Hoi dames, Ik had een vraagje. Dit is mijn 1e ivf ik heb 17-08 een terugplaatsing gehad en vandaag wat bruine afscheiding. Heeft iemand dit weleens meegemaakt is dit een voorteken van menstruatie?
Met mij redelijk. Ik ben nu ongesteld geworden na de punctie enzo. Man, wat heftig! Komt vast ook door al die cystes op mijn eierstokken. Ik kan in ieder geval gaan aftellen. Nog een maandje en dan eindelijk een terugplaatsing. Hoe gaat het met jou?
Palmpje - 33 jaar - 2e kindje Nod: Kimmie89 - 30 jaar - 2e kindje Nod: 10-8 Mimi123 - 25 jaar - 1e kindje Nod: Bloem4 - 29 jaar - 3e kindje Nod: Clueless01 - 2e kindje NOD: 14-8 Fitgirl82 - 37 jaar - 1e kindje Nod: ??? Angeline - 36 jaar - 1e kindje Nod: 22-8 Snoopy100 - 38 jaar -1e kindje Nod:26-8 Wielewaal - 35 jaar - 1e kindje Afspraken: 22 aug: Palmpje - terugplaatsing 30 aug Mimi - Terugplaatsing. 4 sept: intake icsi ZWANGER! Kimmie89
Goed! Vandaag bij kliniek geweest. Baarmoeder 9.3 mm. Vrijdag terugplaatsing Ipv 2 cryo’s hebben we er nog 3 in de vriezer geen idee hoe we erbij kwamen dat we er nog maar twee hadden. Positieve dag voor mij dus! En hoe gaat het verder met iedereen. @snoopy100 hoe voel jij je?
Hoi! Zolang het geen heftige bloeding is....Ik heb geen idee eerlijk gezegd, mijn lijf reageert iedere keer weer anders haha. Hoeveel dagen was het embryo bij de TP? Welke hormonen heb je?
Ah dat klinkt niet fijn! Wel beter dat het aftellen nu begonnen is Weer een stapje dichterbij nu! Met mij gaat het goed! Ik ben heel rustig. Komt ook omdat ik veel voel wat ik toen ik van mn zoontje zwanger bleek, ook voelde! Geeft toch hoop
Palmpje - 33 jaar - 2e kindje Nod: 31-8 Kimmie89 - 30 jaar - 2e kindje Nod: 10-8 Mimi123 - 25 jaar - 1e kindje Nod: Bloem4 - 29 jaar - 3e kindje Nod: Clueless01 - 2e kindje NOD: 14-8 Fitgirl82 - 37 jaar - 1e kindje Nod: ??? Angeline - 36 jaar - 1e kindje Nod: 22-8 Snoopy100 - 38 jaar -1e kindje Nod:26-8 Wielewaal - 35 jaar - 1e kindje Afspraken: 22 aug: Palmpje - terugplaatsing 30 aug Mimi - Terugplaatsing. 4 sept: intake icsi ZWANGER! ♡ Kimmie89
Wauw! Dat is leuk, ineens een extra mogelijkheid! Dat je je daar in kan vergissen Wel beter zo dan andersom..
Ben van plan vrijdag te testen Maar ook hier nu wat onzekerheid hoor. Heb de gehele dag bijna niks gevoeld Zegt natuurlijk helemaal niks.. maar toch maakt me dat een beetje onzeker
Maar je hebt wel een beetje dezelfde symptomen als bij de zwangerschap van je zoontje lees ik net dus dat is wel positief! Wat voor symptomen had jij bij de zwangerschap, in het begin, van jouw zoontje?
Ja dat is ook zo. En bedacht me net, ik heb sinds vanmiddag niks meer gevoeld maar kan ook komen doordat ik paracetamol heb ingenomen en vanavond weer. Heb ineens zoveel pijn aan mijn linkerschouder dat ik m niet kan bewegen. Helaas waren para’s echt nodig. Toen had ik een aantal dagen hoofdpijn, krampen in mn buik en branderige tepels. En voelde me gewoon niet echt lekker.