In het traject ♡ Lauren1990 - 30 jaar - 2de kindje ♡ Nic82 - 38 jaar - 2de kindje ♡ Evi85 - 35 jaar - 2de kindje ♡ 1986Chantal - 33 jaar - 2e kindje ♡ TaBaUd - 42 jaar - 1ste kindje Afspraken - Testdatum Zwanger! ♡ Suusxoxo ♡ Preitjuh90 ♡ Do1981 ♡ JosjeM ♡ AKeizer ♡ Ritoy ♡ Palmpje ♡ Romytje ♡ LenaMill
@droomwens79 voor jullie ook weer een spannende tijd zie ik. Hoe is je punctie gegaan? Ik duim op mooie bevruchtingen voor je.
Ik heb volgende week (als alles goed groeit) mijn punctie. Heb het 2x eerder met morfine en midazolam ondergaan maar ze doen nu de door de weekse puncties onder sensatie/narcose. Heeft iemand dat wel eens gehad? Ik ben altijd zo misselijk van die morfine dus en lig de hele dag te slapen na de midazolam dus ik hoop dat het met narcose wat minder bijwerkingen heeft! Iemand ervaring hiermee?
Geen ervaring met punctie onder narcose maar ik ben altijd erg misselijk na narcose dus ik weet niet of dat beter zal zijn qua misselijkheid? Super spannend!
Och @SamirsVrouwtje wat vreselijk naar!! Sterkte! Ik moet morgen weer heen, prikken vallen mee en heb niet heel veel last van de hormonen. Ben benieuwd hoe lang ik nog moet prikken voor de punctie kan plaatsvinden.
Ja. Het is hetzelfde als voor een operatie. Je moet je vroeg melden want je bent vaak de eerste. Dan wordt je klaargemaakt en krijg je een infuus. Daarna ga je naar de ok en wordt weer wakker als je klaar bent. Je bent vaak snel weer thuis. In NL was ik 9 uur weer wakker en 10.15 zat ik weer in de auto naar huis. Ik kots me altijd helemaal suf de dag zelf, door de narcose geen idee of jij daar last van hebt?
Net terug van de echo. Beetje teleurstellend. 3 follikels rechts en links dacht ze niks of 1 mini te zien.
hmm ik heb nog nooit eerder narcose gehad dus we gaan het meemaken! Zal mij voorbereiden op de misselijkheid…..
Ik spuit menopur 300 eh met decapeptyl erbij. Dus de hoogte eenheden. De vorige keer is inmiddels 4 jaar geleden. Is een beetje weggezakt.
Jammer dat je niet meer kunt ophogen! Hopelijk verschijnen er toch nog wat meer follikels, bij mijn laatste poging waren er bij de echo's ook minder follikels zichtbaar (ik dacht in totaal 5 a 6) maar toch 9 eicellen gevonden. En andersom heb ik het ook gehad, een keer 10 en 12 follikels en respectievelijk 5 en 6 eicellen.
Menopur mag tot 450 opgehoogd worden: De begindosis van dit geneesmiddel bedraagt normaal gesproken 150-225 IE (2 of 3 ampullen poeder). Deze dosis kan afhankelijk van uw respons op de behandeling verhoogd worden tot een maximum van 450 IE (6 ampullen poeder) per dag. De dosis mag per aanpassing niet meer dan 150 IE verhoogd worden.