IVF/ICSI/CRYO aug/sep 2019

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Palmpje, 6 aug 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snoepjes

Snoepjes Fanatiek lid

26 mei 2018
    4.574
    3.940
    113
    Vrouw
    Hollandia
    Vreselijk. Ik ken je gevoel, het doet zooo veel pijn. Sterkte meid :(

2. Stephanie1991

Stephanie1991 Actief lid

7 sep 2019
    326
    407
    63
    I
    Hey, ik heb allebei mijn puncties onder sedatie met roesje gedaan, ivm paniekaanvallen.
    Ik heb dit als heel prettig ervaren.
    Wij zitten in het Catarina ziekenhuis, je gaat samen/of als je alleen bent naar de normale wachtkamer.
    Je wordt opgeroepen en dan krijg je een infuus en zuurstof.
    Nog voordat mijn man zijn koffie op had was het al voorbij en kon ik naar de uitslaapkamer.
    Ik was direct nadat ze klaar waren wakker, ik heb wat gegeten en na +-1.5 uur mocht ik naar huis.
    Ze hebben beide keren rond de 25 a 30 eiblaasjes aangeprikt gehad, dus achteraf ben ik wel blij dat ik dit niet mee heb gekregen.
    Dit is mijn ervaring.
    S6 met de behandeling. :thumup:

3. Stephanie1991

Stephanie1991 Actief lid

7 sep 2019
    326
    407
    63
    Sterkte toegewenst.

Mimi123 vindt dit leuk.
  4. Wielewaal

Wielewaal Actief lid

13 aug 2019
    237
    186
    43
    Vrouw
    O, wat ontzettend naar voor je! Ik zal voor je blijven hopen dat er toch een wondertje op de echo te zien is. Ik kan me voorstellen dat hoop nu wel even ver te zoeken is :( Sterkte!

Mimi123 vindt dit leuk.
  5. Wielewaal

Wielewaal Actief lid

13 aug 2019
    237
    186
    43
    Vrouw
    Ik heb de punctie met een roesje gedaan vanwege overstimulatie en endometriose. Heb ik als positief ervaren. Duurde wel wat lang tot ik echt helemaal bij was weer, maar gezien de pijn nadien was ik blij dat ik tijdens de punctie even uitgeschakeld was.

6. Angeline

Angeline Actief lid

12 okt 2012
    119
    75
    28
    Utrecht
    Hier nog èèn die van haar roze wolk gegooid is.

Afgelopen maandag nog steeds een leeg vruchtzakje op de echo te zien.

Direct gestopt met hormonen circus en nu afwachten tot het mijn lichaam verlaat.

Voor jullie veel succes en sterkte!

7. Palmpje

Palmpje VIP lid

8 jul 2017
    8.994
    6.992
    113
    Vrouw
    Wat vreselijk :cry: Heel veel sterkte gewenst!

8. Kimmie89

Kimmie89 Actief lid

5 mei 2017
    191
    109
    43
    Vrouw
    Wat verschrikkelijk! Heel veel sterkte!

9. Mimi123

Mimi123 Bekend lid

2 aug 2019
    678
    389
    63
    Vrouw
    Wat erg voor je, sterkte ermee xxx

10. Snoepjes

Snoepjes Fanatiek lid

26 mei 2018
    4.574
    3.940
    113
    Vrouw
    Hollandia
    Ik heb endometriose en heb alleen een morfine achtige prik gehad, geen roesje. Ik heb wel veel pijn gehad maar wil gewoon de volgende keer een wat hogere dosering. Maar als je de vorige keer bent flauwgevallen zou ik een roesje kiezen hoor!

11. Snoepjes

Snoepjes Fanatiek lid

26 mei 2018
    4.574
    3.940
    113
    Vrouw
    Hollandia
    Veel sterkte :(

12. Palmpje

Palmpje VIP lid

8 jul 2017
    8.994
    6.992
    113
    Vrouw
  13. Mimi123

Mimi123 Bekend lid

2 aug 2019
    678
    389
    63
    Vrouw
    Lief dat je het vraagt.
    Ja het bloeden is eigenlijk zo goed als weg. Het was eigenlijk alleen dinsdag rood verlies en in de avond weer weg, af en toe heel iets bruin met afvegen. Ik heb vanmorgen wel positief getest.. de streep was nog dikker dan de vorige testen:roflmao: Borsten zijn nog steeds pijnlijk. Ik heb gebeld, deze mw gaf aan dat ik mij dus niet zo druk moest maken want het kon voorkomen in het begin, lekker tegenstrijdig want de vorige (dinsdag) gaf aan dat het wel eens een miskraam kon zijn:( Ik krijg woensdag een echo, ben dan precies 6 weken. Vind het maar vreemd allemaal, kan niet echt hoop hebben dat het nog goed zit. Vind het zwaar zo, erg onzeker en verdrietig. Ik hoop dat ze bij de echo kunnen zien dat het of helemaal weg is of dat het goed zit. Zenuwslopend op deze manier... Ik probeer het wat los te laten ondanks dat dat niet echt wil:roflmao:

Hoe gaat het met jou? Spannend he maandag:thumup: nog een paar dagen. Hoeveel cryo’s heb jij nog?

14. Palmpje

Palmpje VIP lid

8 jul 2017
    8.994
    6.992
    113
    Vrouw
    Poeh! Dat is ook wat. Dit is echt zenuwslopend zo!! Wat zou het toch mooi zijn als je woensdag een echo krijgt waarop je een mooi hartje ziet kloppen! Dit verhaal kan dus gewoon nog goed aflopen. Hoe kun je zoiets loslaten? Denk echt niet dat dat kan. Hopelijk gaat de tijd heeeeel snel voor jullie! Proberen veel afleiding te zoeken. Maar ja dat is ook niet gemakkelijk. Het is wat zeg! Die knal positieve test is wel goed zou ik denken. Ik ga keihard voor je duimen meis!

Voor mij wordt maandag weer spannend idd! Dit is de laatste cryo.. dit moet m gewoon worden dus ;)

15. Kimmie89

Kimmie89 Actief lid

5 mei 2017
    191
    109
    43
    Vrouw
    Ik heb bij mijn eerste zwangerschap heel erge buikkrampen gehad in een soort van aanvallen, wist dan echt niet waar ik het zoeken moest. Dit was volgens mij ook in de zesde week waardoor ze toen een echo hebben gemaakt om te kijken of het wel op de juiste plek zat, er was toen ook alleen een vruchtzakje te zien maar dat was normaal zeiden ze toen. Dus ga heel hard voor je duimen dat er volgende week wat meer te zien is!!

16. Mimi123

Mimi123 Bekend lid

2 aug 2019
    678
    389
    63
    Vrouw
    Nee het lukt inderdaad niet goed om los te laten. Haha ja dat zei ik ook al hoop dat de dagen voorbij vliegen:roflmao:
    Ja die test is wel weer positief maar aan de andere kant denk ik hcg blijft vaak ook nog wel een tijdje in je lichaam. Woensdag maar afwachten.

Dat is spannend. Nou die laatste wordt ‘m!!!:thumup:

17. Mimi123

Mimi123 Bekend lid

2 aug 2019
    678
    389
    63
    Vrouw
    Ja apart he, zo zie je maar dat echt elk vrouwenlichaam verschillende dingen kan meemaken in een zwangerschap. Bij jou wel positief afgelopen dus. Ik ga het zien woensdag..

18. Wielewaal

Wielewaal Actief lid

13 aug 2019
    237
    186
    43
    Vrouw
    Wat naar! Veel sterkte! :(

19. Wielewaal

Wielewaal Actief lid

13 aug 2019
    237
    186
    43
    Vrouw
    Jeetje, wat spannend zeg! Het klinkt wel veelbelovend eigenlijk. Heb je niet meestal langer bloedverlies na een miskraam? Dat inderdaad de tijd mag vliegen en je over een week lekker op een stevige roze wolk mag zitten!

Mimi123 vindt dit leuk.
  20. Tine85

Tine85 Actief lid

11 mei 2017
    364
    228
    43
    Vrouw
    Hoi meiden,

Ik ben weer terug van vakantie en moest even teruglezen maar ben weer bij.. zie wat vervelende berichten voorbij komen van een aantal.. veel sterkte toegewenst!

Voor @Palmpje en @Memmiee een spannende week in het vooruitzicht met oog op de tp!

Ik ben zelf vanmorgen ongesteld geworden, gelukkig mooi na de vakantie :)
    Direct begonnen met de Progynova 3 x daags en de echo staat gepland op 2 oktober.
    Wel extra spannend omdat dat het onze laatste cryo is.. hoop zo dat hij in ieder geval goed ontdooid en dat de tp door kan gaan.

Mimi123 en Palmpje vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina