dit klopt, maar kleine nuance hierbij, dit hangt er wel nog een beetje vanaf wat ‘het probleem’ is. In sommige gevallen geeft een kunstmatige cyclus meer kans en er zijn ook studies die aangeven dat op oudere leeftijd een kunstmatige cyclus ook iets meer kansen geeft. Er zijn in Nederland echter best wat klinieken die de voorkeur geven aan een kunstmatige cyclus omdat dat beter te plannen is. Ook zijn niet alle klinieken open op zondag. Dus dan heb je risico dat de terugplaatsing niet door gaat als deze op zondag valt en je dus een ronde moet overslaan ik heb beide gedaan. Natuurlijke cyclus is in mijn ziekenhuis de standaard, maar na 7 gefaalde terugplaatsingen wilde ik wel eens een kunstmatige cyclus proberen. 2 rondes gedaan, ik vond het wel heel handig dat ik zelf ook de planning nog wat kon beïnvloeden, maar had wel meer last van de hormonen. Ik gebruik altijd utro, maar de oestradiol erbij had extra bijwerkingen. Uiteindelijk toch in natuurlijke cyclus raak. Je zou het eens kunnen bespreken om dmv hormonen een eisprong te creëren. Ik denk dat die medicatie gewoon vergoed wordt in Nederland. @LenaMill bij jou is het in België toch? Irritant dat je dat dan zelf moet betalen
Gewoon voor een tp he, niet voor een ivf poging. Medicatie voor terugplaatsing cryo wordt in België niet vergoed. Ik wilde zelf spuiten met Puregon en spoot voor 400 euro op 1 rijpe eicel te verkrijgen. Eentje is voldoende op cryo te ondersteunen.
Ik ben inderdaad van België. Wij krijgen medicatie om follikelstimulerend te werken enkel terugbetaald voor een ivf/icsi poging met dus een punctie. Dan is het doel een groter aantal follikels te verkrijgen. Als ik medicatie neem om een tp te kunnen doen na een eisprong (omdat ik zelf geen eisprong krijg) , moet ik dat volledig zelf bekostigen.
Ja 200 euro per ampule. Eerste ampule gaf geen follikelgroei. Baarmoederslijmvlies was uiteindelijk wel 11mm geworden zoiets. Ik vind het ook megaveel geld hoor. Nu hoop ik nog harder dat dit embryo wil blijven! Het was wel mijn eigen keuze. Normaal geven ze clomid aan pcos gevallen die tp willen na eisprong. Dat kost bijna niks. Maar,,,met clomid was mijn baarmoederslijmvlies dan weer veel te dun. Amper 6 mm.
Wat lief! Dank je! Ik heb een nieuwe bloedtest vandaag... Slaap nog niet, had nog veel honger. Hihi, ben stiekem nog vanalles gaan eten.
lekker genieten hoor. Hier op 10 dpo een Omo witte test. Ben toch gestopt met de medicatie. Dit wordt niks ik ken mijn lichaam. Hoop dat het nu snel doorbreekt
Ooh wat jammer! Ik begrijp ook je wantrouwen. Op 10 dpo zou je geen blanco test meer mogen hebben lijkt me ook. Ik zou in jouw geval ook willen stoppen denk ik. Van Gent mag je wel nooit stoppen voor 16 dpo, zelfs niet bij bloedverlies. Misschien heeft dat dan toch een goede reden?
Mijn hormonen zijn goed, zei Gent. Ik probeer me geen zorgen te maken. Toch durf ik nog steeds geen banner. Zelfbescherming denk ik... Eerste vroege echo is op 5w5d bij mijn eigen gyn. Gewoon om te kijken of het wel op de goede plek zit. 26 juli. Op 4 augustus zou ik dan in Gent een 7 wekenecho krijgen om te zien of er een hartje klopt. Ik vind deze weken zoooo eng en lastig. Pffff gelukkig heb ik straks een gesprek met de psycholoog.
Wat een goed nieuws! Gelukkig dit keer wel naar juiste arts doorgestuurd dus? je gevoel is heeeeel erg herkenbaar. Dan denk je dat je er bent met een positieve test, helaas. Heel veel succes met deze weken doorkomen. En fijn dat je met 5+5 al langs mag komen. Dat geeft toch een goede indicatie hopelijk
♡ Palmpje - 35 jaar - 3de kindje ☆ ♡ Droomwens79 - 41 jaar - 2de kindje ♡ Krv - 30 jaar - 2de kindje ♡ Lauren1990 - 30 jaar - 2de kindje ♡ Nic82 - 38 jaar - 2de kindje ♡ Evi85 - 35 jaar - 2de kindje ♡ LenaMill - 35 jaar - 2de kindje ♡ 1986Chantal - 33 jaar - 2e kindje ♡ Romytje - 34 jaar - 1ste kindje ♡ TaBaUd - 42 jaar - 1ste kindje ♡ SamirsVrouwtje - 31 jaar - 3e kindje Afspraken Droomwens79 - 21 juli - TP 8 & TP 9 Krv - uitgangsecho laatste cryo (tp 9) LenaMill - 26 juli - vroege echo op 5w5d LenaMill - 4 augustus - 7 wekenecho Testdatum Palmpje - 20 juli Samirsvrouwtje - 23 juli TaBaUd - 23 juli Droomwens79 - 30 juli Zwanger! ♡ Suusxoxo ♡ Preitjuh90 ♡ Do1981 ♡ JosjeM ♡ AKeizer ♡ Ritoy ♡ Palmpje ♡ Romytje
♡ Palmpje - 35 jaar - 3de kindje ☆ ♡ Droomwens79 - 41 jaar - 2de kindje ♡ Krv - 30 jaar - 2de kindje ♡ Lauren1990 - 30 jaar - 2de kindje ♡ Nic82 - 38 jaar - 2de kindje ♡ Evi85 - 35 jaar - 2de kindje ♡ LenaMill - 35 jaar - 2de kindje ♡ 1986Chantal - 33 jaar - 2e kindje ♡ Romytje - 34 jaar - 1ste kindje ♡ TaBaUd - 42 jaar - 1ste kindje ♡ SamirsVrouwtje - 31 jaar - 3e kindje Afspraken Droomwens79 - 21 juli - TP 8 & TP 9 Krv - uitgangsecho laatste cryo (tp 9) LenaMill - 26 juli - vroege echo op 5w5d LenaMill - 4 augustus - 7 wekenecho Testdatum Palmpje - 20 juli TaBaUd - 23 juli Droomwens79 - 30 juli Zwanger! ♡ Suusxoxo ♡ Preitjuh90 ♡ Do1981 ♡ JosjeM ♡ AKeizer ♡ Ritoy ♡ Palmpje ♡ Romytje[/QUOTE]
In traject.. ♡ Droomwens79 - 41 jaar - 2de kindje ♡ Krv - 30 jaar - 2de kindje ♡ Lauren1990 - 30 jaar - 2de kindje ♡ Nic82 - 38 jaar - 2de kindje ♡ Evi85 - 35 jaar - 2de kindje ♡ LenaMill - 35 jaar - 2de kindje ♡ 1986Chantal - 33 jaar - 2e kindje ♡ TaBaUd - 42 jaar - 1ste kindje ♡ SamirsVrouwtje - 31 jaar - 3e kindje Afspraken Droomwens79 - 21 juli - TP 8 & TP 9 Krv - uitgangsecho laatste cryo (tp 9) LenaMill - 26 juli - vroege echo op 5w5d LenaMill - 4 augustus - 7 wekenecho Testdatum TaBaUd - 23 juli Droomwens79 - 30 juli Zwanger! ♡ Suusxoxo ♡ Preitjuh90 ♡ Do1981 ♡ JosjeM ♡ AKeizer ♡ Ritoy ♡ Palmpje ♡ Romytje
@SamirsVrouwtje sterkte.. Ik snap je wel hoor @LenaMill weer een stapje verder, en logisch dat je vertrouwen zo slecht is. Fijn dat je vandaag een gesprek hebt bij de psycholoog!
In traject.. ♡ Droomwens79 - 41 jaar - 2de kindje ♡ Krv - 30 jaar - 2de kindje ♡ Lauren1990 - 30 jaar - 2de kindje ♡ Nic82 - 38 jaar - 2de kindje ♡ Evi85 - 35 jaar - 2de kindje ♡ LenaMill - 35 jaar - 2de kindje ♡ 1986Chantal - 33 jaar - 2e kindje ♡ TaBaUd - 42 jaar - 1ste kindje ♡ SamirsVrouwtje - 31 jaar - 3e kindje Afspraken Droomwens79 - 21 juli - TP 8 & TP 9 LenaMill - 21 juli - 3de bloedname hcg en progesteron (omwille van net voldoende stijging hcg en progesterondaling) Krv - uitgangsecho laatste cryo (tp 9) LenaMill - 26 juli - vroege echo op 5w5d LenaMill - 4 augustus - 7 wekenecho Testdatum TaBaUd - 23 juli Droomwens79 - 30 juli Zwanger! ♡ Suusxoxo ♡ Preitjuh90 ♡ Do1981 ♡ JosjeM ♡ AKeizer ♡ Ritoy ♡ Palmpje ♡ Romytje
Mijn gyn stelde toch net voor om eventueel progesteron te gaan bijnemen. Gent sprak ook al van daling progesteron (omdat ik er zelf om vroeg). Het zou zeker nog voldoende zijn, maar mijn gyn wil woensdag terug bloedname doen om progesteron op te volgen. Indien die te laag komt te staan, moet ik misschien toch nog stomme bolletjes bijnemen. Gent sprak wel eens over progesteron injecties. Zou weer iets erg duur zijn,...maar liever dit denk ik. Ik hoop dat progesteron woensdag gewoon weer wat gestegen is. Blijkbaar fluctueert deze waarde nogal tijdens de zwangerschap. Gent maakt zich geen zorgen. Hcg volgde volgens hun mooi de curve. Maar mijn gyn (niet uit Gent) vond de waarde net voldoende gestegen... Pfff het blijft echt afwachten he.