Klinkt heel gek maar het enige wat mij toen echt hielp waren dropjes of strepsils. Keelpijn wordt beter door veel slikken. Ook gorgelen met zoutwater hielp mij toen. Beterschap!
Die leek verdwenen, dus ik denk dat het bruinverlies van vrijdag op zaterdag het afscheiden van de hematoom was.
Dank je Ik probeer echt vanalles. Niks helpt tot nu toe. Mijn hoest is vreselijk. Zelfs mijn ribben zijn al gevoelig. Deze voormiddag verschoof er tijdens een hoestbui zelfs een rib of iets anders. Was erg pijnlijk. De dokter geeft niks en ondanks een negatieve coronatest, wimpelen ze me af en lag ik niet live op consultatie komen.
Yes! Eindelijk weer een afspraak voor een terugplaatsing.volgende week woensdag mag ik weer als alles goed gaat
Ik ben 3 dagen na de tp al megahard aan het wc papier checken. De schrik slaat weer enorm toe. We hebben al jaren een leuke meisjesnaam in gedachten, maar nu op vakantie in Brugge hadden we deze naam gezien in een iets aangepaste versie en nog veel leuker! We hopen echt zo hard dat we deze naam ooit echt op een geboortekaartje mogen zetten!
Even inbreken. Haal tijm thee bij de bio winkel. Halve liter sterke tijmthee zetten, eetlepel honing erdoor. En voor een zere keel mag je tijdens zwangerschap met mate yogi tea troat comfort. Verder een hoge dosis vitamine c om de beestjes te doden. Kwak dampo in de douche waar weinig water komt en lekker warm douchen.
Ik heb vannacht iets dom gedaan. Ik hoest nog steeds vreselijk en word dan vaak wakker. Om 5u heb ik een test gedaan en ik zie niets. Zelfs geen tuurlijntje. Ik had maandag een tp om 15u van een blasto van 5 dagen oud. Zou er nog hoop kunnen zijn? 1 ding weet ik zeker...pregnyl is eruit!
ja hoor, zeker wel. Dat is wel heel vroeg Wat voor test heb je gebruikt? Dat maakt nog wel een beetje uit
Ik denk dat er zeker nog hoop is hoor! Bij mijn dochtertje heb ik ook op 10 dpo getest (verse tp, 3 daags embryo) en toen was de test wit. Ovitrelle was er in ieder geval uit, daarna had ik ook geen hoop meer. Vervolgens pas op 16 dpo weer getest en deze was knal positief. Edit: dit was met een predictor. Een erg gevoelige test dus.