Yes! Toch goed bericht! Maar wat spannend zeg. Je hoort gelukkig ook veel verhalen waarbij dit goed afloopt. Hadden we maar een kristallen bol soms...
Ja echt he dan zat ik hele dagen in dat ding te kijken haha ja dat zei de arts ook hoor ze zegt heb genoeg vrouwen met weken lang bloedverlies waarbij het goed gaat. Zolang de baby maar goed groeit.
IVF/ICSI/CRYO ♡ Palmpje – 34 jaar – 2e kindje ♡ Kimmy89 - 30 jaar – 2e kindje ♡ Mimi123 – 25 jaar - 1e kindje ♡ Bloem4 – 29 jaar - 3e kindje ♡ Clueless01 – 2e kindje ♡ Fitgirl82 – 37 jaar – 1e kindje ♡ Wielewaal - 35 jaar - 1e kindje (uit mijn buik) ♡ Angeline – 36 jaar – 1e kindje ♡ Snoopy100 – 38 jaar – 1e kindje ♡ Memmiee - 27 jaar - 2e kindje/1e samen - IVF 1 ♡ khloe877 - 32 jaar - 3e kindje - icsi ♡ Parel30 - 31 jaar - 1e kindje - ivf Afspraken/echo's Mimi - 4 oktober eerste echo Parel30 - 27/9 FM 2 Testdagen Palmpje - 5 oktober ♥️ ZWANGER/UITGEREKEND Kimmie89 Mimi123
IVF/ICSI/CRYO ♡ Palmpje – 34 jaar – 2e kindje ♡ Kimmy89 - 30 jaar – 2e kindje ♡ Mimi123 – 25 jaar - 1e kindje ♡ Bloem4 – 29 jaar - 3e kindje ♡ Clueless01 – 2e kindje ♡ Fitgirl82 – 37 jaar – 1e kindje ♡ Wielewaal - 35 jaar - 1e kindje (uit mijn buik) ♡ Angeline – 36 jaar – 1e kindje ♡ Snoopy100 – 38 jaar – 1e kindje ♡ Memmiee - 27 jaar - 2e kindje - IVF ♡ khloe877 - 32 jaar - 3e kindje - icsi ♡ Parel30 - 31 jaar - 1e kindje - ivf Afspraken/echo's Mimi - 4 oktober eerste echo Parel30 - 27/9 FM 2 Testdagen Palmpje - 5 oktober Memmiee - 6 oktober ♥️ ZWANGER/UITGEREKEND Kimmie89 Mimi123
IVF/ICSI/CRYO ♡ Palmpje – 34 jaar – 2e kindje ♡ Kimmy89 - 30 jaar – 2e kindje ♡ Mimi123 – 25 jaar - 1e kindje ♡ Bloem4 – 29 jaar - 3e kindje ♡ Clueless01 – 2e kindje ♡ Fitgirl82 – 37 jaar – 1e kindje ♡ Wielewaal - 35 jaar - 1e kindje (uit mijn buik) ♡ Angeline – 36 jaar – 1e kindje ♡ Snoopy100 – 38 jaar – 1e kindje ♡ Memmiee - 27 jaar - 2e kindje - IVF ♡ khloe877 - 32 jaar - 3e kindje - icsi ♡ Parel30 - 31 jaar - 1e kindje - ivf ♡ Tine85 - 34 jaar - 2e kindje - icsi Afspraken/echo's Mimi - 4 oktober eerste echo Parel30 - 27/9 FM 2 Tine85 - 3 oktober meting bms Testdagen Palmpje - 5 oktober Memmiee - 6 oktober ♥️ ZWANGER/UITGEREKEND Kimmie89 Mimi123
Ik ben even wat minder actief, we zijn aan t wachten op onze intake in Groningen (nog 2 weken!) en we zijn op vakantie! Maar als we terug zijn ben ik er weer
Ik verlies weer rood bloed vandaag. Ik twijfel of het van de inwendige echo komt. Na de echo namelijk last van zeurderig gevoel in de onderbuik. Nu rood verlies, heel helder. Niet veel, geen krampen. Misschien toch een gevoelige baarmoedermond ofzo... ik hoop althans dat dat het is. Maja borsten doen nog zeer zolang dat er nog is... het blijft vreemd deze situatie. Hoe gaat het met de rest? @Palmpje @Bloem4 hadden jullie nog gekeken naar die serie afgelopen dinsdag? Ik vond echt zo heftig voor dat meisje van die tweeling, wat was zij ziek van de zwangerschap
Wat vervelend dat je weer bloed verliest zeg! Geen krampen is wel een heel goed teken denk ik hè? Maar blijft sowieso vervelend steeds! Ik ga vanavond kijken! Heb wel, ik wil een kind gekeken, was dinsdag helaas de laatste aflevering.
Wat fijn dat je een goede echo hebt gehad. Veel vrouwen hebben bloedverlies in het begin zonder dat er met de kleine frummel aan de hand is. Probeer je daar voor nu vooral aan vast te houden. Ik blijf voor je duimen! Ja ik heb het ook gezien. Heel erg sneu voor haar. Maar blijf het aan de andere kant ook wel een hele gekke situatie vinden. Denk dat ze een vervelende jeugd heeft gehad ofzo. Zo geobsedeerd bezig met alles wat met een zwangerschap te maken heeft.
Ja echt geobsedeerd, vond echt niet gezond hoe zij ermee om ging. Denk dat ze wel hulp moet zoeken in dit traject. Ja idd daar moet ik mij aan vasthouden. Bloeden is inmiddels bijna weer voorbij.. Hoe voel jij je?
Ik mag 5 oktober weer starten met spuiten. Eindelijk weer een beetje actie. Ze verwachten dan eind oktober de punctie. Mijn lichaam is alleen zo van slag van de anticonceptiepil. Hadden jullie dat ook? Ik bloed inmiddels al 2 weken, nieuw en oud bloed. Begreep dat het gelukkig geen gevolgen had voor het traject.
Ben toch weer even aan t meelezen, hehe. Ik had dit ook, mij is toen wel primolut voorgeschreven om t te resetten, ze zeiden dat Mn lichaam in de war is. Ik mocht meteen na de primolut opnieuw aan de pil maar heb ervoor gekozen een natuurlijke menstruatie af te wachten (risico dat dat lang duurt natuurlijk, vanwege die hormonen). Ik ben nu Mn eisprong aan t opsporen met LH testen, dan weet ik n beetje waar ik zit.
Ja je hebt er lang op moeten wachten. Nu gaat het weer een beetje sneller! Ik heb totaal geen last gehad van de pil.
Ik heb vandaag mijn 2e FM gehad. Helaas maar 2 grote eieren van 19, 1 van 15 1 van 12 en dan nog wat kleintjes. De eerste ronde had ik ook maar 2 eieren groot genoeg. Nu dus met gonal 225 gespoten deze ronde dus ben wel teleurgesteld. Zondag weer FM en dan wordt er een beslissing gemaakt!
Kunnen ze de dosis hormonen niet verhogen dan? Aangezien je ook een paar kleintjes hebt. Ik had Fostimon 300, das schijnbaar het maximale in Nederland.