Nou meiden, geen ovitrelle mijn lichaam heeft een eisprong zelf al in gang gezet vrijdag was hij 14.4 mm en net 21.6 mm inhaal race! Na aanleiding van de ovulatie test. Nu a.s zaterdag de 24ste de TP❤ om 13.15.... yeaaah
Dat is heel herkenbaar. Ik hoop echt zo dat ik 25 juni weer zwanger mag zijn.. Ik ga weer beginnen idd Donderdag eerste echo in kliniek
@Krv he balen zeg!! mag je deze cyclus gewoon weer een TP? @droomwens79 Jihaaaa spannend!!! Duimen maarrrrrr
Hallo, Ik meld me hier aan als t mag. Ik heb 9 april een terugplaatsing gehad van een blasto van 5 dagen oud. Dinsdag, dus 4 dagen na terugplaatsing positief getest. Heel blij natuurlijk. Nu hopen dat t blijft plakken
Ik ben af en toe moe maar dat was t. Verder nergens last van ofzo. Het zijn vooral de testen die mij onzeker maken. Naar mijn idee weinig oploop, maar we gaan t zien. Zit vandaag op 15dpo. Is het niet zo de de utro en prognova de menstruatie kan belemmeren?
Hey Wat spannend! Ik ga voor je duimen voor een plakker. Dit groepje is meer voor de weg naar een zwangerschap toe, dus voor iedereen die (nog) niet zwanger is. Wellicht ook leuker voor jou om in een groepje te kletsen waar er meiden in dezelfde fase als jij zitten? Veel geluk gewenst! ♡
Welkom nieuwe dames! @Suze29 jij dus helaas ook ervaring met bbz, heftig he. Hopelijk mag het nu sneller lukken dan voor jullie zoontje! @droomwens79 wauw, mooie groeispurt en ook wel fijn dat de ovitrelle niet meer nodig is, dan weet je zeker dat je geen vals positieve testen door de ovitrelle kan hebben. Ben jij een vroegtester of wacht je altijd? Heel veel succes! Dank voor alle lieve knuffels. Vanochtend de kliniek gebeld en ik mag inderdaad gelukkig meteen weer door. Volgende week woensdag de uitgangsecho.
CRYO terugplaatsingen ♡ Palmpje - 35 jaar - 3de kindje ☆ ♡ Droomwens79 - 41 jaar - 2de kindje ♡ Krv - 30 jaar - 2de kindje ♡ Preitjuh90 - 30 jaar - 1ste kindje ♡ Lauren1990 - 30 jaar - 2de kindje ♡ JosjeM - 29 jaar - 2de kindje ♡ Suusxoxo - 25 jaar - 2de kindje ♡ Nicole - 38 jaar - 2de kindje ♡ Ritoy - 32 jaar - 4e kindje ♡ Do1981 - 39 jaar - 2e kindje Afspraken Palmpje - 22 april - FM Do1981 - 23 april - cryo tp 9 Droomwens79 - 24 april - Cryo TP 2 + ovitrelle Ritoy - 26 april - uitslag onderzoeken Krv - 28 april - uitgangsecho cryo tp Testdatum Suusxoxo- 26 april Zwanger! ♡ Lauren1990 - 17 december 2021
Bovenste van gister, onderste van vandaag. Nog steeds licht, maar t streepje was dit keer wel sneller te zien! Ga dadelijk even andere testen halen
@droomwens79 we lopen dan bijna gelijk op. Ik heb vrijdag ze terugplaatsing (Mits goed ontdooit natuurlijk, maar dat is tot nu toe iedere keer gelukkig nog goed gegaan, maar ben daar toch iedere keer wel zenuwachtig over)