Het is je zo gegund, ik duim heel hard voor je dat het deze keer wel raak is en al het wachten en de ellende die daarbij hoort wordt beloond!!
lief dat je t vraagt! Ja alles is goed gegaan! Ik heb gevraagd naar de kwaliteit blasto maar daar werken ze niet mee werd mij verteld. Het was iig een blasto van goede kwaliteit dus we gaan het zien
Lieve @Asil ik lees enorm herkenbare dingen in je posts. Ik hoop ook zo dat het kwartje voor jou nu eens de goede kant op valt. 8 jaar is een immens lange tijd. Toen ik 2 jaar terug spontaan zwanger werd voelde ik ook helemaal niks en dacht ik alleen maar wow! Dat het dus ook zo kan, geen gestress om de dingen die je wel of niet voelt. Echt bizar gewoon. Helaas is dst ook niet goed afgelopen en nu is spontaan sowieso onmogelijk maar wat een verschil zeg. Ik vind het zo oneerlijk voor jou (en ook een beetje voor mezelf en de rest van de lieve dames hier). Je kan zoveel dingen in het leven bereiken door er maar hard genoeg je best voor te doen. Maar hier hebben we echt geen enkele invloed op. Was er maar iets waardoor het zou lukken, wisten we maar dat het sowieso goed zou komen, dat zou het allemaal draaglijker maken. Ik wil even een hele dikke digitale knuffel jouw kant opsturen. Veel liefs!
Lieve meiden, bedankt voor jullie wensen. Maar ik weet bijna zeker dat het voor mij Game over is. Mijn temp oraal van 37.1 naar 36.6 en vaginaal van 37.3 naar 36.8 en enorme menstruatiekramp. Ken mijn lichaam goed genoeg na al die jaren.
Getest en die is witter dan wit. En ajb zegt niet je bent te vroeg, of het kan nog of wat ook, want ik voel aan alles dat ik niet zwanger ben. En de theorie van @Do1981 klopt wat dat aan gaat. Op 10 dpo nog geen streepje betekend vaak weinig goeds.
Weetje, we leven er steeds meer naar toe dat we het hoogstwaarschijnlijk met z'n 2 moeten doen. Wat prima is, maar los laten van zo een droom gaat heel veel pijn en verdriet doen... Je leven 8 jaar in de ban van het in verwachting willen raken is ook zwaar.
Oh meid! Heb het zo met je te doen. Wanneer het mij niet lukt om in 1 jaar tijd zwanger te raken is het net alsof ik gek wordt. Jk kan niet voorstellen hoe het nu voor jou voelt. Ik wens je echt heeel veel sterkte en hoop echt dat je snel mag melden dat je zwanger bent