@Palmpje wat ontzettend klote dat het weer niet zo mocht zijn! Snap dat je een maand rust wil voordat je aan de volgende icsi begint. @khloe877 gefeliciteerd met deze mooie knaltest! Ik ben even afwezig geweest, gaat hier niet zo lekker. Heb al twee weken ontzettend buikkrampen en wisselend bloedverlies. Al twee keer opgenomen geweest in het ziekenhuis maar ze kunnen geen oorzaak vinden. De baby doet het gelukkig goed en er zijn geen tekenen van dreigende vroeggeboorte. Moet er voor nu maar vanuit gaan dat het een bloedvat in de baarmoederhals is die snel kapot gaat en de krampen een reactie zijn op het bloedverlies. Moet wel mijn gemak houden, heb ook erg lage bloeddruk. Gemak houden is alleen niet echt iets waar ik heel goed in ben dus vandaag toch maar weer een paar uur gaan werken, ook ter afleiding want ik word ondanks dat vrijwel alle enge dingen zijn uitgesloten toch iedere keer weer ongerust bij toenemende krampen of bloedverlies.
Jeetje wat naar zeg! Snap heel goed dat het je ongerust maakt. Probeer maar wel goed rustig aan te doen hoor, is voor een heel goed doel!
Oh wat ontzettend naar en eng zeg. Wat een spanning zo. Gelukkig geen tekenen van vroeggeboorte en dat je kleintje het goed blijft doen. Wel rustig aan doen he meid!! Sterkte ermee!
Jeetje, jij ook al onverklaarbaar bloedverlies. Wat ontzettend rot. Kan me voorstellen dat de krampen je onzeker maken. Gelukkig doet jullie kleintje het goed. Doe rustig aan en denk goed om jezelf! De wereld wacht wel, jullie komen nu op 1 .
Jeetje dat is niet fijn Altijd lastig om rustig aan te doen, hopelijk kan je met de feestdagen wat uitrusten.. sterkte meid!
Menstruatie is hier doorgebroken, en dat voelt -gek genoeg- heel fijn! Nu kan ik deze ronde definitief afsluiten. Hopelijk word ik snel weer een beetje positiever ook! Ga maar eens goed nadenken over een verzekering die een 4e ivf ook vergoed. Kost wel een paar centen per maand, maar een ivf behandeling zelf betalen is sowieso geen optie.
Snap dat je daarover gaat nadenken, kost al gauw een paar duizend euro zo'n poging. Lees wel goed de kleine lettertjes, volgens mij zijn er niet zoveel verzekeringen meer die dat vergoeden of er zit een strenge medische selectie op. Soms kun je ook niet bij alle klinieken of ziekenhuizen terecht.
Ja dat voelt ook fijn, dan weet je dat het nu echt klaar is en dat je weer door kunt straks. Verstandig, laat je goed inlichten. Misschien weet jouw kliniek een verzekering?
Ja ik wel. Kinkhoest kan behoorlijk gevaarlijk zijn voor kleintjes. En de vaccinatie is een cocktail, tegen kinkhoest en tetanus en ik dacht ook difterie. Je bent zelf ook beschermd!
Wat goed dat je daar al over nadenkt. Je krijgt er nu nog 2 vergoed toch? Het zou toch gek moeten lopen als daar geen kindje tussen zit??? Maar ja zeker goed om alles te overwegen.
Komt goed beetje vertrouwen hebben!! Nieuwe jaar nieuwe kansen en daar gaat hij zeker tussen zitten. X