IVF/ICSI/CRYO aug/sep 2019

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Palmpje, 6 aug 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mimi123

    Mimi123 Bekend lid

    2 aug 2019
    678
    389
    63
    Vrouw
    Ik hoop zo dat het goed zit bij je! Klopt ik had ook mail van mijn verloskundigenpraktijk dat er echo’s afgeschaft worden waaronder die eerste echo, mijn liggingsecho gaat waarschijnlijk ook niet door. Moest laatst met de groeiecho alleen komen, was ook vreemd. Gelukkig maken ze een uitzondering voor je!
     
  2. Palmpje

    Palmpje VIP lid

    8 jul 2017
    8.522
    6.528
    113
    Vrouw
    Fijn dat het zonnetje lekker schijnt he. Maakt deze rottige dagen toch iets beter.

    Ik heb wel eens hulp gehad, toen waren het alleen nog maar paniekaanvallen wegens mijn hartkloppingen. Hulp kwam van de praktijkondersteuner. Verdere behandeling was toen niet nodig. Inmiddels kan ik dus van alles een paniekaanval krijgen. Wat goed om te horen dat jij er van af bent. Heeft dat lang geduurd? Ik wilde na het icsi traject eventueel hulp gaan zoeken, wilde niet teveel hooi op m’n vork gaan nemen. Maar ja nu zitten we hier in..
     
  3. Bloem4

    Bloem4 Fanatiek lid

    3 jul 2013
    1.627
    779
    113
    Vrouw
    Wat heftig lijkt mij dat die paniek aanvallen. Juist met zo'n enorme trigger nu als de corona. Kan mij heel goed voorstellen dat de paniek dan extra om het hoekje komt kijken. Let je goed jezelf lieve Palmpje?
     
    Palmpje vindt dit leuk.
  4. Palmpje

    Palmpje VIP lid

    8 jul 2017
    8.522
    6.528
    113
    Vrouw
    Ja zeker ❤️ Jij ook he!
     
  5. Mimi123

    Mimi123 Bekend lid

    2 aug 2019
    678
    389
    63
    Vrouw
    Ik had ook eerst van de praktijkondersteuner maar heb toen zelf aangegeven dat ik niet vond dat het hielp dus stuurde zij mij door. Ik ben in totaal 9 keer bij de psycholoog geweest. Dus 9 a 10 weken heeft het ong geduurd. Ik was er niet direct vanaf daarna. Je moet vooral veel oefenen. Ik praat al over 3 jaar terug nu. In de loop der tijd ben ik er toch wel vanaf gekomen.
    Ja snap ik je moet het ook doen als jij daar klaar voor bent. Kan me voorstellen dat het ook tijdens het traject zelf voor angsten kan zorgen. En nu in deze tijd helemaal. Hoop dat het snel voorbij gaat. Sterkte❤️
     
  6. Mimi123

    Mimi123 Bekend lid

    2 aug 2019
    678
    389
    63
    Vrouw
    @Wielewaal Hoe gaat het bij jullie?

    @Kimmie89 Moet wel eens aan jou denken, hoop zo dat alles goed is blijven gaan met jullie kleintje❤️
     
    knorretje87 vindt dit leuk.
  7. Palmpje

    Palmpje VIP lid

    8 jul 2017
    8.522
    6.528
    113
    Vrouw
    Ik wil er uiteindelijk ook wel echt iets mee gaan doen. Het beheerst m’n leven meer dan ik zou willen.. Goed om jouw positieve verhaal te horen.

    Dank je! ❤️❤️
     
    Mimi123 vindt dit leuk.
  8. Kimmie89

    Kimmie89 Actief lid

    5 mei 2017
    191
    109
    43
    Vrouw
    Lief van je! Het gaat redelijk goed met ons meisje. Na zeven weken intensive care zijn we eindelijk weer wat dichterbij huis. Grootste uitdaging is haar ademhaling, daar heeft ze afgelopen twee weken wel flinke stappen in gemaakt. Nog een paar weekjes en dan hopelijk lekker naar huis al zal dat ook best wel spannend zijn. Vind de corona uitbraak ook wel erg spannend, de longetjes van onze dochter zijn erg kwetsbaar. Daarnaast heb ik het idee dat ik al bijna drie maanden in een soort van quarantaine zit, heb voornamelijk ziekenhuizen van binnen gezien en bezoek op de intensive care was ook minimaal mogelijk dus ook weinig familie en vrienden gezien nog. Het idee dat dat nu en de komende tijd ook niet kan vanwege corona daar baal ik wel van. Maar belangrijkste is dat we allemaal gezond blijven!

    Voor jou begint het ook al op te schieten, hoe voel je je?
     
  9. Stephanie1991

    Stephanie1991 Actief lid

    7 sep 2019
    326
    407
    63
    Vandaag de groeiecho gehad en ze is precies 24 weken en 4 dagen met haar hoofd en buik, en haar benen 24+6 maar ik ben zelf ook lang.. Verder weegt ze 710 gram en is ze bijna 32 cm lang. :D
    Ik ben weer helemaal happy ❤️
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Snoepjes, Palmpje en Tine85 vinden dit leuk.
  10. Mimi123

    Mimi123 Bekend lid

    2 aug 2019
    678
    389
    63
    Vrouw
    Gelukkig dat het beter gaat. Ja pff je zit er vanaf week 28 toch dus nu al 8 weken. Snap ik heel goed met de Corona uitbraak, gelukkig is ze wat aangesterkt. Sterkte verder❤️ Met mij gaat het goed xxx
     
  11. Mimi123

    Mimi123 Bekend lid

    2 aug 2019
    678
    389
    63
    Vrouw
    Wat leuk! Die van mij ook lange benen hihi ik ben ook lang. Wat heb jij die groei echo al vroeg, ik kreeg m pas met 30 weken. Fijn dat alles goed gaat, jij schiet ook lekker op!
     
    Stephanie1991 vindt dit leuk.
  12. Stephanie1991

    Stephanie1991 Actief lid

    7 sep 2019
    326
    407
    63
    Hey , ja klopt ik heb hem hier in Nederland ook met 30 weken , maar omdat er hier geen controles gedaan worden en ik pas over 6 weken een echo/controle heb.
    Heb ik geïnformeerd in België waar ik mijn geslachtsbepaling gedaan heb , die mevrouw is ook een vroedvrouw en mag wel medische echo's doen in deze tijd .
    Vandaar dat ik vandaag bij haar op controle ging en ze heeft meteen een groeiecho gemaakt :D
    Niet dat ik dat erg vond :roflmao:

    :$

    De bovenste meting is van haar been, en de onderste van het totaal.


    En jij schiet idd ook al echt op zo heey over een week of 8 a 9 heb je haar in je armen ...❤
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Mimi123 vindt dit leuk.
  13. Wielewaal

    Wielewaal Actief lid

    13 aug 2019
    237
    186
    43
    Vrouw
    Het gaat wel redelijk hier. Ik zou bijna weer starten met IVF2, maar helaas ligt nu alles stil. Dat is wel echt moeilijk. Zeker omdat we tot de zomer met mij nog verder gaan en anders overstappen op mijn vriendin. Dus de kans is groot dat ik niet meer zwanger ga worden. Dat vind ik heel zwaar. Maar goed, even afwachten nog maar.

    Fijn dat de meeste van ons groepje hier al zwanger zijn en dus nu in ieder geval geen last hebben van de IVF stop.
     
  14. Wielewaal

    Wielewaal Actief lid

    13 aug 2019
    237
    186
    43
    Vrouw
    Dit ziet er op de Kruidvat variant in ieder geval heel erg positief uit! Al snap ik dat het je onzeker maakt. Misschien nog een CB er tegenaan gooien? Of wacht je nog even af verder? Succes met de onzekerheid!
     
  15. Sara190

    Sara190 Fanatiek lid

    29 nov 2018
    4.970
    2.529
    113
    Vrouw
    Oh meiden ik heb helemaal melding gehad heb een hoop gemist, kan het niet allemaal volgen..

    Voor de zwangeren allemaal gefeliciteerd!!!!!!!!

    Hier helaas gestopt met de behandeling ivm Corona :cry:
     
  16. Tine85

    Tine85 Actief lid

    11 mei 2017
    364
    228
    43
    Vrouw
    Wat balen dat veel van jullie nu in de Corona stop zitten:( wachten in dit traject duurt al zo lang. Ik besef me heel goed dat ik zo’n geluk heb gehad met deze poging, ben zo dankbaar. Gister de termijn echo gehad bij verloskundige en volgende week nog in t amc. Mocht FaceTime met m’n vriend, best gek maar fijn dat t zo kon.
    Alles zag er goed uit! Wat een geruststelling weer :)
     
    Snoepjes en Palmpje vinden dit leuk.
  17. Mimi123

    Mimi123 Bekend lid

    2 aug 2019
    678
    389
    63
    Vrouw
    Dat is inderdaad erg zwaar. Het wachten duurt al zo lang.. sterkte❤️
     
    Wielewaal vindt dit leuk.
  18. Mimi123

    Mimi123 Bekend lid

    2 aug 2019
    678
    389
    63
    Vrouw
    Zo jij hebt de eerste 10 weken er ook al op zitten! Fijn! Hoe voel je je?
     
  19. Bloem4

    Bloem4 Fanatiek lid

    3 jul 2013
    1.627
    779
    113
    Vrouw
    Hoe gaat het nu met je? Heb je de paniek aanvallen een beetje onder controle?

    Fijn dat jullie dochter het steeds een beetje beter doet. Hopelijk kunnen jullie je kraamtijd met alle lieve vrienden en familie nog eens over doen als ze weer thuis is♡

    Wat fijn weer die mooie echo's! Jij gaat voor mijn gevoel ineens ook heel hard in de zwangerschap haha.

    Zou jammer zijn dat je nu door de corona je kansen mist tot jullie gekozen periode. Staat je vriendin er niet voor open dat jij straks het nog eens probeert gezien je nu geen kansen hebt?

    Fijn dat je echo weer goed was. Je bent het eerste trimester alweer bijna uit. Weten jullie familie en vrienden het al?

    Hoe gaat het met jou @Mimi123? Heb je al last van nesteldrang? ;)
     
  20. Tine85

    Tine85 Actief lid

    11 mei 2017
    364
    228
    43
    Vrouw
    Ja heel fijn vandaag alweer 11 weken !
    Voel me weer wat beter gelukkig, was een aantal weken behoorlijk misselijk en erg moe. Nu lekker aan t genieten zover dat kan ik deze dubbele situatie..
     

Deel Deze Pagina