Jeetje @Krv wat heftig! Heel veel sterkte voor jullie. Hopelijk gaat het snel beter met je schoonvader.
@Krv heel veel sterkte! Denk aan jezelf! @palpmje ik lees net je stukje over een terugplaatsing na je eisprong. Dit doen ze toch altijd? Je zet (tenminste ik) een spuit met pregnyl waardoor je eitje springt en daarna gaat hij springen en zoveel dagen later is de terug plaatsing. Of heb ik het helemaal mis? Of het gaat bij jullie anders?
Met een terugplaatsing in natuurlijke cyclus wel inderdaad. Maar aangezien ik geen eisprong van me zelf heb, krijg ik ter ondersteuning Gonal F. Zo kan de follikel mooi groeien en uiteindelijk springen
Ik heb een terugplaatsing in kustmatige cyclus dus ik heb helemaal geen eisprong. Ik moet gewoon beginnen met de utrogestan als het slijmvlies dik genoeg is en dan 5 dagen later heb ik de terugplaatsing
Allebei de cryo's waren goed ontdooid dus ze zitten nu lekker warm in mama's buik ♡♡ Hopelijk zijn het plakkers, nu begint het aftellen
CRYO terugplaatsingen ♡ Palmpje - 35 jaar - 3de kindje ☆ ♡ Droomwens79 - 41 jaar - 2de kindje ♡ Krv - 30 jaar - 2de kindje ♡ Preitjuh90 - 30 jaar - 1ste kindje ♡ Lauren1990 - 30 jaar - 2de kindje ♡ JosjeM - 29 jaar - 2de kindje ♡ Suusxoxo - 25 jaar - 2de kindje ♡ Nic82 - 38 jaar - 2de kindje ♡ Ritoy - 32 jaar - 4de kindje ♡ Do1981 - 39 jaar - 2de kindje ♡ Evi85 - 35 jaar - 2de kindje Afspraken Palmpje - 31 mei - 1e fm JosjeM - 31 mei - cryo tp Krv - 2 juni - Terugplaatsing Testdatum Ritoy - 8 juni Zwanger! ♡ Suusxoxo ♡ ♡ Preitjuh90 ♡
Superfijn @Ritoy, pupo!! @suusxoxo en @Preitjuh90 hoe gaat het met jullie? Vandaag een positieve ovulatietest, de terugplaatsing is ingepland, volgende week woensdag. Bedankt voor het medeleven! Hij is nu stabiel en het is heel fijn om in de buurt te zijn. Mijn man gaat elke dag langs en praat tegen hem, ik hoop dat hij er iets van meekrijgt.
Ah wat fijn zeg! Hopelijk knapt hij snel op.... En de positieve test is ook heel erg fijn!! Spannend weer een tp Ik voel me goed. Moe moe moe...hihi
@Krv wat ontzettend naar allemaal. Hoe gaat het met je schoonmoeder nu? Zijn jullie nog daar? @Palmpje lief dat je het vraagt. Ben vandaag 9 dpo. Vanmorgen getest. Heb ovitrelle gebruikt en die blijft altijd redelijk lang hangen bij mij (nu 11 dagen terug). Maar de lijn lijkt wel echt duidelijker dan de keer dan het alleen nog van de ovitrelle was. Hopelijk morgenochtend meer duidelijkheid jullie mogen raden welke van vorige keer en van deze keer is even kijken of jullie hetzelfde zien