O nee wat ontzettend balen!! Sterkte.. Ik heb nog geen telefoontje gehad, dus het ziet ernaar uit dat mijn cryo goed is ontdooit en de terugplaatsing vanmiddag doorgaat!
Ja helaas. Ik heb ook geen cryo’s meer dus ik moet nu wachten op punctie 2. Waarschijnlijk kan ik pas in jan of feb weer starten. Wanneer ben jij weer toe aan de volgende tp?
O ik lees het al in je onderschrift, je bent aan het broeden op een blasto! Spannend, ik ga voor je duimen!
Girl, ben weer duimen aan het draaien. @Romytje hoop wel een ander schema voor je, menopur misschien een optie of heb je die gehad?
Lief, dankjewel. Ik heb 13 december weer een afspraak om het te bespreken. De arts heeft het er voor het mislukken van mn laatste cryo al een keer over gehad dat het voor mij waarschijnlijk beter zou zijn om over te gaan op het ‘lange’ schema. Heb je daar ervaring mee? Ik heb niet eerder menopur gehad. Heb jij daar goeie ervaringen mee?
Jazeker, ik had met ivf decapeptyl en gonal-f daarmee minder goede resultaten. Nu Lucrin en Menopur. Bij mij zeiden ze dat het lang schema was maar vond het wel mee vallen. Lucrin, 2 weken later ongeveer ongesteld en toen spuiten vanaf dag 2. Veel betere resultaten.
ik heb mijn tp afgelopen zaterdag gehad. Nu in mijn wachtweken. Ik heb nu nog 1 cryo over. Dus denk dat ik bij de volgende een kunstmatige cyclus ga doen. Mocht m’n cryo het niet hebben gehaald dan misschien Natuurlijke manier proberen. Ik zit wel echt op tegen punctie nr 2. Denk dat ik eerst een pauze ga inlassen
Ja dat snap ik. Ik vond het ook zo jammer dat m'n laatste cryo niet gelukt is en daardoor nog zo'n punctie moet. Ik moet verplicht even wachten, omdat ze vol zitten, maar wil eigenlijk juist zo snel mogelijk weer verder.. Wanneer ga je testen?
Oh lieverd..... ik snap je zo goed. Heel veel sterkte en een dikke knuffel. M'n PB staat open als je behoefte hebt om even te kletsen.