Daar zullen ze dan wel een goede reden voor hebben lijkt me? Balen is het wel ik herken die stress helemaal van mijn eerste poging. Is je amh waarde ook getest?
Ja dat zal ook wel!! Die teleurstellingen de hele tijd vind ik best zwaar! Nee zegt mij niks!! Heb het al wel vaker op dit forum voorbij zien komen!
Dat is ook zwaar! Valt allemaal niet mee hè, zo’n traject. Amh waarde zegt iets over je eicelvoorraad. Mijne is heel laag.. Hier kun je er wat over lezen als je wil. https://roche-diagnostics.nl/praten-over-jouw-vruchtbaarheid-is-praten-over-amh%E2%80%A8%E2%80%A8/
Balen zeg! Spannend wat er zondag wordt besloten. Hopen dat die kleintjes nog een flinke spurt gaan maken!
IVF/ICSI/CRYO ♡ Palmpje – 34 jaar – 2e kindje ♡ Kimmy89 - 30 jaar – 2e kindje ♡ Mimi123 – 25 jaar - 1e kindje ♡ Bloem4 – 29 jaar - 3e kindje ♡ Clueless01 – 2e kindje ♡ Fitgirl82 – 37 jaar – 1e kindje ♡ Wielewaal - 35 jaar - 1e kindje (uit mijn buik) ♡ Angeline – 36 jaar – 1e kindje ♡ Snoopy100 – 38 jaar – 1e kindje ♡ Memmiee - 27 jaar - 2e kindje - IVF ♡ khloe877 - 32 jaar - 3e kindje - icsi ♡ Parel30 - 31 jaar - 1e kindje - ivf ♡ Tine85 - 34 jaar - 2e kindje - icsi ♡ Stephanie1991 - 28 jaar - 2e kindje - icsi Afspraken/echo's Mimi - 4 oktober eerste echo Parel30 - 27/9 FM 2 Tine85 - 3 oktober meting bms Testdagen Palmpje - 5 oktober Memmiee - 6 oktober ♥️ ZWANGER/UITGEREKEND Kimmie89 Mimi123
Morgen de 2e cryo tp, ik ben vandaag niet gebeld. Dus morgen op naar een hopelijk goede TP. Spannend weer..
Dankje wel..!! Jij ook echt sterkte en succes met alles, heb net even wat berichten terug gelezen, nog niet alles. Vind het heel erg voor je, en ik hoop met je mee. en ik hoop voor iedereen dat alles goed mag komen.
@Palmpje hoe gaat het met je? Kun je het allemaal wat positief houden of is het moeilijk? Ga je eerder testen dan 5 okt?
Ben gister al begonnen met testen Als de terugplaatsing goed was gegaan dan was ik echt niet al begonnen met testen. Maar Ik voel me zo onzeker, kon me niet meer inhouden. Maar ja gister en vandaag negatief.. mijn gevoel gaat echt alle kanten op. Kan wel zeggen dat ik niet meer ga testen nu, maar waarschijnlijk ga ik morgenvroeg gewoon weer testen. Hoe gaat het met jou?
Och meid toch. Ja het is ook wel wat. Dan gewoon lekker blijven testen als jij je daar beter bij voelt. Hoeveel dagen was jouw cryo bij de tp? Het is waarschijnlijk nog veel te vroeg om te testen toch vandaar dat ze dan negatief zijn. Bij mij wel goed eigenlijk. Verlies voor het eerst, sinds gisteren, geen bloed meer. Geeft een geruststellend gevoel. Krijg meer kwalen, misselijk. Vrijdag weer echo. Blijft spannend.
Het was een 5 daagse. Met ontdooien was het een beginnende blasto. Het kan idd nog alle kanten op. Wat fijn om te horen dat het bloeden gestopt is! Die kwalen zijn dan toch wel geruststellend he Het blijft idd spannend, maar dat zal ook nooit helemaal verdwijnen. Dat het maar snel vrijdag is hoor
Yes! Heb dinsdag punctie! Waren 5 grote follikels en nog 2 kleinere. Maar voldoende! Ben blij, eindelijk een stap verder! En die punctie valt wel mee toch? Krijg morfine als pijnstilling!
Veel succes! Ik had wel pijn, maar ik had 14 follikels. Denk dat dat wel wat verschil maakt. Zet 'm op!