Mijn TP is mislukt, nu 1 maand rust op advies van mck gekregen ivm overlijden van mijn lieve zus.. Ik moet nu eerst alles een plekje gaan geven en dan over 1 maand weer verder
@Ritoy spannend! Ik zie ook wat. Hoeveel dpo ben je dan nu? hier gaat het goed. Testen lopen goed op. Maar ben wel ontzettend onzeker of hcg wel hoog genoeg is. @droomwens79 super klote. Snap het advies wel voor maandje rust. Hopelijk ook wat meer licht voor jullie de komende periode in de zon. Nogmaals veel sterkte
Hoeveel dagen na een tp van een 5 daagse testen jullie doorgaans? Met name de pogingen zonder triggershot.
Ik ben ook geen vroegtester, maar ik was benieuwd haha. Bij mijn dochtertje (verse tp) alleen een keer op 10 dpo getest om te kijken of de ovitrelle eruit was, en dat was zo. Daarna durfde ik pas 16 dpo te testen
@Do1981 ik zit je stiekem te volgen hoor, opzoek naar testen. Zag de laatste van gister. En wil je nogmaals feliciteren. Mooie berichten worden we blij van! We weten nooit hoe het loopt maar ik hoop dat deze echt blijft plakken en je er een goed gevoel bij hebt.
@droomwens79 heel veel sterkte met het verlies van je zus, wat is het ontzettend snel gegaan. Ongelooflijk. @Asil meis, hoe is het met jou? Weet je al wanneer jullie terecht kunnen voor de nieuwe poging? Wat ontzettend rot dat je cryo niet is blijven plakken. @Ritoy wauwww het is dus echt eigen hcg! Fijn zeg! En spannend. @JosjeM ik test altijd vroeg, 5 dagen na tp. Dan ben ik 10 dpo. Het geeft mij houvast om vroeg te testen (control freak..) laatste pogingen met ovitrelle was dat geen succes trouwens, blijkbaar duurt het bij mij echt lang voordat het eruit is. Dit keer geen ovitrelle gebruikt dus ik ben benieuwd. @Nic82 dankjewel! Hoe is het met jou? De tp is wonderbaarlijk goed en snel gegaan! Geen pijn en stond binnen 5 minuten weer buiten. Mijn man was verbaasd dat ik zo snel alweer terug was haha. Nog 2 cryo's over die we voorlopig hopelijk niet nodig hebben.
CRYO terugplaatsingen ♡ Palmpje - 35 jaar - 3de kindje ☆ ♡ Droomwens79 - 41 jaar - 2de kindje ♡ Krv - 30 jaar - 2de kindje ♡ Preitjuh90 - 30 jaar - 1ste kindje ♡ Lauren1990 - 30 jaar - 2de kindje ♡ JosjeM - 29 jaar - 2de kindje ♡ Suusxoxo - 25 jaar - 2de kindje ♡ Nic82 - 38 jaar - 2de kindje ♡ Ritoy - 32 jaar - 4de kindje ♡ Do1981 - 39 jaar - 2de kindje ♡ Evi85 - 35 jaar - 2de kindje Afspraken Palmpje - 3 juni- 2e fm Testdatum Ritoy - 8 juni JosjeM - 13 juni Krv - 14 juni Nic82 - 17 juni Zwanger! ♡ Suusxoxo ♡ ♡ Preitjuh90 ♡