IVF/ICSI/CRYO ♡ Palmpje - 35 jaar - 3de kindje ☆ ♡ Droomwens79 - 41 jaar - 2de kindje ♡ Krv - 30 jaar - 2de kindje ♡ Lauren1990 - 30 jaar - 2de kindje ♡ Nic82 - 38 jaar - 2de kindje ♡ Evi85 - 35 jaar - 2de kindje ♡ LenaMill - 35 jaar - 2de kindje ♡ 1986Chantal - 33 jaar - 2e kindje ♡ Romytje - 34 jaar - 1ste kindje ♡ TaBaUd - 42 jaar - 1ste kindje ♡ SamirsVrouwtje - 31 jaar - 3e kindje Afspraken TaBaUd - 11 juli - Terugplaatsing Samirsvrouwtje - 14 juli - Terugplaatsing Droomwens79 - 21 juli - TP 8 & TP 9 Krv - uitgangsecho laatste cryo (tp 9) Testdatum LenaMill - 16 juli Romytje - 17 juli Palmpje - 20 juli Samirsvrouwtje - 23 juli TaBaUd - 23 juli Droomwens79 - 30 juli Zwanger! ♡ Suusxoxo ♡ ♡ Preitjuh90 ♡ ♡ Do1981 ♡ ♡ JosjeM ♡ ♡ AKeizer ♡ ♡ Ritoy ♡
Yesssssss!!! Gefeliciteerd! Wat gaat het goed deze ronde! Nu fingers crossed voor de rest die nog wachten..
IVF/ICSI/CRYO ♡ Palmpje - 35 jaar - 3de kindje ☆ ♡ Droomwens79 - 41 jaar - 2de kindje ♡ Krv - 30 jaar - 2de kindje ♡ Lauren1990 - 30 jaar - 2de kindje ♡ Nic82 - 38 jaar - 2de kindje ♡ Evi85 - 35 jaar - 2de kindje ♡ LenaMill - 35 jaar - 2de kindje ♡ 1986Chantal - 33 jaar - 2e kindje ♡ Romytje - 34 jaar - 1ste kindje ♡ TaBaUd - 42 jaar - 1ste kindje ♡ SamirsVrouwtje - 31 jaar - 3e kindje Afspraken TaBaUd - 11 juli - Terugplaatsing Droomwens79 - 21 juli - TP 8 & TP 9 Krv - uitgangsecho laatste cryo (tp 9) Testdatum LenaMill - 16 juli Romytje - 17 juli Palmpje - 20 juli Samirsvrouwtje - 23 juli TaBaUd - 23 juli Droomwens79 - 30 juli Zwanger! ♡ Suusxoxo ♡ ♡ Preitjuh90 ♡ ♡ Do1981 ♡ ♡ JosjeM ♡ ♡ AKeizer ♡ ♡ Ritoy ♡
Hahaha, onder de radar... zit lekker jullie commentaar te lezen en denk dan, oeh herkenbaar of nee toch niet. En dan denk ik, zou het, en dan denk ik toch weer niet. Gister had ik, zou het, vandaag heb ik denk het niet. Weet je wat gewoon klote is, als die 2 niet ingevroren konden worden waar ik een 70% niet en 30% wel op zet, betekend dat ronde 5 AKA laatste ronde. En dat is best ruk. Ik voel me nog niet verloren. Maar zit als een autist alles te vergelijken met de dubbele TP vmk en de mislukte cryo. Heb dat bijgehouden in FF en nu zit ik alles te overanalyseren. Aan 1 kant fijn dat ik vakantie heb want de rust in mijn lijf is heerlijk en mijn geest ansich ook wel. Maar de afleiding van werk is dan ook wel weer fijn. Voelde sinds de steken op 6 dpo nagenoeg niks meer. Maar sinds vanacht weer wel. Wel vergelijkbaar met jouw maar heb ook last van mijn rug en dat is nooit echt een goed teken. Het is niet te omschrijven hoe het voelt om al 8 jaar in de weer te zijn en telkens met lege handen te staan. Het is zwaar en mooi om te zien dat het anderen lukt. En dan denk ik weer, ok nu 3/4 van het lijstje is zwanger dus ik ben die op de regel die het niet is.. ik bedoel alles draait om cijfers. En ik sta vast weer aan de verkeerde kant. En hoe mooi zou ik het vinden om toch in een uitgerekend groepje (of 1 zelf opgestarte voor de mmm meiden) aan te sluiten met jullie allemaal... Maargoed dat dus
@Asil Och meis ik kan me zo goed voorstellen hoe jij je nu voelt. Ik voel me ook iedere ronde zo’n autist hoor. Hou altijd alles bij, en dan vergelijken maar. Ik geloofde er zelf echt niet in deze ronde! Niets voelen, dat gebeurt alleen bij andere vrouwen. Nou niet dus. Ik ben nu het bewijs dat het wel kan he. Ik hoop echt dat je toch ergens wat afleiding door kan vinden. Het valt ook allemaal niet mee. Helemaal niet als je al zoveel rondes bezig bent. Dikke knuffel voor jou!
Weet je, ik ben altijd de optimist. Echt. En wil ook helemaal niet toegeven aan deze gevoelens. Rotte van het traject is je maakt alles mee vanaf dag 1. Als je natuurijk zwanger raakt let je niet op dat krampje of die trekkende lies. Of die temp verhoging. Je denkt er gewoon niet overna. Maar wij staan op hyperfocus mode, alles voel je.. tot het miniscuulste aan toe. Echt rete irritant. Ik bedoel, en dan ben je zwanger. Dan duren 9 maanden zo lang. Terwijl een ander na 6 weken eens denkt he verrek, volgens mij ben ik 2 weken over tijd hahaha. Dannheb je er nog 7.5 maand te gaan. Oh well, we gaan het allemaal weer mee maken. Maar vergis je niet hoor, ik vind het voor iedereen fantastisch maar ik zou ook graag eens een felicitatie ontvangen. Wie weet volgende week. Ga niet eerder testen (denk ik) als ik 12 dpo haal is al mooi, 14 is fantastisch maar dan kan het de medicatie zijn of een zwangerschap.
@Asil ik hoop echt uit de grond van mijn hart dat jij de volgende bent die we mogen feliciteren. Het is je ontzettend gegund, je bent zo’n lieverd voor iedereen. En inderdaad; altijd optimistisch. Maar weet ook dat het niet erg is om even pessimistisch te zijn en die gevoelens toe te laten. Het traject doet wat met je; leven tussen hoop en vrees, pieken en dalen. Ventileer hier vooral! Hele dikke knuffel en ik ga een kaarsje voor je branden❤️
Lieve @Asil Gewoon even een hele dikke knuffel voor jou, omdat ik je zo'n ontzettend dappere strijder vind. Wat heb je een kracht en uithoudingsvermogen. Ik duim voor je embryo en ook voor eventueel nog cryo's! Hou je taai lieverd!