Mijn testen lijken af te lopen. Vrees dat ik binnenkort zal moeten gaan starten met icsi het was ook te mooi om waar te zijn met de enige cryo die we nog hadden.
Goedemorgen allen, ik hoop dat jullie het goed vinden dat ik hier even mee kom kletsen. Ik lees hier al een aantal dagen mee en ben zo'n beetje op de hoogte op welk punt in het traject jullie zitten. Mijn verhaal in het kort; Gestopt met de pil in 2012, in 2014 voor het eerst naar de dokter. Vanaf 2016 begonnen met ICSI behandelingen (2 in 2016, 1 in 2018 en de meest recente afgelopen Juni in Gent). Het zou aan het zaad van mijn man liggen, maar na de laatste behandeling in Gent is gebleken dat mijn eicellen qua kwantiteit heel goed gaan, maar de kwaliteit is matig. Daarvoor in iedere ronde een grote oogst bij punctie, maar uiteindelijk maar 2 bruikbare over. Cryo's zijn nooit goed uit de ontdooiing gekomen, tot deze week.. Afgelopen maandag een blasto TP gehad met hulp van Progynova en Utro. De Progynova begon ik te slikken op eerste dag menstruatie en met de Utro ben ik een week voor TP begonnen. Behalve zenuwen en af en toe wat lage rugpijn had ik vóór de TP nergens last van. Sinds woensdag (2 dagen na TP) ben ik echt heel misselijk bij vlagen. En sinds gister lijkt mijn reukorgaan ineens geen filter meer te hebben. Van sommige geuren moet ik ook enorm kokhalzen... En mijn maag draaide zich vanmorgen om toen ik het eten voor de hondjes aan het bereiden was. Ik weet van verse TP's dat ik ook wat misselijk was, maar dat begon toen begon het vrijwel direct na start Utro. Ik weet ook dat dat spul je heel erg in de maling kan nemen. Volgende week donderdag zou ik bloed moeten laten prikken, of 2 dagen erna zelf een testje doen. Ik vind het zo spannend he.. vooral omdat het de eerste cryo is die uit de ontdooiing is gekomen, en ik hier dus totaal geen ervaring mee heb.
Wat naar zeg! Kan het een soort tijdelijke dip zijn? Of is dat ondenkbaar? Shit, het was zo’n mooi verhaal juist. En iedere vrouw die zoveel ellende moet doormaken om zwanger te raken gun je juist zo’n zwangerschap uit een laatste cryo.. Sterkte!
welkom! Je hebt echt al een lang traject er opzitten. Ik hoop dat dit een plakkertje is ... Ik heb eindelijk een datum voor de punctie!! Maandag ben ik dan eindelijk aan de beurt. De follikels waren nu wel gegroeid, er waren rechts 7 grotere te zien en links 6 en aan beide kanten daarbij nog wat kleintjes.
Ah wat zenuwslopend. Heb je wel allemaal met ochtendurine gedaan zodat de concentratie ongeveer hetzelfde is? Wanneer was je officiële testdag ook al weer? Anders misschien bloed laten prikken voor de zekerheid?
Welkom! Jeetje wat een traject hebben jullie er al opzitten. Ik heb deze keer ook voor het eerst een cryo terugplaatsing gehad, dat was een morula op woensdag en op zondag had ik toen last van eerste misselijkheidssymptomen. Weet natuurlijk niet of dat ook inderdaad door de innesteling kwam of door bijwerkingen van duphaston (doet volgens mij zelfde als utro). Sterkte met wachten tot de test! Ik ga duimen voor een plakkertje!
Ik heb net de echo gehad. Het zag er niet goed uit.. er zit vocht in mijn baarmoeder. Tussen het baarmoederslijmvlies in. Kan door de Progynova komen zei ze. Ze gaat overleggen met arts en belt me vandaag terug. Kan zijn dat ze mijn menstruatie willen gaan opwekken en deze ronde laten overgaan.. Het slijmvlies was nu 7mm. Als ik deze ronde wel mag doorgaan dan wil ze me maandag of dinsdag terugzien voor een echo. Nu nog even spannend dus! Iemand hier ervaring met vocht in baarmoeder?
Wat balen zeg! Heb ik nog nooit van gehoord. Hopelijk wordt je snel terug gebeld en heb je duidelijkheid hoe nu verder.
Dat klinkt helemaal niet fijn! Geen ervaring mee. Hopelijk komen ze met een goede oplossing en mag je toch door!
Nee het was te mooi om waar te zijn. Testen zijn alweer afgenomen tot de eerste streepjes waar ik mee begon. Nu het ziekenhuis maar mailen of ik eerder mag komen voor een echo en of ze het icsi traject weer willen gaan starten. Moet dan weer eerst opnieuw voor intake, voorlichting etc dus daar gaan wel weer wat maanden overheen. Ik kan alleen maar huilen momenteel
We hebben 5 diepvriesbaby’s. Van de 15 werden er 9 bevrucht en zijn er 5 goed genoeg voor de vriezer. Nu weer geduld.. en wachten..
O, zo goed voor te stellen. Wat vreselijk dat er dan ook weer zoveel tijd overheen moet gaan! Waarom moet je een nieuwe intake en voorlichting? Klinkt mij vreemd in de oren Sterkte zeg!
Omdat ik nu alleen voor een cryo terug plaatsing kwam en alleen daarvoor specifiek een intake heb gehad. Bij icsi moet je weer helemaal opnieuw gekeurd worden ook al ben je al bekend in het ziekenhuis(ben er natuurlijk wel even uit geweest). Allemaal leuke regeltjes waar ik maar netjes in mee moet gaan. Hoe doen jullie het met alle afspraken in het ziekenhuis? Vind je werkgever het goed dat je zo nu en dan weg moet? Ik heb eigenlijk een baan waarbij ik helemaal niet weg kan+ het ziekenhuis is met pech een uurtje rijden dus ik ben ook niet zomaar weer terug.
Spannend! Jammer dat je nu moet wachten. Ik heb beide keren ook milde overstimulatie gehad. Wat doet dat een pijn zeg. Lekker rustig aan doen en jezelf verwennen. Jeetje dat is ook een flinke domper! Ik heb er ook nog niet eerder van gehoord. Ben je al terug gebeld door de arts?