@JosjeM spannend! Ik ben ook benieuwd wanneer je gaat testen. @Krv en @Nic82 weten jullie al wanneer je gaat testen? @Palmpje dat is fijn nieuws!
CRYO terugplaatsingen ♡ Palmpje - 35 jaar - 3de kindje ☆ ♡ Droomwens79 - 41 jaar - 2de kindje ♡ Krv - 30 jaar - 2de kindje ♡ Preitjuh90 - 30 jaar - 1ste kindje ♡ Lauren1990 - 30 jaar - 2de kindje ♡ JosjeM - 29 jaar - 2de kindje ♡ Suusxoxo - 25 jaar - 2de kindje ♡ Nic82 - 38 jaar - 2de kindje ♡ Ritoy - 32 jaar - 4de kindje ♡ Do1981 - 39 jaar - 2de kindje ♡ Evi85 - 35 jaar - 2de kindje Afspraken Palmpje - 14 juni - terugplaatsing Testdatum Ritoy - 8 juni JosjeM - 13 juni Krv - 14 juni Nic82 - 17 juni Zwanger! ♡ Suusxoxo ♡ ♡ Preitjuh90 ♡ ♡ Do1981 ♡
Jaaa @JosjeM moooi!! ❤️ En jij voelde ook niks toch haha? @Do1981 supermooi om je naam bij de zwangeren te zien staan! Ik heb nog geen idee wanneer ik ga testen. Ik voel me rustig en zie het wel!
voelt nog wel heel gek hoor. Ik wil eerst een goede echo hebben en daarna blijft het spannend. Laatste miskraam heeft er echt wel ingehakt met lege vruchtzak bij echo. Maakt dat ik er nog een heel dubbel gevoel over heb. Kan nog niet echt blij zijn
Dat snap ik en is ook heel logisch! Een positieve test is de eerste stap maar we hebben teveel meegemaakt om dan al door het dolle te zijn. Ik hoop dat je na een goede echo wat blijer kan zijn.
heel lief van je. Ik hoop het ook. las laatst een stukje van een promotie onderzoek naar zwangerschaps begeleiding na een traject. Daar werd dit ook allemaal in benoemd. dat was wel fijn om te lezen Enige wat te doen is, is afwachten helaas
Gereserveerde blijdschap, dat begrijp ik heel goed. Er zijn nog enkele hordes te nemen, hopelijk zonder te struikelen❤️
Hallo, ik was even mijn vorig forum uit het oog verloren omdat ik even een ietswat langere pauze ingelast had voor mezelf om wat te verwerken. Na 4 mislukte zwangerschappen dit schooljaar was ik volledig gecrasht. Ondertussen is het forum dat ik volgde gesloten. Ik zie hier veel namen van dames die ik al volgde op andere forum. Mag ik hier aansluiten? Ik ben donderdag gestopt met de pil en heb dinsdag mijn controle om te kijken of alles er goed uitziet om te starten met puregon. Ik heb hier zelf voor gekozen, omdat clomid mijn slijmvlies veel te dun maakte. Zonder medicatie krijg ik bijna nooit een eisprong wegens pcos. Ik wil geen tp meer in artificiële cyclus, omdat ik die vaginale progesteron echt haat. Progesteron stond ook veel te laag via die weg. Ik geef dat als reden van mijn laatste miskraam. Laat mijn lichaam maar zelf progesteron aanmaken nu hoor. Zo liep de zwangerschap van ons zoontje ook goed! Heb wel heel veel schrik op weer te starten.
@LenaMill je mag zeker bij ons aansluiten Welkom! Zet je jezelf op de lijst? @Krv en, inmiddels al getest?