@Nic82 spannend he! Ik was vanochtend om 5:50 klaarwakker en gister viel ik ook al om 21 u in slaap op de bank. Verder heb ik erg veel last van m'n rug en gister leek ik bandenpijn te voelen toen ik onverwachts snel opstond. En jij? 9 dpo voor mij vandaag! Ik vind het ook heel spannend om het hier op te schrijven, bang dat ik het jinx. Edit: oh en honger als een paard toen ik wakker werd. Normaliter heb ik eerst koffie nodig maar vandaag was het eerst een boterham (ik weet nog wel dat ik dit bij m'n zoontje ook had, maar ja....)
Sorry breek even in, twijfel nog om mee te schrijven. Maar vooral dat jinxen gevoel.. kun je mijn gedachten lezen? Ik heb dat ook zo erg! Heb 3x op het punt gestaan mee te schrijven hier maar was bang dan te jinxen of de TP door zou gaan...
Ik heb vooral menstruatie achtingen krampen sinds gister. Vannacht gewoon kunnen slapen. Maar het zit er nu toch weer. Bij mij was het een 3 daagse cryo dus dpo 7 denk ik??? Dus vrees het ergste aan de ene kant anderzijds id mijn cyclus 27 a 28 dagen dus nog nog veel te vroeg. Wordt pas vrijdag ongesteld... dus twijfels onzekerheden enz enz enz... Bij jou krv lijkt het dat positief. Weet je al of je gaat testen of wacht je af?
Ik had echt het gevoel dat ik elk moment behoorlijk ongesteld ging worden....dus niet! Schijnt normaal te zijn. Baarmoeder groeit al en wordt wat naar boven getrokken, vandaar het gevoel. Geef de hoop niet op!
Aaah fijn dat de terugplaatsing goed is gegaan @Asil!! ❤️ Over het jinxen, na m'n berichtje hier heb ik eigenlijk weer helemaal niks gevoeld dus ben dan meteen weer bang. Ik denk dat ik morgen of overmorgen een testje waag, als ik het durf! En @Nic82 ik maak me juist weer druk omdat ik die krampjes niet voel en dat voor mij ook een bevestiging is dat het goed zit. Precies wat @Preitjuh90 zegt, je baarmoeder groeit al heel snel. Zijn er hier ook dames die geen krampjes hebben gehad na een tp en wel zwanger zijn geworden? Oooh man wat is dit weer zenuwslopend!
Geen krampjes maar een weeïg gevoel. Maar kwaaltjes komen en gaan! Spannend, ik ben heel benieuwd naar je test morgen of overmorgen!
Ik ken jouw nog van mijn eerste keer in 2018. Toen schreven we samen. Toen ik deze keer terug kwam op zp heb ik je zelfs nog even opgezocht om te kijken hoe het met je ging. En het was gelukt. Hoop dat de 2de niet zo lang op zich laat wachten.
Ah, dat klopt ja! Pff.. 2018 al weer. Bizar hoe de tijd vliegt he. En soms ook weer totaal niet. Dat wachtbankje bijvoorbeeld, die lijkt eindeloos te duren. Wat ontzettend verdrietig te lezen dat het bij jullie nog niet gelukt is Ik hoop en duim heel erg hard dat dit embryo bij je blijft❤️