Voel me goed. Uiteraard testdrang gehad vanmorgen...eerst wit en erna een tuuuuuuuur. Dus volgens mij gewoon indroger hihi. Kan ook niet anders op 8dpo! Haha
Wat is vroeg? Ik testen 9 dagen na de tp in de avond (dag van tp niet meegeteld). Hierop had ik ook echt een positieve test. Waarschijnlijk is dit dan geen 8dpo? Ben een beetje uit de termen?
8dpo is 8 dagen na ovulatie. Mn tp was op 5 dpo, dus pas 3 dagen geleden dus dan is het vroeg!! Had je de dagen er voor ook getest of pas met 9dagen na tp?
CRYO terugplaatsingen ♡ Palmpje - 35 jaar - 3de kindje ☆ ♡ Droomwens79 - 41 jaar - 2de kindje ♡ Krv - 30 jaar - 2de kindje ♡ Preitjuh90 - 30 jaar - 1ste kindje ♡ Lauren1990 - 30 jaar - 2de kindje ♡ JosjeM - 29 jaar - 2de kindje ♡ Suusxoxo - 25 jaar - 2de kindje ♡ Nicole - 38 jaar - 2de kindje ♡ Ritoy - 32 jaar - 4de kindje ♡ Do1981 - 39 jaar - 2de kindje ♡ Evi85 - 35 jaar - 2de kindje Afspraken Krv - 4 mei - controle echo Palmpje - 5 mei - cryo terugplaatsing Krv - 5 mei - cryo terugplaatsing Nicole - 5 mei - cryo terugplaatsing Testdatum Evi85 - 2 mei Do1981 - 5 mei Preitjuh - 8 mei Zwanger! ♡ Suusxoxo ♡
Mezelf eraf gehaald, 13dpo en licht bloed verlies in combinatie met de testen is nu wel duidelijk. Op na TP 7 in mei. Vol goede moed verder❤️
CRYO terugplaatsingen ♡ Palmpje - 35 jaar - 3de kindje ☆ ♡ Droomwens79 - 41 jaar - 2de kindje ♡ Krv - 30 jaar - 2de kindje ♡ Preitjuh90 - 30 jaar - 1ste kindje ♡ Lauren1990 - 30 jaar - 2de kindje ♡ JosjeM - 29 jaar - 2de kindje ♡ Suusxoxo - 25 jaar - 2de kindje ♡ Nicole - 38 jaar - 2de kindje ♡ Ritoy - 32 jaar - 4de kindje ♡ Do1981 - 39 jaar - 2de kindje ♡ Evi85 - 35 jaar - 2de kindje Afspraken Krv - 4 mei - controle echo Palmpje - 5 mei - cryo terugplaatsing Krv - 5 mei - cryo terugplaatsing Nicole - 5 mei - cryo terugplaatsing Testdatum Evi85 - 2 mei Preitjuh - 8 mei Zwanger! ♡ Suusxoxo ♡
nee. Had ik paar dagen terug al geplaatst volgens mij. Maar er zijn hier af en toe ook zoveel berichten, haha. Ik mis ook wel eens wat maar zag dat ik nog in de lijst stond, dus ook even eraf gehaald. jij nu 9 dpo?
Owww sorry heb ik dat misschien gemist. Had nog even terug gebladerd zelfs.. Op naar de volgende poging? Idd 9dpo en omowit.. @Palmpje nee de emmy moet blijven zitten