarmoederlijke zwangerschap had kunnen zijn, maar zelfs toen zeiden ze dat ze geen echo op 6 weken doen tenzij er echt een vermoeden is dat er iets mis zit of als er in het verleden al veel is mis gelopen. Ze zeiden dan dat ze op 6 weken soms nog niet veel zien en dat ze op die manier ook geen mensen willen ongerust maken. Ik durf er eerlijk gezegd niet meer naar vragen, maar ik kan wel zeggen dat de afgelopen weken echt een hel waren. Nog een weekje aftellen en ga het dan wel aan mijn gyn zeggen denk ik, verschrikkelijke periode, terwijl het misschien allemaal wel gewoon oké is hoor. Al durf ik dat nog niet te geloven. Te bang dat het toch nog een teleurstelling zou worden. Maar goed, het is nu zo... vind het wel heel jammer (als alles goed zit) dat we die eerste weken daar zo hebben voor moeten 'afzien'. Nu maar aftellen naar donderdag!
     
  8. Dora26

    Dora26 Fanatiek lid

    8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    We duimen voor morgen! Laat je weten hoe het gegaan is?
     
    DR87 vindt dit leuk.
  9. DR87

    DR87 Fanatiek lid

    2 mei 2016
    1.127
    431
    83
    Ja zal ik doen, lief dat je eraan denkt!
     
  10. LenaMill

    LenaMill Fanatiek lid

    3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    DR 87: hoe was je terugplaatsing vandaag? Hopelijk een lief schattig 'kindje' dat nu mooi aan het innestelen is. Ik zie de embryo's altijd als echte beginnende baby's.
     
  11. DR87

    DR87 Fanatiek lid

    2 mei 2016
    1.127
    431
    83
    Ik heb de ‘matige’ blasto teruggeplaatst gekregen. De andere twee zijn helaas gestopt met delen dus dit is echt de laatste kans binnen deze poging... ik heb er niet heel veel vertrouwen in, maar we gaan het zien.
     
  12. Dora26

    Dora26 Fanatiek lid

    8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    't Is niet echt een troost.. maar je hebt er maar eentje nodig zeggen ze hé... Hoop van harte met je mee dat deze toch mooi verder deelt en een lekker warm plekje zoekt! We duimen mee!
     
    DR87 vindt dit leuk.
  13. LenaMill

    LenaMill Fanatiek lid

    3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Ik duim!! Je weet maar nooit... x
     
    DR87 vindt dit leuk.
  14. LenaMill

    LenaMill Fanatiek lid

    3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Hier is mijn menstruatie eindelijk na bijna 2 maanden nog eens doorgebroken. Ik was helemaal ontregeld door die amandelen die eerst ontstoken waren en nadien eruit moesten via operatie. Al die medicatie 1,5 maand er nog eens bovenop... Maar goed. Nu twee "pogingen" zo proberen, voor mijn man zijn gevoel. Hij wil hrel graag dat het lukt zonder de hulp van uz Gent. Hij voelt zich denk ik een mislukkeling, omdat meer dan de helft van zijn zaadcellen geen eicel kan activeren. Ons zoontje lijkt sprekend op hem, maar voor een man voelt het blijkbaar toch anders aan dan voor een vrouw. Ik wil zelf liefst zo snel mogelijk in Gent starten! Hopelijk wil mijn man in januari naar Gent. Xxx
     
  15. DR87

    DR87 Fanatiek lid

    2 mei 2016
    1.127
    431
    83
    @Dora26 vandaag de echo toch? Heel veel succes!
     
  16. Dora26

    Dora26 Fanatiek lid

    8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Oej, wat jammer van je man... Ik weet wel dat toen uit de onderzoeken bij ons kwam dat het eerder aan mij leek te liggen, dat ik me er ook enorm slecht en schuldig over voelde hoor. 'Gelukkig' is je menstruatie daar en hopelijk terug wat regelmatig, zodat je even goed zelf kan proberen! Zou fijn zijn als het zo kan natuurlijk! Dat zeker wel! Wij probeerden tijdens de pauzes toch ook goed zelf ;)
     
  17. Dora26

    Dora26 Fanatiek lid

    8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Hoi, vandaag inderdaad echo gehad! Er zat een mooi kloppend hartje klaar (gelukkig maar eentje ;) ). Was nu zo'n 13mm en zat helemaal op schema! Alles zag er mooi uit. Ben nu uitgerekend op 19 juni, dat is 2 daagjes voor we van onze dochter uitgerekend waren, maar toen ging ik een week over tijd, dus hopelijk ligt het (voor hen) ook niet te dicht bij elkaar :)
    Hier moet het nog een beetje landen hoor, maar nu ik het aan mensen kan vertellen, lijkt het al wel wat echter. Morgen bellen voor de overige echo's in te plannen, maar 6 december is het de 12-weken echo en de nipt, tot dan toch nog een beetje bang afwachten!
     
    Stemine, Mystiek, Snoepjes en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  18. DR87

    DR87 Fanatiek lid

    2 mei 2016
    1.127
    431
    83
    Wauw wat goed, gefeliciteerd!! Lekker genieten nu.
     
    Dora26 vindt dit leuk.
  19. aicirtap

    aicirtap VIP lid

    25 mei 2014
    9.110
    3.377
    113
    Vrouw
    O wat super fijn! Gefeliciteerd!
     
    Dora26 vindt dit leuk.
  20. LenaMill

    LenaMill Fanatiek lid

    3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Waauw wat goed! Proficiat! Zet die bange gevoelens nu echt maar aan de kant. Dat kleintje heeft al lang voor jullie gekozen en alles gaat goed met hem/haar! Genieten nu...! Ik wens je een mooie zwangerschap!
     
    Dora26 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina