Met gebeld dat ontdooien goed gegaan is en ik begin van de middag cryo 9 mag op komen halen. Ben vooral benieuwd naar kwaliteit. Dat vind ik altijd een spannende, dat hoor ik ter plekke
@Do1981 veeeeeel succes vandaag ik ga voor je duimen! @suusxoxo hoe is het met jou? hier is het bruinverlies weer verdwenen en mijn buikpijn ook weer. Dus we wachten verder af! Wel nog steeds wat lichte hoofdpijn en dat heb ik ook altijd als ik ongesteld moet worden. elke keer weer zo spannend! alvast fijn weekend allemaal!
Hoi meiden, Ik lees, leef en schrijf graag met jullie mee! Mijn verhaal even in het kort; Wij hebben na 5 mislukte IUI pogingen, gisteren tijdens de 6e te horen gekregen dat het zaad te slecht was om door te laten gaan. Ze wilde ons geen valse hoop geven... Aanstaande maandag hebben we een intake voor ICSI, zodat we volgende cyclus direct kunnen starten. Ik verwacht dat dit de eerste week van Mei is.
volgens mij de dag van tevoren. Ze kunnen dan evt nog 1 extra eruit halen. Maar tot hoe laat dat dan nog kan weet ik niet. Ook nog niet meegemaakt. Dat hoor ik ook straks, of er 1 of 2 uit zijn gehaald
Terugplaatsing gehad. Beste blasto tot nu toe. Hele mooie, weinig fragmentatie. Embryoloog Had blijkbaar ook gezegd dat dit een hele mooie was. worden heel spannende dagen
weet niet wat het verschil is. Volgens mij doen ze het in verschillende ziekenhuizen op de ene en de andere manier. Gok dan ook dat die van mij dag eerder ingevroren zijn? Maar wel op dag 5 en paar nog op dag 6, dus snap het ook niet helemaal Als deze nu de nacht niet had overleefd kun je nog een nieuwe eruit halen
Oeh spanende @droomwens79 ! tot op het uur precies een dag later. ben jij een vroege tester of wacht je altijd zo lang mogelijk?
Ik ook. Zit nu heel erg te twijfelen of ik dinsdag (9dpo) al ga testen. Want dan vrije dag. Woensdag 10 dpo is drukke werkdag, maar dat zou wel beter zijn
CRYO terugplaatsingen ♡ Palmpje - 35 jaar - 3de kindje ☆ ♡ Droomwens79 - 41 jaar - 2de kindje ♡ Krv - 30 jaar - 2de kindje ♡ Preitjuh90 - 30 jaar - 1ste kindje ♡ Lauren1990 - 30 jaar - 2de kindje ♡ JosjeM - 29 jaar - 2de kindje ♡ Suusxoxo - 25 jaar - 2de kindje ♡ Nicole - 38 jaar - 2de kindje ♡ Ritoy - 32 jaar - 4e kindje ♡ Do1981 - 39 jaar - 2e kindje Afspraken Do1981 - 23 april - cryo tp 9 Droomwens79 - 24 april - Cryo TP 2 + ovitrelle Ritoy - 26 april - uitslag onderzoeken Krv - 28 april - uitgangsecho cryo tp Palmpje - 28 april - 2e fm cryo tp Preitjuh90 - 28 april - Cryo terugplaatsing Lauren1990 - 7 mei - eerste zwangerschaps echo Testdatum Suusxoxo- 26 april Zwanger! ♡ Lauren1990 - 17 december 2021