Booooh ik ben me toch een partij moe!! Kan noooit n klacht zijn natuurlijk...maar sjeeeee! Misschien de spanning die eruit komt ofzo....wordt er gewoon chagie van! En als ik chagie ben denk ik meteen...o nee hormonen dus t is niet gelukt. Vicieuze cirkel....bleeeeh!
Ik kreeg ook geen meldingen meer. @Ritoy fijn dat ze in elk geval 'iets' hebben gevonden, zo maakt een volgende terugplaatsing hopelijk echt meer kans! @droomwens79 ahh shit, balen zeg! Bij mij is de hoop dan inderdaad ook altijd wel weg. @Do1981 zo jammer dat het ook weer niet gelukt is. @Palmpje jaaa! Dat is 'm! Mijn testen waren deze cyclus trouwens erg vergelijkbaar! Ik dacht eerst dat ik al een extreem vroege eisprong zou hebben maar dat was dus niet zo. Als mijn echo goed is dinsdag dan heb ik ook op 5 mei de tp, we gaan helemaal gelijk op. @Preitjuh90 oehh spannend!! De dagen duren extreem lang he.
CRYO terugplaatsingen ♡ Palmpje - 35 jaar - 3de kindje ☆ ♡ Droomwens79 - 41 jaar - 2de kindje ♡ Krv - 30 jaar - 2de kindje ♡ Preitjuh90 - 30 jaar - 1ste kindje ♡ Lauren1990 - 30 jaar - 2de kindje ♡ JosjeM - 29 jaar - 2de kindje ♡ Suusxoxo - 25 jaar - 2de kindje ♡ Nicole - 38 jaar - 2de kindje ♡ Ritoy - 32 jaar - 4de kindje ♡ Do1981 - 39 jaar - 2de kindje ♡ Evi85 - 35 jaar - 2de kindje Afspraken Nicole - 30 april - fm cryo tp Krv - 4 mei - controle echo Palmpje - 5 mei - cryo terugplaatsing Krv - 5 mei - cryo terugplaatsing Testdatum Evi85 - 2 mei Do1981 - 5 mei Droomwens79 - 5 mei Preitjuh - 8 mei Zwanger! ♡ Suusxoxo ♡
Er gebeurde vandaag iets bijzonders, wil het toch even met jullie delen. Ik zat in de wachtkamer bij de kliniek en ineens hoorde ik het liedje wat op het afscheid van m’n zoontje is gedraaid. Even later voelde ik mijn eisprong. Dat was echt zo bijzonder. Ik ben helemaal geen zweverig typje, maar dit voelde echt als een teken van m’n zoontje. - De arts zei daarna tijdens de echo, ik denk dat je je eisprong echt net hebt gehad. Goed gevoeld dus! Deze echo ging ook in 1x helemaal goed, en alles was goed in beeld te krijgen - Het voelde dus echt alsof ik een teken kreeg, dat het goed is wat ik doe. Tranen sprongen in m’n ogen! Maar voelde tegelijkertijd ook heel fijn ♡
CRYO terugplaatsingen ♡ Palmpje - 35 jaar - 3de kindje ☆ ♡ Droomwens79 - 41 jaar - 2de kindje ♡ Krv - 30 jaar - 2de kindje ♡ Preitjuh90 - 30 jaar - 1ste kindje ♡ Lauren1990 - 30 jaar - 2de kindje ♡ JosjeM - 29 jaar - 2de kindje ♡ Suusxoxo - 25 jaar - 2de kindje ♡ Nicole - 38 jaar - 2de kindje ♡ Ritoy - 32 jaar - 4de kindje ♡ Do1981 - 39 jaar - 2de kindje ♡ Evi85 - 35 jaar - 2de kindje Afspraken Krv - 4 mei - controle echo Palmpje - 5 mei - cryo terugplaatsing Krv - 5 mei - cryo terugplaatsing Nicole - 5 mei - cryo terugplaatsing Testdatum Evi85 - 2 mei Do1981 - 5 mei Droomwens79 - 5 mei Preitjuh - 8 mei Zwanger! ♡ Suusxoxo ♡
Wat super bijzonder palmpje!! Mook ik heb vandaag mijn echo gehad en ik sluit me aan bij palmpje en krv . Ook op 5 mei terugplaatsing. Drie op 1 dag is scheepsrecht? Bestaat zoiets hahaha.
@droomwens79 ik ben ook echt benieuwd! @Do1981 bij jou is het echt over en uit deze ronde? @Preitjuh90 hoe voel jij je? @Lauren 1990 hoe gaat het met jou nu?
*breekt even in* @Palmpje wat bijzonder wat je gisteren hebt meegemaakt. Ik ben ook helemaal niet zweverig maar sommigen dingen zijn gewoon onverklaarbaar en super bijzonder. Ik moet nog weleens aan je denken omdat je precies 1 dag voor lag op mij. Ik hoop zo dat alles heel snel goed mag gaan en voor de andere meiden natuurlijk ook! Ik wens jullie allemaal heeeeel veeeeel succes! Geef de moed niet op! Liefs *breekt weer uit*