Na jullie advies ga ik ook niet stoppen. Ik blijf doorgaan. Overmorgen Met de zelfde test testen en dan hopen dat ie is opgelopen
Dit gaat goed hoor zo je bent in ieder geval zwanger want ik zie oploop! Hoop heel erg dat ze door blijven oplopen komende dagen, spannend zeg!
@Romytje ik bewonder je positieve instelling! En voor wat het waard is, de medicatie is mij enorm meegevallen, had me voorbereid op het ergste maar viel erg mee (los van de geestelijke pijn uiteraard). En qua wachten, ik weet het echt niet. Het liefst wil ik zo snel mogelijk zwanger zijn maar dan wel nadat alles lichamelijk goed is, heb nu al zoveel tijd 'verloren'. Misschien niet teveel overhaasten.
Fijn om te weten! Ik ben net bij de gyn geweest, het vruchtje is nog niet gezakt. Ik wacht nog een week en dan ga ik voor medicijnen of curretage. Ik ga 2 sept op vakantie en dan wil ik ook graag dat weg is. Waarom heb jij voor medicijnen gekozen?
Zijn er meer die de keuze hebben moeten maken voor medicatie of curretage? Ben benieuwd waarom iedereen voor welke keuze gekozen heeft. Ik neig naar curretage omdat de risico’s klein zijn en ik bang ben voor de pijn van de medicijnen
Wat jammer dat je lijf het nog niet zelf oppakt. Ik heb gekozen voor de medicatie omdat ik er zo snel mogelijk vanaf wilde en ik 2 weken moest wachten op een plekje voor curretage. De medicatie kon ik meteen meekrijgen en heb ik de volgende dag al ingebracht. Daarnaast brengt een curretage weer risico's op verklevingen met zich mee en de behandeling leek mij ook eng.
Ik heb bij mijn eerste miskraam medicatie gehad maar ook toen kwam het niet op gang en heb ik een curretage gehad. Maar er is niet echt een "betere" of "fijnere" optie. Bij mijn 2de weet ik niet zeker of deze nou natuurlijk op gang kwam of dat ik medicatie heb gehad. Was echt een waas en de 3de kwam vanzelf maar was al op 14 dpo. Mijn curretage was qua gevoel ook niet fijn, tot op de dag van opname was mijn HCG gestegen. De verpleegkundige maakte ook een opmerking dat ze niet begreep dat ik een curretage kreeg met zo een hoog HCG. Ik weet niet meer hoe hoog deze was maar ze had het over een flinke steiging. Deze miskraam was sowieso al een twijfel geval en het is echt een wat als, in mijn hoofd. Ik ben toen om de dag in het ZH geweest omdat ik bloedverlies had. Volgens mij zat er een kleine hematoom, maar leefde echt in een slechte B film. De ene arts zei dat het goed zou komen de ander weer niet en zo ben ik 2 weken heen en weer geslingerd. Er was een vruchtje maar geen hartactie zeiden ze maar mijn laatste echo was met 6.3 ofzo. En toen werd er gezegd dat ik de MK moest afwachten, als die met een paar dagen niet kwam dan medicatie en als die binnen een week niet kwam weer bellen. Dus het gebeurde niet en met 8 weken en een paar dagen lag ik in het ZH voor curretage. Nooit geen echo meer gehad en het bloeden viel achteraf reuze mee (gebaseerd op mijn laatste miskramen). Maar daar lig je dan, toch nog "zwanger" te zijn, om 11uur aan de beurt, leeg terug en om half 1 was ik al weg. Wilde geen minuut langer blijven. Wat ik aan wil geven, als ik voor mezelf spreek maar je wel wil waarschuwen, is dat het bericht dat het niet goed zit niet het einde is qua verwerking of emoties. Of je nou in het ziekenhuis ligt of het in de WC verliest het zijn traumatische gebeurtenissen. En het heeft tijd nodig. Ik zou wat dat aan gaat doen waar jij je het meest prettig bij voelt.
Wat heftig wat je inmiddels hebt moeten doorstaan aan miskramen. Dank voor het delen van je ervaringen. Ik heb geen idee van mijn hcg, dat is nog nooit geprikt en voel ook niet de behoefte om zelf nu nog zwangerschapstesten te gaan doen, lijkt me alleen maar pijnlijk. Ik neig naar curettage omdat ik nog een week wil wachten of het natuurlijk komt en ik er voor mijn vakantie echt vanaf wil zijn. Als ik volgende week medicatie doe en het lukt dan niet goed waardoor ik alsnog curettage moet, kan dat misschien pas als ik terug ben en dat lijkt me niet fijn. Ik wil het graag afgesloten hebben zodat ik het in mijn vakantie een plek kan geven. Verwacht inderdaad dat de tweede klap nog wel komt na het fysieke gedeelte van de miskraam.
Hoi Dames ik ben hier al een tijdje niet meer geweest maar wilde een update geven. Ik heb inmiddels al meerdere echo's gehad ivm (gelukkig onschuldige) bloedingen en de tweeling doet het goed. Ik ben bijna 10 weken nu dus ga er wat meer vertrouwen in krijgen. Ik hoop dat jullie ook snel aan de beurt zijn
Wat vreemd dat je geen extra echo meer kreeg vlak voor die curretage! Zeker bij zulke opmerkingen ivm flinke stijging hcg enz. Brrrr
De klap komt helaas idd achteraf en kan lang naslepen. Het is niet niks wat je meemaakt he. Veel sterkte! Ik hoop dat het nog spontaan op gang komt!
Ik vermoed dat deze tests pas veel later donkerder worden en dat je met andere tests al een donkerder lijntje zou zien.
hoop zo dat je gelijk hebt. Morgen zal ik met dezelfde test testen en dan hopen dat de test is opgelopen!!