Ach wat kut! Kan je geen ovulatietesten daarbij gaan gebruiken? Hoe beroerd het ook voelt nu, het is de juiste keuze geweest. Het is helemaal naar als er een tp is daar je geen goed gevoel over hebt. Sterkte x
Wat een verschrikkelijke tijd, en nog natuurlijk, heb je (gehad) zeg. Wat heerlijk om hem om je heen te voelen, hij is echt bij je dan!
@Palmpje wat klote. Mogelijk wel meest verstandig, maar zo voelt het nu natuurlijk niet. Heb je dat wel vaker gehad, geen eisprong? Ongelofelijk balen wel @Krv succes alvast voor morgen, hoop dat het vocht toch weg is!
Bedankt!! Ik laat het weten morgen. @Palmpje oh nee!! En je had nog wel zo'n mooie ovulatietest en je dacht dat je je eisprong had gevoeld toch? Wat ontzettend naar. Wil je het nog eens in natuurlijke cyclus proberen of ga je over naar een kunstmatige cyclus? Ik vind het heel erg voor je. Dikke knuffel ❤️
Ik 2017 heb ik het een aantal pogingen geprobeerd met ovulatietesten en toen had ik dus geen eisprong van mezelf. Omdat ik vorige maand voor het eerst een positieve lh test had, ging ik er van uit dat ik die nu wel had. Maar misschien niet dus.. Wil morgen de kliniek vragen om een bloedtest. Kijken of ik een eisprong heb gehad. Ik heb ook een dag 6 cryo, die kunnen ze op de dag zelf ontdooien en terugplaatsen. Geen idee of ze er aan mee willen werken...
Had ook een smiley op de cb... maar een lh piek betekent niet altijd dat je een eisprong hebt. Het is gewoon mijn gevoel, en ook de onzekerheid... Ook door die gekke echo’s. Ik kan niet uitleggen hoe erg ik baal dat het niet door gaat Voelde echt alsof dit het juiste moment was
dat zou wel fijn zijn als dat kan. Geeft toch dan net wat meer info. Als dat blijkt dat je toch geen eisprong hebt is kunstmatige cyclus waarschijnlijk beter. ik heb nu x kunstmatige cyclus gehad, Maar ben daar ook wel weer klaar mee. Vooral ook omdat het toch veel medicatie is en het me niets opgeleverd heeft. Volgende maand dus weer natuurlijke cyclus. Gaat ook stuk sneller dan bij mij.
Zo lang het in natuurlijke cyclus kan dan zou daar ook zeker mijn voorkeur naar uitgaan. Maar ik weet dus helemaal niet of het wel kan bij mij. Ik ga de kliniek zo alvast mailen.. Vragen of ze het afblazen omdat ik twijfel, of omdat de arts zelf ook al twijfelde. Zou toch gek zijn eigenlijk he.. en vraag meteen of ik mag bloedprikken
Ik heb niet zo veel meegeschreven, maar opeens is alles nu helder. Ik weet niet of ik nu opgelucht ben of totaal gebroken. Ik wilde altijd al een tweede gewild, en heb het daar vaak over gehad met mijn man. De weg naar de eerste was moeizaam en heeft lang geduurd. Eindelijk vorig jaar de knoop doorgehakt voor een tweede, mijn man is het om het even maar als ik het heel graag wilde, stond hij er ook achter. En in december heb ik ons aangemeld. In maart konden we plotseling tussendoor terecht, doordat het even niet uitkwam uitgesteld en we gingen in april beginnen. Er is al een tijdje spanning tussen ons, maar mijn wens voor een tweede is zo enorm sterk dat ik ervoor wilde gaan. Nu vandaag eindelijk een echo waarbij de follikel groot genoeg was om ovitrelle te spuiten (op dag 24!) Ik ben om half 8 de pen gereed aan het maken en er ontstaat een discussie. Dat hij het niet het juiste moment vind. Ik zit (en dat is natuurlijk niet echt fijn) sinds 2 weken thuis met burn out klachten, het huis is niet af naar zijn zin, hij zit niet lekker in z'n vel (al jaren niet) en met allerlei andere excuses. Ik twijfelde al een tijdje aan onze relatie, maar nu voelde ik het opeens. Dit wordt het niet, zo moet ik geen tweede aan gaan. Ik voel me leeg en verdrietig, ik heb de ovitrelle weggegooid, en ik zal morgen het zh moeten bellen om uit te leggen dat we de poging afblazen. We zijn al 20 jaar samen, maar het houd hier op voor mij. Opeens wist ik het. Die tweede wil ik heel graag, hoe weet ik nog niet. Ik kan niet zwanger worden spontaan, en heb daar ivf bij nodig. (1 eilieder dicht en 1 weggehaald ivm bbz) Wie weet met een donor of iets dergelijks. Ik ga opeens van een wens naar een tweede, en continue maar proberen alles fijn te houden naar waarschijnlijk een scheiding binnenkort en mijn eigen weg inslaan naar een tweede. Eingelijk zou de tp volgende week maandag zijn en zou ik na 10 dagen kunnen testen. Nu ga ik moed proberen te verzamelen om te kijken hoe ik het gesprek aan kan gaan om uit elkaar te gaan. Ik wens jullie alle goeds meiden, ik zal niet meer meelezen maar hoop enorm dat jullie binnekort allemaal een nieuwe zwangerschap mogen omarmen <3
Jemig @Suze29 wat een verhaal en wat heftig voor je. Ik kan me er ook wel iets bij voorstellen. Mijn relatie is wel stabiel, maar de spanning die het soms oplevert en vooral ook dat je zo gefocust met de kinderwens bezig bent en eigenlijk verder nergens meer mee bezig bent. En misschien onbewust je ogen wel sluit voor sommige zaken. ik wens je heel veel sterkte voor komende periode. Is het nog een idee om met bijv maatschappelijk werk via de huisarts in gesprek te gaan? Of staat je besluit al vast? Misschien is er toch nog ergens een sprankje van waarom je 20 jaar terug op hem gevallen bent?
@Palmpje ik vond op zich de kunstmatige cyclus wel te doen. Wel meer gedoe en wat meer hoofdpijn /iets minder goed in mijn vel zitten. deed het om te kijken of dit misschien helpt bij terugplaatsing 8 en 9. Maar dat is niet het geval, en dan vind ik de nadelen en belasting voor mij toch best groot. Het schijnt wel dat het boven de 38 wel iets betere resultaten geeft.
En mss kan een andere arts kijken? Ik heb bij het mck meerdere artsen gehad, waarvan één niet echt wat ze zag zeg maar. Blij dat ik daarna nog een fm heb gehad. Succes!!
@Suze29 wow wat heftig. Het lijkt me wel heel fijn op een bepaalde manier dat het ineens zo helder was. Ik wens je heel veel sterkte en geluk, dat je dromen mogen uitkomen!
Lief berichtje van je! 20 jaar is een lange tijd, ik denk dat ons idee van leven te ver uiteen is gaan liggen. Ik hoop al jaren dat we het een bepaalde invulling kunnen geven, maar ik denk dat we teveel uit elkaar gegroeid zijn en allebei met totaal andere dingen bezig zijn. H Ik loop al en tijdje met het idee en vanavond werd alles opeens helder in mijn hoofd. Ik loop al te lang met hoop rond, al jaren... Ik hoop dat je snel een mooie zwangerschap mag verwelkomen
Lief dankje! Gelukkig weer het opeens helder na al zo lang twijfelen over de relatie. Beter ga ik dit nu niet aan niet eerlijk voor een eventueel tweede kindje. Mijn droom valt in duigen nu.... Voor jou ale goeds gewensr, volgens mij waren wij bij mijn eerste zwangerschap ook al samen in een groepje.
@Palmpje ben benieuwd wat ze zeggen vandaag...maar hé..als jij het toch wilt proberen kan dat gewoon he...tis jouw emmy! @Suze29 jeetje wat een heftig verhaal. Sterkte!!
Helemaal eens met wat Preitjuh zegt. Palmpje houdt je ons op de hoogte? Suze heel veel sterkte! Het is een moedige, maar ook zware stap. Hoe ziet hij het zelf of is er toch nog hoop?
Dankjewel @Suze29 ❤️ ik was hier voorheen niet zo actief in groepjes. @Palmpje ❤️ Vanochtend echo gehad, het vocht is weg! Dus de terugplaatsing staat ingepland. Maar er is toch een kans dat het niet gaat lukken, baarmoeder ligt zo extreem gekanteld dat ik extra tijd krijg voor de terugplaatsing en vooraf paracetamol moet innemen. Ze verwacht dat het heel moeizaam en pijnlijk zal worden en als het niet lukt moet het embryo terug de vriezer in. Doodeng. Eerdere tp's waren ook pijnlijk, behalve de laatste keer met (per ongeluk) lege blaas. Voor de zekerheid wel met volle blaas komen zodat we allebei kunnen proberen. Als het toch niet lukt dan verwijzen ze me door naar Amsterdam maar deze arts was er geen voorstander van omdat ik dan zeker 6 maanden niet zwanger mag worden na de operatie.