Ik breek even in! Geef dit aan bij de artsen, zij kunnen je iets geven waardoor je niet misselijk uit je narcose komt (weet zo niet hoe het heet). Ik ben al een aantal keren geopereerd en elke keer flink spugen. De laatste keer heb ik dat aangegeven en ze hebben mij iets gegeven waardoor ik dus niet hoefde te spugen. Ik werd heel euforisch wakker dus dat was erg prettig Veel succes!
Hoi, misschien een goede tip.. Ik ben erna ook altijd erg misselijk, ik krijg altijd dormicum via infuus, en dan een uur van te voren moet ik een zetpil inbrengen Primperan als ik het goed heb, dit kreeg ik van het ziekenhuis ervoor. succes
Ik geloof dat ze dit in nl niet doen. In elk geval niet bij mijn zh. Nu geeft het systeem al aan dat de dosis te hoog is. Normaal gaan ze tot 225. Ik heb drie jaar terug hier me heel hard voor gemaakt dat ik 300 wilde. Heeft geloof ik ook iets te maken met de verzekering.
Oh dat zou kunnen, ik heb ook menopur 300 gehad. Gaf bij mij goede resultaten. Denk wel als ik erop aan had gedrongen ze wel verhoogd zouden hebben maar zat al aan poging 4 misschien dat dat ook nog mee telt...
Kan hoor, misschien verschilt het per ziekenhuis of kliniek? Zou het niet weten eigenlijk. Hoe gaat het met je @Palmpje?
Hi lieve dames. Hier is de miskraam vandaag goed doorgebroken. Vanaf vanochtend grote stolsels verloren. Sorry voor de details. Daarna nam de bloed hoeveelheid enorm af, dus ik denk dat de grootste gedeelde wel eruit is. Ik ben overigs wel blij dat mijn lichaam het snel heeft opgepakt. Nu pas kan ik het een plekje geven en weer door. As donderdag opnieuw een afspraak om te kijken of alles er rustig uitziet. De volgende cyclus ga ik zonder hormonen proberen. Kijken wat mijn lichaam gaat doen. Slik al vanaf maart hormonen dus vind t wel ff goed zo.
Heyhey! Hoe gaat t met jou? Hoe is je cyclus afgelopen? Heb je vandaag nog de echo gehad en hoe was t?
Goed hoor. Follikel is bijna 24mm en heb nog een blanco lh test. En jij mop. Wacht je het af, al begonnen, of medicatie?
Het gaat best goed met me. Moet wel zeggen dat ik weer nieuwe zorgen heb. In het begin was ik behoorlijk bang voor een miskraam. Die angst is inmiddels een beetje naar de achtergrond verdwenen. Alleen begin ik nu de angst te krijgen dat dit kindje misschien weer een afwijking heeft. Gelukkig heb ik volgende week de 13 weken echo en heb ik hopelijk volgende week ook de uitslag van de nipt. Als die beide goed zijn, dan worden de angsten hopelijk wat minder. Gelukkig ziet het echo beeld er tot nu toe wel goed uit. Hoe dan ook, het is een enorm spannende tijd.
Zo, dat is een mooi eitje! Lekker door blijven testen dus… ja gisteren is het begonnen. Heb veel stolsels verloren dus denk dat de meeste er nu wel uit is. Ben blij dat m’n lichaam het zelf heeft opgepakt zonder medicatie. Volgende cyclus probeer ik het in een natuurlijke cyclus mijn terugplaatsing te doen.
Jouw angsten zijn hartstikke normaal gezien je geschiedenis en die mogen er ook gewoon zijn. Duim voor goede uitslagen voor je ❤
Nee, zeker niet. Maar wat moet je dan? Stoppen is geen optie voor mij. Ja, alle ivf pogingen waren tot op heden kunstmatig. Ik wil deze maand ff geen hormonen in m’n lijf. Als het niet goed gaat dan begin ik volgende maand weer met hormonen. Ik hoop nu dat m’n lichaam zelf een eitje aanmaakt.
Zou je dan niet misschien nog 1 cyclus afwachten? Cyclus ne MK kan behoorlijk van slag zijn. Zie de mijne. Zit nu op CD55 na mijn biochemische met een mega follikel die niet wilt springen. Zelf doen wij pas TP in natuurlijke cyclus na de 2de menstruatie. Hoop natuurlijk dat ik een goud wi zit te broeden maar je weet maar nooit. Is puur een advies, en mee denken met je. Maar begrijp elke keuze die je maakt ❤
Ja ik weet dat ie kans er dik in zit maar ik wil elke cyclus goed benutten. Ik moet natuurlijk ook kijken wat t ziekenhuis hier van vindt. As donderdag heb ik een echo om te kijken of alles er rustig uitziet. Pas dan krijg ik groen licht. Bij groen licht wil ik wel elke cyclus benutten. Ik hoop dat je nooit meerden tp nodig hebt en dit je gouden ei is! test je 1 of 2 keer per dag?
Test niks, moet urine opsparen en maandag terug voor een echo en dan testen ze gelijk LH. Gaat al zo sinds dinsdag. Wacht het rustig af. Zo kwamen ze er vrijdag dus ook achter dat ik een blanco LH test heb bij een follikel van 24mm en voel nog steeds dat die niet is gesprongen. In tussentijd huiswerk, als in veel seks. Om toch te kijken of deze kans benut kan worden. Heb normaal en al jaaaaarrrreeeen een regelmatige cyclus tussen de 26 en 32 dagen waarbij gemiddeld 28 dagen. Dit is dus ook zeer uitzonderlijk voor mij. Daarom willen ze het opvolgen en monitoren.
wat gek indd! Goed van je dat je rustig kan afwachten! We gaan t weer eens zien he. Laat je dinsdag weten hoe t was??
@SamirsVrouwtje Neeee heb je een miskraam gehad? Wat vreselijk naar weer! Hier goed nieuws is ben vandaag ongesteld geworden en dat betekent na de miskraam dat ik in deze cyclys weer een tp krijg Heel erg duimen dat de ontdooiing goed gaat en ik deze keer blijven zwanger mag zijn zoooo spannend vind ik het weer!
ja schat. Weeer een miskraam bedoel je? Ik hoop zooo dat alles goed gaat en dat dit een plakkertje mag worden voor je!!