Op de PC/ Laptop: rechts boven zie je je profielfoto als je daar op klikt krijg je onderstaand en dan op handtekening Op je Telefoon: Links bij de streepjes, dan komt er een menu, Dan in de blauwe balk zie je een contact icoontje (is de 2de) en dan zie je ook handtekening staan
]CRYO terugplaatsingen ♡ Palmpje - 35 jaar - 3de kindje ☆ ♡ Droomwens79 - 41 jaar - 2de kindje ♡ Krv - 30 jaar - 2de kindje ♡ Preitjuh90 - 30 jaar - 1ste kindje ♡ Lauren1990 - 30 jaar - 2de kindje ♡ JosjeM - 29 jaar - 2de kindje ♡ Suusxoxo - 25 jaar - 2de kindje ♡ Nic82 - 38 jaar - 2de kindje ♡ Ritoy - 32 jaar - 4de kindje ♡ Do1981 - 39 jaar - 2de kindje ♡ Evi85 - 35 jaar - 2de kindje ♡ AKeizer - 35 jaar - 2de kindje Afspraken Palmpje - 14 juni - terugplaatsing Testdatum Ritoy - 8 juni JosjeM - 13 juni Krv - 14 juni Nic82 - 17 juni AKeizer - 21 juni Zwanger! ♡ Suusxoxo ♡ ♡ Preitjuh90 ♡ ♡ Do1981 ♡ [/QUOTE]
@Do1981 en @JosjeM wat een mooi nieuws hebben jullie. Ik snap de gereserveerde blijschap, je wilt je toch altijd tegen teleurstelling wapenen. Maar het is en blijft goed bericht. Ik zal nog even kort wat vertellen over mezelf. In 2016 zijn we begonnen met proberen, en in 2018 gestart met IUI. Na 5 niet succesvolle pogingen zijn we met IVF gestart. Toen was ik zwanger geworden van ons prachtige wonder. De hele zwangerschap heb ik goed doorlopen, geen klachten en alle echo's waren goed. Toen bij 40 weken de vliezen braken snachts, bleek de navelstreng daarmee vergroeid te zijn en scheurde deze uit. Heel veel bloedverlied dus. Ik kreeg een spoed sectio, maar het mocht niet baten. Onze baby overleed een paar uur daarna in onze armen. De tijd daarna was een nachtmerrie. In onze kraamweek hebben we een crematie moeten regelen, wie verzint dat nou.. Nu, een jaar later, zijn mijn man en ik weer klaar om het weer te proberen. Ik merk wel dat ik er veel nieuwe angsten bij heb gekregen. Maar we proberen positief te blijven en kijken met veel hoop naar de toekomst! Sorry toch nog een lang verhaal geworden..
Jeeeeemig wat een nachtmerrie ik krijg er kippenvel van!!! Hebben ze dat nooit kunnen zien? Ik had velamenteuze navelstreng insertie onze dochter was er op een haar na ook niet meer geweest.. Ik kan nog veel meer tegen je zeggen over hoe vreselijk ik het vind maar er zijn gewoon geen woorden voor. Ontzettend dapper dat jullie er weer voor gaan ik wens je echt het allerbeste!
Dames, ik lees vanavond of morgenochtend even alles goed door en terug! Zal dan ook even proberen om op iedereen te reageren.
Het is ineens erg druk hier! Welkom @Chantal86, dat klinkt goed! @AKeizer wat vreselijk! Je allergrootste nachtmerrie. In dit traject is het sowieso al lastig om vertrouwen te hebben maar dit is echt verschrikkelijk, je zo gewenste kindje op het allerlaatste moment verliezen. Kunnen ze extra metingen/controles uitvoeren om dit tijdig te zien? Ik vind het onwijs stoer dat jullie er weer voor durven te gaan en wens je veel geluk ❤️
Wat een vreselijke nachtmerrie. Dat gun je echt niemand. Heel goed dat jullie positief proberen te blijven, al zal dat soms niet meevallen. Hoop heel hard voor jullie dat er binnenkort heel mooi nieuws komt! Helaas weet ik hoe het voelt om een crematie te regelen in je kraamweek. Afgelopen februari ben ik bevallen van mijn 2e zoontje toen ik 20.5 weken zwanger was. Ik kijk inmiddels wel positief naar de toekomst en hoop dat het mij (ben alleenstaand) het binnenkort ook weer gegund is om zwanger te mogen worden! Wens je het allerbeste ♡
@Palmpje wat verdrietig om te horen dat je hetzelfde hebt moeten doorstaan. En wat knap dat je alweer zo snel alles op kan pakken, wat een kracht. Wij moesten ivm mijn keizersnede wat langer wachten, maar ik denk ook niet dat ik het mentaal aan had gekund. Fijn dat komende maandag je tp kan plaats vinden! @1986CHANTAL bij ons is de velamenteuze insertie helaas nooit gezien op echo's. Ik ben ondertussen een beetje bij gelezen, @Krv spannend deze wachttijd, ik duim voor je!!!
@Palmpje fijn dat de datum nu vast staat! Wel gedoe allemaal zo zeg. @JosjeM ziet er goed uit meid! @Krv ik zie hem! Spannend. Wanneer ga je weer testen? @1986CHANTAL spannende dagen. Hoop dat je gevoel klopt! @AKeizer meid, jemig, wat een verhaal. Verschrikkelijk en je ergste nachtmerrie. Er kan zoveel mis gaan, zo beangstigend. Kippenvel bij je verhaal. Heel knap hoe je toch jezelf hebt weten te herpakken en vooruit te kijken. Ik heb vandaag een 2e bloedtest gehad. De waarde was 2200. Een verdubbeling om de 38 uur. Prima waarde, meer dan ik had durven hopen. Nu wachten tot 1e echo volgende week vrijdag.
super lief! ik zit al weer te denken, wat nu als het eerst wel gestegen was en de stijging nu afgenomen is, maar dat ik dat niet zie omdat er zoveel dagen tussen zitten. Ik kon er echt maar paar uur blij mee zijn. Aaaarrggghhh
@Do1981 liefst overmorgen pas, dan zou ik echt duidelijk oploop moeten zien. Morgen kan nog een twijfelgeval zijn. Wauw, wat een prachtige waarde! Op naar de echo!
Oh vreselijk hè die onzekerheid. Ik voel je! Hopelijk een hele mooie echo binnenkort. Tot die tijd is het ook gewoon moeilijk om vertrouwen te hebben. Ik zou de tijd graag even vooruit spoelen voor je.
@AKeizer als je niet wilt antwoorden snap ik dat hoor, hadden ze dit ook kunnen zien op de echo? Of kun je dit ook niet zien? Als je geen zin hebt op vragen, lekker laten hoor. Negeer dan maar