Ja, alles is goed gegaan! Ik heb een A-kwaliteit blastocyst teruggeplaatst gekregen❤️ kwaliteit zegt natuurlijk niets, want uiteindelijk bepaalt het embryo zelf of deze gaat nestelen, maar toch geeft het wel een extra sprankje hoop!
Klinkt goed @JosjeM ! was even kwijt dat jij vandaag ook een terugplaatsing had @Nic82 . Alles goed gegaan? Al verbetering bij je schoonvader @Krv?
Hier ook alles goed gegaan. Toch beetje weg gegaan met een gek gevoel. De cryo werd in beeld gebracht en toen zei de arts: kijk je kunt heel goed zien dat niet alle cellen goed zijn ontdooid... ik helemaal verdwaasd iets gemompeld van oooo en mmmm. Ja kwam vaker voor en was niet erg zei ze. Nou ja we zullen het zien.
Fijn dat het goed gegaan is. Dat zijn de berichten die je eigenlijk niet wil horen nee. Maar ik denk dat je we dan wel vanuit kunt gaan dat het echt niet uitmaakt. Nu weer het eindeloze wachten. Heb je een beetje afleiding deze week?
Ik had exact hetzelfde maar dan met een mail. De arts zei dat ze allebei gord ontdooid waren en in de mail kreeg ik dan wat de kwaliteit was van de embryo's en daar stond in dat ze allebei nog volledig collapsed waren BAM gelijk mijn goede gevoel weg en dat bleek nog te kloppen ook want vanmorgen een bijna blanco test op 11dpo terwijl hij bij de miskraam al een stuk donkerder was nu..
Ahh shit zeg @Nic82 en @Ritoy! Kan me voorstellen dat de hoop dan weer meteen weg/minder is. Ik vraag niet meer naar de kwaliteit want het maakt me alleen maar extra onzeker als het niet perfect is. @Do1981 heb je nog getest, hoe gaat het nu met je? Lief dat je naar m'n schoonvader vraagt, het gaat helaas niet vooruit. Ze hebben weer extra medicatie moeten geven en ze hebben hem nu op z'n buik gelegd zodat z'n longen meer ruimte hebben. Hij is verder gelukkig wel stabiel dus we duimen verder en hopen dat hij gauw verbetering laat zien.
@Krv de testen lopen op. Ik blijf er wel erg onzeker over of het voldoende is. Vandaag 14 dpo. Hoop dat het komende dagen naar echte knallers op de Kruidvat test ook toegaat Van die first response is de onderste ban vandaag toch gisteren boven fijn dat je schoonvader wel stabiel is. Hopelijk toch snel verbetering nu @Ritoy klote, geen andere woorden voor. Wat heb je voor test gebruikt? Wel een gevoelige?
@Ritoy klote meid. heel herkenbaar wat je zegt over die kwaliteit. Ik vraag er ook altijd naar. Toch kun je erdoor verrast worden. Vorige keer was perfect en deed niets. Deze keer vond ik hem zelf heel lelijk en was beginnende blasto nog maar en die bleef plakken maar herken heel erg dat mijn hoop dan direct een stuk minder is ze kunnen dan van alles zeggen ‘als deze geen kans had, hadden we hem niet terug geplaatst’ maar dat komt toch niet echt meer aan
doe first response wel ja, maar vind die Kruidvat nog zo licht. Maar heb halve Google al weer afgelezen en lees dat veel vrouwen pas in de loop van week 4 daar een knaller mee hebben. Bij mijn zoon heb ik na 14 dpo niet meer getest (snap ook niet hoe ik dat toen dan deed, haha) maar knalde hij zeker ook nog niet op 14 dpo heb het idee dat het toen wel iets donkerder was, maar ontloopt elkaar niet heel veel denk ik. Maar zoon is ook iui en dit is een cryo, dus niet te vergelijken. edit: zit net even terug te kijken en zie dat hcg bij zoon op 15 dpo 360 was. Dit is wel iets lager denk ik, maar dat was ook wel hoog
Nee ik heb ook wel gemerkt dat iui en cryo echt niet vergelijkbaar zijn. Je loopt voor mijn gevoel echt wel mega achter met een cryo qua dpo. Bij mijn andere kids had ik op 11 dpo meestal echt wel een duidelijke test en bij de cryos tot nu toe nooit wat
heb ook wel onderzoek gelezen waarin ze tonen dat cryo de hcg opbouw gemiddeld langzamer is. Dus dat klopt zeker!
Ik vind het ook mooie strepen hoor @Do1981! Ik denk dat het misschien aan de kv testen ligt, bij mijn zoon had ik echt duidelijke strepen op de kv op 15 dpo (en was ook een cryo) maar de kwaliteit van kv is echt achteruit gegaan heb ik gelezen. 360 is inderdaad hoog!
CRYO terugplaatsingen ♡ Palmpje - 35 jaar - 3de kindje ☆ ♡ Droomwens79 - 41 jaar - 2de kindje ♡ Krv - 30 jaar - 2de kindje ♡ Preitjuh90 - 30 jaar - 1ste kindje ♡ Lauren1990 - 30 jaar - 2de kindje ♡ JosjeM - 29 jaar - 2de kindje ♡ Suusxoxo - 25 jaar - 2de kindje ♡ Nic82 - 38 jaar - 2de kindje ♡ Ritoy - 32 jaar - 4de kindje ♡ Do1981 - 39 jaar - 2de kindje ♡ Evi85 - 35 jaar - 2de kindje Afspraken Krv - 2 juni - Terugplaatsing Palmpje - 3 juni - 2e fm Testdatum Ritoy - 8 juni Nic82 - 17 juni Zwanger! ♡ Suusxoxo ♡ ♡ Preitjuh90 ♡
CRYO terugplaatsingen ♡ Palmpje - 35 jaar - 3de kindje ☆ ♡ Droomwens79 - 41 jaar - 2de kindje ♡ Krv - 30 jaar - 2de kindje ♡ Preitjuh90 - 30 jaar - 1ste kindje ♡ Lauren1990 - 30 jaar - 2de kindje ♡ JosjeM - 29 jaar - 2de kindje ♡ Suusxoxo - 25 jaar - 2de kindje ♡ Nic82 - 38 jaar - 2de kindje ♡ Ritoy - 32 jaar - 4de kindje ♡ Do1981 - 39 jaar - 2de kindje ♡ Evi85 - 35 jaar - 2de kindje Afspraken Krv - 2 juni - Terugplaatsing Palmpje - 3 juni- 2e fm Testdatum Ritoy - 8 juni JosjeM - 13 juni Nic82 - 17 juni Zwanger! ♡ Suusxoxo ♡ ♡ Preitjuh90 ♡