Ja.... Een heel licht streepje! Eigenlijk niet op de foto te krijgen. 12 dagen na ovitrelle dus misschien is het nog ovitrelle. Nu maar door blijven testen. Pfffff ik wil de tijd vooruit spoelen!
Ik echt behoorlijk kramp, al sinds gister avond. Temp gedaald, hoop innestelingsdip maar dit geeft mij een heel onrustig gevoel.
Oooooo wat heb ik toch een hekel aan die wachtweken. Je wilt zoveel doen maar kunt gewoon niks doen!! Ik heb nu vooral rugpijn en menstruatie achtige krampen, al valt dat laatste nu wel weer mee... gisteravond ineens een soort van plopjes achterin mijn en toen ik op de bank zat was het alsof er een soort warme wind door mijn buik ging. Ineens voelde ik me heel erg en even zwanger. Om jezelf gek te maken he. Dus net voor het douchen een test erin geknald... lekker slim eind van de dag... je lijkt een heeeeeel licht streepje te zien maar ja kan ook van de pregnyl komen. Vrijdag 30 april gezet om 22 uur. Pfffff....
Oh God haha. Ik herken het wel, ineens ben je niet meer te houden. Maar ik zie duidelijk een streepje!! Nu hopen dat het gaat oplopen!
@Asil ik heb geen idee eigenlijk. Hoe bereken je dat? Ik weet natuurlijk zoveel dagen na je ovulatie maar door de pregnyl weet ik niet precies wanneer je hem hebt. Weet 1 van jullie dat? Vrijdag 30 april 22 uur pregnyl gespoten.