@AKeizer als je niet wilt antwoorden snap ik dat hoor, hadden ze dit ook kunnen zien op de echo? Of kun je dit ook niet zien? Als je geen zin hebt op vragen, lekker laten hoor. Negeer dan maar[] Nee wat ik ervan begreep hadden ze het niet kunnen zien. Toevallig had ik de week voordat ik beviel een extra controle echo gehad. Omdat onze baby nog niet was ingedaald vroeg ik toen nog of ze naar de navelstreng konden kijken (of die niet naast het hoofdje zakte) dus die heeft ze toen nog extra in beeld gebracht, met flow. Zelfs toen was echt niks afwijkends te zien. @1986CHANTAL een eventuele volgende zwangerschap sta ik sowieso onder controle vd gynaecoloog. Ik waarschuwde haar al dat ik waarschijnlijk een drama patiënt wordt die met ieder pijntje belt. Maar toen verzekerde ze me dat ze dan gewoon een paar keer extra de echo kop erop zetten. Dat stelt me wel gerust. Overigens hebben we een volgende keer niet een hoger risico dat hetzelfde gebeurd, gelukkig maar!
Wat een indrukwekkende verhalen! Pff wat een nachtmerrie. Hopelijk nu een snelle maar vooral ongecompliceerde zwangerschap! nou ik had vandaag mijn terugplaatsing en ik heb gewoon maar eens gevraagd waarom ze eigenlijk geen echo deden om te controleren of ze goed zaten en ze zeiden dat doen we “soms” dus ik vroeg hoe ze dan wisten of ze goed zaten “opmeten baarmoederhals en kijken hoever catheter erin gaat. En het gevoel als je in de baarmoeder zit”. Naja nadat ze de 2 knikken in m’n baarmoedermond voorbij waren hebben ze op mijn verzoek met echo gecontroleerd en zaten ze goed. Ze zullen mij wel lastig gevonden hebben naja nu op het wachtbankje!
Heel goed van je!!! Want anders blijf je je straks nog de hele tijd afvragen, is het wel goed gegaan? Alles is al zo spannend, meer onzekerheden kan je niet gebruiken. Nu hopen op het beste!
Met kippenvel lees ik je verhaal. En heb even zitten bedenken of ik dit zou delen. Maar als eerst wat heftig en wat een grote stap om er nu weer voor te gaan. Zelf heb ik (nog) geen kinderen. Mijn nichtje is helaas ook met 40 weken geboren met de navelstreng om haar nek. Mijn nicht, was een 2 dagen voor de bevalling gaan wandelen. Ze had ook net de laatste controle echo gehad. Vermoeden is, maar slechts een vermoeden, dat het tijdens de wandeling is gebeurd. Mijn moeder had haar aangezet tot wandelen en dacht dat ze dan meer zou indalen en de bevalling in gang zou worden gezet. Ze voelt zich tot de dag van vandaag schuldig. Nichtje heeft 52 uur geleefd en was (zo een stom woord) hersendood verklaard. Mijn nicht en haar man hebben zelf besloten haar van de beademing af te halen. Ik wil hier alleen mee zeggen dat je zeker niet alleen staat met je verhaal. En nogmaals, ik vind het bewonderingswaardig ook van @Palmpje dat jullie er weer voor gaan. Heel veel liefs en succes. ❤
Ik wist niet dat ze dit niet konden zien op de echo. Ook hier de flow etc gemeten.. Nee dat begreep ik al van de gynaecoloog dat het niet nogmaals hoeft te gebeuren. Ik moet bloedverdunners slikken in de hoop dat de placenta zich beter aanlegt. Was jouw kindje ook klein? (Als je dit soort vragen moeilijk vind gewoon zeggen hoor!)
CRYO terugplaatsingen ♡ Palmpje - 35 jaar - 3de kindje ☆ ♡ Droomwens79 - 41 jaar - 2de kindje ♡ Krv - 30 jaar - 2de kindje ♡ Preitjuh90 - 30 jaar - 1ste kindje ♡ Lauren1990 - 30 jaar - 2de kindje ♡ JosjeM - 29 jaar - 2de kindje ♡ Suusxoxo - 25 jaar - 2de kindje ♡ Nic82 - 38 jaar - 2de kindje ♡ Ritoy - 32 jaar - 4de kindje ♡ Do1981 - 39 jaar - 2de kindje ♡ Evi85 - 35 jaar - 2de kindje ♡ AKeizer - 35 jaar - 2de kindje Afspraken Palmpje - 14 juni - terugplaatsing Testdatum Ritoy - 8 juni JosjeM - 13 juni Krv - 14 juni Nic82 - 17 juni AKeizer - 21 juni Evi85 - 22 juni Zwanger! ♡ Suusxoxo ♡ ♡ Preitjuh90 ♡ ♡ Do1981 ♡
Fijn!! Tegen mij zeiden ze toen ook dat het niet aankomt op een paar uur. Maar huh wat gek. Ik was ook bij Nij Geertgen en zou zweren dat ze op zondag ook tp deden niet dus....het ligt daar wel erg er aan wie je aan de lijn hebt vind ik...
@Asil ook al zo’n heftige gebeurtenis. Er gebeuren echt zulke vreselijke dingen.. Gelukkig gaat het wel nog steeds vaker goed dan fout. Maar als je zoiets (van dichtbij) hebt meegemaakt, dan is een zwangerschap sowieso nooit meer zorgeloos.
Laten we nu proberen vooruit te kijken. En te denken aan de mooie momenten die ons allemaal nog staan te wachten!
Niet dus.. Dat is echt het beleid. Misschien in het verleden wel, dat weet ik niet meer. Maar ben nu heel blij dat het gewoon maandag doorgaat. Sowieso ook m’n lievelingsarts dan. Hij heeft bijna al mijn terugplaatsingen gedaan, en kent inmiddels de weg
@AKeizer heel mooi gezegd, focus op de toekomst en de mooie dingen die ons dat gaat brengen Ik heb tijdens mijn zwangerschap een trombosebeen gehad en week ik ziekenhuis gelegen. Daarna ook met ieder wissewasje in het ziekenhuis. Als er maar een scheet dwars zet (bij wijze van) en ik belde, mocht ik komen voor controle. Werd nooit moeilijk over gedaan, ze zeiden altijd: beter een keer te vaak. Mijn ervaring is dus dat ze daar in ziekenhuizen totaal niet moeilijk over doen. sowieso hebben vrouwen die na een lang traject zwanger zijn een andere zorg behoefte, zoals vaker controle. Las ik laatst nog een mooi artikel nav een promotie onderzoek over. in mijn directe omgeving ook 2 vreselijke verhalen van laat in de zwangerschap. Dat heeft er best ingehakt in de zin van dat je heel goed weet dat een gezond kind na 9 maanden in je armen geen vanzelfsprekendheid is.
Welkom hier, tuurlijk mag je hier aansluiten. Lees is dit nu goed in je handtekening? Is je kindje na 40 weken gestorven? Wat verschrikkelijk. Daar heb ik gewoon geen woorden voor. Hoe gaat het met je? Wat knap dat je de moed bij elkaar kon rapen om terug voor een tweede kindje te gaan. Ik hoop van harte dat het geluk jullie nu echt meezit! Veel succes!
CRYO terugplaatsingen ♡ Palmpje - 35 jaar - 3de kindje ☆ ♡ Droomwens79 - 41 jaar - 2de kindje ♡ Krv - 30 jaar - 2de kindje ♡ Preitjuh90 - 30 jaar - 1ste kindje ♡ Lauren1990 - 30 jaar - 2de kindje ♡ JosjeM - 29 jaar - 2de kindje ♡ Suusxoxo - 25 jaar - 2de kindje ♡ Nic82 - 38 jaar - 2de kindje ♡ Ritoy - 32 jaar - 4de kindje ♡ Do1981 - 39 jaar - 2de kindje ♡ Evi85 - 35 jaar - 2de kindje ♡ AKeizer - 35 jaar - 2de kindje ♡ LenaMill - 35 jaar - 2de kindje Afspraken Palmpje - 14 juni - terugplaatsing LenaMill - 15 juni - echocontrole/ follikelmeting en bloedname na een week Puregon prikken Testdatum Ritoy - 8 juni JosjeM - 13 juni Krv - 14 juni Nic82 - 17 juni AKeizer - 21 juni Zwanger! ♡ Suusxoxo ♡ ♡ Preitjuh90 ♡ ♡ Do1981 ♡ [/QUOTE][/QUOTE]
Jeetje zeg, wat ontzettend heftig en verdrietig. Het lijkt me echt een nachtmerrie. Petje af voor jouw positiviteit, daar kan ik alleen maar bewondering voor hebben.
Zo, dat is een mooie stijging! Hopelijk heeft dat je enigszins gerustgesteld. Voor hoe lang het duurt.. Op naar een mooie echo!