Oh lieve @LenaMill wat een stress er nu weer bij, ik gun je zo een zorgeloze zwangerschap. Gelukkig kijkt er nog iemand mee en als die stomme bolletjes of injecties helpen dan doe je het met alle liefde. Vrijdag was je 16 dpo toch? Ik heb dit even voor je ingevuld en dan zit je normaal qua verdubbeling en hoger dan gemiddeld qua dpo: https://www.babymed.com/tools/hcg-calculator#
Ik heb sinds gisteravond ineens roze slijmverlies. Ook af en toe een een brandend/geïrriteerd gevoel in baarmoeder. Heb dit nog nooit meegemaakt. Ben bang
Waarschijnlijk van de utro. Ik had dat ook steeds in artificiële cyclussen. Ook dat branderig gevoel.
kan heel goed daardoor komen en door het inbrengen. Risico dat je daarbij wat raakt is best groot volgens mij Toen ik het even kort gebruikte bij kleine bloeding waarschuwden ze nog dat je van utro ook weer kunt gaan bloeden juist.
In trouwens ook dat je blaasontsteking hebt. Het is echt gek, maar in de zwangerschap voelt dat heel anders. Dat zou ook branderigheid kunnen veroorzaken en logisch zijn als je utro gebruikt. Kunnen toch meer bacteriën meekomen bij inbrengen. Ook bekend verschijnsel
Probeer ook veenbessensap te drinken. Ik had tijdens zwangerschap van zoontje ook dit branderig gevoel. Is overgegaan met veenbessensap.
huisarts bellen en plasje inleveren Idd cranberry sap kan helpen. Sowieso goed drinken en volgens mij kan het juist dan icm slijm.
Eventueel vitamine c slikken! Toen ik laatst pijn had in mijn zij maar geen actieve blaasontsteking had wilde de dokter antibiotica geven voor de zekerheid. Vk en ik vonden het slimmer om eerst even een paar dagen vit c te slikken en als het bleef om dan pas de medicijnen te slikken omdat er niks in mijn urine zat. En na een paar dagen was het ook weg. Ik heb tot week 9 dagelijks roze bloedverlies gehad. Alles is beter doorbloed en uiteindelijk herkende ik ook waardoor. Persen op de wc, soms inbrengen van de lutinus. Je schrikt iedere keer weer maar hoeft niks te betekenen.
Bedankt dat jullie allemaal zo snel reageerden. Heel fijn!! Ik ga me vanmiddag aanmelden bij de vk, zoals ik sowieso al van plan was. Daar leg ik het voor en kijk even wat ze zegt.
Ik hou jullie zeker op de hoogte. Het is nu niet meer roze maar gewoon wittig, vast door de utro ook.
Hopelijk niks geks aan de hand @Palmpje! Sterkte! Hier helaas toch geen terugplaatsing deze maand. Ik ben vannacht ziek geworden en aangezien ik elk half uur op het toilet zit, geen mogelijkheid om zo lang in de auto te zitten. Jammer, maar misschien ook wel even goed omdat ik sowieso twijfelde of ik deze maand een tp wilde doen, nu is het voor me bepaald.
Ik moet toch iedere avond een spuitje progesteron zetten, gezien mijn voorgeschiedenis. De fertiliteitsarts uit Gent stuurde net een mailtje.
@Palmpje blijft altijd schrikken natuurlijk. Je kan net wat geraakt hebben met het inbrengen van utro idd. Goed dat je al wel even contact zoekt met de vk! Hopelijk blijft het nu gewoon weg.