Hier vandaag het eerste babywasje gedraaid. Zo onwerkelijk nog, al die kleine kleertjes aan het wasrek. Dit weekend krijgen we de meubeltjes en kan ik lekker beginnen met inrichten. Oh en ik ben sinds kort fan van Koeka met wafelstof. Maar wat een geld als je alles nieuw wilt kopen! Heb al een aantal spulletjes op MP gevonden, ideaal.
Ah zo leuk om te doen! Koeka is echt schreeuwend duur ja. Fijn dat je toch al veel hebt kunnen vinden op mp
Lief he al die kleine kleertjes!! En Koeka is een mooi merk ja, wel duur! Ach soms moet je jezelf een beetje verwennen
IVF/ICSI/CRYO ♡ Palmpje – 34 jaar – 2e kindje - icsi 2.0 ♡ Kimmy89 - 30 jaar – 2e kindje ♡ Mimi123 – 25 jaar - 1e kindje ♡ Bloem4 – 29 jaar - 3e kindje ♡ Wielewaal - 35 jaar - 1e kindje (uit mijn buik) ♡ Memmiee - 27 jaar - 2e kindje - IVF ♡ khloe877 - 32 jaar - 3e kindje - icsi ♡ Parel30 - 31 jaar - 1e kindje - icsi 3.0 ♡ Tine85 - 34 jaar - 2e kindje - icsi 2.0 ♡ Stephanie1991 - 28 jaar - 2e kindje - icsi ♡ Sara190 - 29 jaar - 1e kindje - van 4x mislukte IUI naar ICSI ♡ Fitgirl82 - 37 jaar - 1e kindje ICSI Afspraken/echo's Palmpje - 6 maart - terugplaatsing Tine85 - 1 april - 12 weken echo Testdagen ♥️ ZWANGER/UITGEREKEND Kimmie89 - 20 april 2020 Mimi123 - 23 mei 2020 Memmiee - 8 juni 2020 Stephanie1991 - 12 juli 2020 Khloe877 - augustus 2020 Tine85 - 18 oktober 2020 ✩ Sara190
Gaat best hard! Spannend, de laatste 10 weken! En wie weet zijn het er nog maar 8! Misschien bevallen we wel bijna gelijk, haha. Hier wordt de baby in principe met 39 weken gehaald, maar stel dat mijn bloeddruk weer raar gaat doen zou het in theorie ook met 37 weken kunnen zijn.
Hier gaat het goed! Ik had vandaag de evaluatie van de gecancelde ICSI. Dat liep echter wat anders dan gepland. Tot nader order zijn alle IVF behandelingen door het VU gecanceld. Dus ik mag volgende maand nog niet starten . Ik ben blijkbaar wat minder goed stimuleerbaar, dus ze gaan nu alsnog mijn AMH waarde bepalen. Dus mocht vanmorgen weer bloedprikken. Eind april afspraak om dat de bespreken. Dus voorlopig nu een verplichte IVF break....
Pfoe eind april pas een afspraak om het beleid te bespreken nav het bloedprikken? Je geduld wordt wel op de proef gesteld zeg. Sterkte!