@Preitjuh90 (en anderen) Ik krijg de bijlage er niet bij! Een oploop, geen ovitrelle in elk geval! En jouw test?
Wat goed!! Gefeliciteerd!!! Hopelijk lukt het later met de bijlage... Nou ik kreeg me net toch een vlaag misselijkheid! Ik dacht zou t?! Wat voor klachten heb jij?? Op de test is niks te zien dus die misselijkheid zal wel niet van hcg zijn..
O wacht eens even. Ik zie toch wat ik denk alleen niet dat ik het op de foto krijg...tis wel n miiiini streepje
@Preitjuh90 ik zie je streepje niet, maar zegt niets. Op de foto is het altijd slechter te zien. Maar een tuurstreepje is prima voor dpo 10 hoor!! Hier mijn testen, 11 en 12 dpo. Ik heb onwijs zere borsten, ze jeuken en constant licht zeurende pijn in m'n baarmoeder. Kwaaltjes lijken een beetje op voortekenen van menstruatie dus ik blijft onzeker. En door mijn verleden én omdat het van een donor is is het allemaal nog een stukje spannender Hoe voel jij je nu??
Hihi ja vind n tuur altijd irritant ik heb idd ook gevoelige borsten en zeurend gevoel onderbuik...idd voortekenen van menstruatie. Maar dat jij het ook hebt geeft weer hoop Mooie testen hoor!!!
Mooie strepen @Diesel2013! @Preitjuh90 de foto is te donker voor mij om een streepje te kunnen zien helaas.
@Diesel2013 spannend zeg! Hopelijk blijven ze mooi oplopen @Preitjuh90 ik zie het nog niet echt. Misschien is het morgen ineens veel duidelijker! Het kan nog steeds
Dank je wel @Palmpje ! Jij hebt ook al veel moeten meemaken zeg Hoe gaat het met je? Als je er niet over wilt praten is dat ook oké natuurlijk!
Ah wat lief dat je er naar vraagt. Ik praat er heel graag over Het gaat best wel goed met me. Nu ik weer gestart ben met het traject, voel ik m’n zoontje zo sterk om me heen, en ik voel me enorm gesterkt daardoor! What doesn't kill you makes you stronger, zeggen ze toch.. Zo voelt t ook echt. Jij hebt ook al een lange weg bewandeld zeg. Hoop echt dat dit kleintje bij jullie blijft ♡
Dat ziet er al goed uit! Ik denk dat we hier allemaal wel weten dat we bij een positieve test een slag om de arm houden, stukje zelfbescherming. Al die tegenslagen en ups en downs..
Ik hoor er morgen meer over! (in het kort: hersteloperatie van de niche die ik heb overgehouden aan de keizersnede, hierdoor verlies ik veel en lang bloed en mogelijk heeft dit ook invloed op de terugplaatsingen omdat er ook vocht vanuit de niche in mijn baarmoeder terecht is gekomen, morgen gaan ze kijken of het vocht uit m'n baarmoeder weg is. Als dit zo is, dan heb ik woensdag de terugplaatsing. Als het niet weg is dan moet ik waarschijnlijk eerst geopereerd worden voordat we verder mogen met het traject).
Vraagje; kan het wel eens zijn dat je helemaal geen afscheiding hebt rond je eisprong? Heb dat normaal wel altijd en nu niets. Vind dat zo gek..
Ik ben zo verdrietig De poging is afgeblazen.. Ze zagen op cyclusdag 8 en 14 geen dominante follikel. Dag 16 zagen ze ook niets maar de arts ging er vanuit dat ie net gesprongen was. Ik merkte dat ik deze cyclus helemaal geen afscheiding had, en dat in combinatie met die echo’s, maakte mij dat heel onzeker. Heb net de arts gesproken en hij zei dat we dan beter het zekere voor het onzekere kunnen nemen en het dus afblazen. Was ik zo dichtbij, nu dit.. Vind het zo erg. En helemaal dat als ik niet gebeld had, de terugplaatsing gewoon door was gegaan. Ik denk dat de arts zelf ook twijfelde, anders zou het toch wel gewoon doorgegaan zijn? Maar goed, misschien is het dan maar beter zo. Alleen voelt dat nu nog niet zo..
Och neeee. Wat naar zeg dat is echt helemaal piep! Maar....je gevoel is meer waard dan wat een arts zegt. Bij twijfel zou het zonde zijn van je waardevolle emmy.....tis nu even heeeeel shit!! Sterkte meid. Op naar volgende maand!