IVF/ICSI/CRYO april/mei 2021

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Palmpje, 26 mrt 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. droomwens79

    droomwens79 Niet meer actief

    Fijn dat je zo gehoord wordt, heb ik ook met mijn arts (hulsbergen)

    Ik krijg standaard 2 x ovitrelle mijn een tp ronde.

    Ik heb een curutage gehad op 3 maart en dit is mijn eerste cyclus na de miskraam. Ik heb op dag 9 de echo. Ik heb altijd een vroege eisprong. Ben ook best benieuwd hoe mijn lichaam het doet na de miskraam.
     
  2. Palmpje

    Palmpje VIP lid

    8 jul 2017
    8.521
    6.527
    113
    Vrouw
    Ah zo fijn dat ze met je meeleven. Succes morgen!
     
  3. Lauren 1990

    Lauren 1990 Actief lid

    29 jun 2017
    424
    215
    43
    Vrouw
    Hoi hoi dames, mag ik misschien mee kletsen? Paar dames ken ik al, van het “oude vertrouwde” iui groepje:rolleyes:!
    Ik heb een zoontje die onlangs 2 is geworden. Wel loop ik iets voor op jullie.. Is dat erg? Ik heb namelijk maandag 29-3 mijn terug plaatsing gehad in een natuurlijke cyclus, ik heb mee gedaan aan een studie, puur ovulatie testen, op de dag van ovulatie gebeld (vrijdag 26-3) geen echo ter bevestiging, zondag 28-3 2 cryo’s ontdooid, 2 van slechte kwaliteit. 1 heeft het niet overleefd en wonder boven wonder maandag was hij tot een morula gegaan!
    @Palmpje ik heb je een privé berichtje gestuurd.

    @droomwens79 voor jou ook een vervelende periode geweest zeg.. Fijn dat je nog 4 cryo’s hebt en weer gaat starten!

    @Krv heel veel succes met de terug plaatsing!
     
    droomwens79, Palmpje en Krv vinden dit leuk.
  4. Krv

    Krv Fanatiek lid

    26 mei 2017
    4.419
    4.329
    113
    Vrouw
    Bedankt meiden!! De terugplaatsing is heel goed verlopen, ik had het zo druk vandaag dat ik vergeten was om met een volle blaas te komen. Mijn baarmoeder ligt naar achteren gekanteld en ik heb een niche overgehouden aan de keizersnede dus het is altijd lastig om de katheter goed in te brengen. Maar het ging heel soepel vandaag! En dezelfde arts die ook de terugplaatsing van m'n zoon heeft gedaan (tikkeltje bijgeloof haha). Het eerste embryo wat ze ontdooid hebben is meteen goed gegaan en goed door gaan delen. Nu dus op het wachtbankje.

    @droomwens79 oh jij hebt ook een fijne arts! Leuke vrouw is dat. Fijn dat je cyclus na de miskraam zo snel weer op gang is gekomen.

    @Lauren 1990 welkom! Wat spannend he. Hoe voel je je nu? Weet je al wanneer je wil testen? Wat fijn dat het ene embryo zo goed is door gaan groeien. Hoeveel dagen oud was het embryo bij invriezen? Ik heb ook meegedaan aan die studie bij een eerdere terugplaatsing (Antarctica studie toch?) heel veel succes met de wachtweken!
     
    droomwens79, Lauren 1990 en Palmpje vinden dit leuk.
  5. Palmpje

    Palmpje VIP lid

    8 jul 2017
    8.521
    6.527
    113
    Vrouw
    Zo leuk dat je weer terug bent! Tuurlijk mag je mee kletsen :) Wat een geluk dat die embryo het toch heeft overleeft. Heb je er nu nog meer of is dit de laatste?

    Super spannende tijd voor je! Zet je je zelf op de lijst er bij?
     
    Lauren 1990 vindt dit leuk.
  6. Palmpje

    Palmpje VIP lid

    8 jul 2017
    8.521
    6.527
    113
    Vrouw
    Zo dat klinkt herkenbaar! Ik heb ook zo’n vervelende baarmoeder en een kleine niche van de keizersnede overgehouden. De terugplaatsing zou normaal binnen 10 minuten gepiept zijn maar bij duurt t vaak 30 minuten. De katheter doet nooit wat de arts wil :rolleyes: Komt er ook nog eens bij dat de terugplaatsing een keer fout is gegaan daardoor, plots was ze de embryo kwijt! :confused: Dus je kunt je voorstellen dat de terugplaatsingen voor mij altijd enorm spannend en stressvol zijn.


    Maaaaarrrr jij zit lekker met @Lauren 1990 op het wachtbankje. Ik duim voor jullie allebei!! Succes meiden :thumup:
     
    Lauren 1990 vindt dit leuk.
  7. Krv

    Krv Fanatiek lid

    26 mei 2017
    4.419
    4.329
    113
    Vrouw
    Dankjewel @Palmpje! Ik weet nog heel goed dat jouw embryo toen kwijt is geraakt. Echt bizar! Hier ook altijd wat meer tijd nodig voor de terugplaatsing. Vandaag mocht ik zelf de echokop vasthouden, ook weer een belevenis haha. Bij mij gebruiken ze nu alleen de flexibele binnenkatheter en dat gaat over het algemeen wel een stuk beter. Heb jij door de niche ook zo lang bloed/bruinverlies na je menstruatie? Dit keer spande wel de kroon hoor.. Tot dag 14 spotting gehad.. Waarschijnlijk is een hersteloperatie nodig maar m'n arts adviseerde dat pas te doen als de kinderwens compleet is.
     
  8. Palmpje

    Palmpje VIP lid

    8 jul 2017
    8.521
    6.527
    113
    Vrouw
    Oh weet je dat echt nog ja. Goed geheugen! Ik merk nooit iets van de niche eigenlijk, soms zeggen ze dat er vocht zit als er een echo gemaakt wordt, meer ook niet. Dus nooit bloedverlies. Maar het is maar een kleine niche, gelukkig! Heb je ze toch mooi kunnen assisteren vandaag :D

    Hoeveel cryo’s heb jij eigenlijk nog?
     
  9. Lauren 1990

    Lauren 1990 Actief lid

    29 jun 2017
    424
    215
    43
    Vrouw
    Oh super dat het goed gegaan is, altijd goed een beetje bijgeloof!
    Spannend hoor die komende weken!

    Ja klopt inderdaad Antarctica studie 2, wat grappig. Heb je toen een gestimuleerde cyclus of eigen gedaan?
    Ik weet het niet eigenlijk, dag 3 dan denk ik? Kan ik dat nog terug vinden?
    Ik heb 1 februari ook een terug plaatsing gehad van onze “matige” cryo maar die deed niets tot het moment van terug plaatsing, ik werd na 7 dagen ook al ongesteld (ook in natuurlijke cyclus maar wel met echo en ovitrelle)

    Dit is onze laatste cryo.
    Hoeveel geduld ik de vorige keer had is nu ver te zoeken.. :rolleyes:
    ik heb maandag al een test gedaan, ik kon me niet inhouden.. Maar ik word er niet goed van, ik zal zo een afbeelding uploaden..

    Ik vraag me nu eigenlijk af, ik mag eigenlijk pas maandag of dinsdag testen maar in principe zit ik nu al op dag 31, terwijl ik normaal altijd dag 27/29 ongesteld wordt.

    Dit is dan toch m’n eigen cyclus of reken je dus echt vanaf terugplaatsing?
     
  10. Lauren 1990

    Lauren 1990 Actief lid

    29 jun 2017
    424
    215
    43
    Vrouw
    Is dit niet te licht of ben ik gewoon écht te vroeg.. Ik weet, een streep is een streep maar vorige keer heb ik met m’n zoontje echt een duidelijke test gehad, moet ik wel zeggen dat ik pas 16 dagen na terugplaatsing getest heb.

    Ik heb ook een foto van de test, van vanmorgen deze is maar heel iets duidelijker dan die van gisterenmorgen.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  11. Palmpje

    Palmpje VIP lid

    8 jul 2017
    8.521
    6.527
    113
    Vrouw
    Hoeveel daagse embryo heb je teruggeplaatst gekregen?
     
  12. Lauren 1990

    Lauren 1990 Actief lid

    29 jun 2017
    424
    215
    43
    Vrouw
    3 denk ik.. Kan ik dat ergens terug vinden?
     
  13. Lauren 1990

    Lauren 1990 Actief lid

    29 jun 2017
    424
    215
    43
    Vrouw
    Hierbij nog de test van vanmorgen erbij. Maandag of dinsdag mag ik de uitslag doorbellen. Ik heb besloten een digitale test te doen van clear blue, maandag of dinsdagochtend.

    Ik ga me niet meer gek maken door nog te testen, er staat een streep, klaar:oops:!
     

    Bijgevoegde bestanden:

  14. Palmpje

    Palmpje VIP lid

    8 jul 2017
    8.521
    6.527
    113
    Vrouw
    Er is wel oploop en ik vind de Kruidvat testen tegenwoordig lang niet meer zo goed als het geweest is. Er is duidelijk iets gaande daarbinnen! Dat is zeker :) Ben benieuwd naar je digitale. Knap dat je zo lang kunt wachten hoor haha
     
  15. Krv

    Krv Fanatiek lid

    26 mei 2017
    4.419
    4.329
    113
    Vrouw
    Spannend @Lauren 1990 ik zie het streepje duidelijk hoor! Je zou eventueel contact met je kliniek/ziekenhuis kunnen opnemen om het na te vragen. Ik heb de Antarctica studie in eigen cyclus gedaan. De afgelopen 2 terugplaatsingen heb ik wel ovitrelle gebruikt omdat ik dus op de dag van de uitgangsecho al een groot ei had. Ik vind het dan wel fijn om te stoppen met ovulatietesten en niet meer over na te hoeven denken. Inmiddels alweer de 5e terugplaatsing voor ons 2e kindje dus ik probeer vanalles wat haha.

    @Palmpje ja jouw verhaal is me zo bijgebleven, echt te bizar dat ze een embryo kwijtraken. Ik heb nu nog 4 cryo's over. Dat geeft wel enorm veel rust.
     
    Palmpje vindt dit leuk.
  16. Palmpje

    Palmpje VIP lid

    8 jul 2017
    8.521
    6.527
    113
    Vrouw
    @Lauren 1990 nog getest toevallig? Vind t wel spannend voor je!
     
    Lauren 1990 vindt dit leuk.
  17. Lauren 1990

    Lauren 1990 Actief lid

    29 jun 2017
    424
    215
    43
    Vrouw
    Ja snap ik inderdaad, gedoe ook hè!
    Spannend nu weer hoor, ben je een tester of wacht je het altijd af?
     
  18. Lauren 1990

    Lauren 1990 Actief lid

    29 jun 2017
    424
    215
    43
    Vrouw
    Nee.. Ik had geen testen meer en als ik ze wel had weet ik niet of ik het gedaan had.. Ik ben een beetje onzeker over die oploop.. Ik denk nu gewoon, ik ben in principe zwanger want er verschijnt een tweede “vrij” duidelijke streep en ik ben al 4 á 5 dagen overtijd.
    En omdat ik toch pas maandag of dinsdag (denk maandag) mag bellen voor de uitslag, wil ik mezelf niet gekker maken dan dat ik al ben
    :D
     
    Krv en Palmpje vinden dit leuk.
  19. Krv

    Krv Fanatiek lid

    26 mei 2017
    4.419
    4.329
    113
    Vrouw
    Lijkt me echt heel fijn om er zo in te staan! Ik ben een vroegtester haha. 0 geduld.
     
    Palmpje en Lauren 1990 vinden dit leuk.
  20. Freesias

    Freesias Bekend lid

    14 jan 2021
    501
    375
    63
    Vrouw
    Hey allemaal,

    ik zie dat een gedeelte hier en een ander gedeelte in een andere groep is verder gegaan. Is het wat om deze groepen samen te voegen zodat we met elkaar kunnen delen?

    start icsi ivf maart april juni is de naam van de andere groep
     
    Lauren 1990 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina