O, wat erg zeg!! Ontzettend naar voor je. Dat na alles waar je doorheen moet om überhaupt bij een punctie te komen. Veel sterkte. Hopelijk komt er duidelijkheid over het waarom!
Ja, deze poging wel ja. Wat ik best spannend vind, omdat mijn LF na een miskraam in november ineens heel kort werd (7 dagen). Dus ik hoop dat dat nu hersteld is na al die hormonale troep van de laatste maanden en dat de cryo wel een goede kans heeft. Als ik echt te snel weer ongesteld word, ga ik denk ik wel vragen of het een volgende poging in een kunstmatige cyclus kan.
Heeeeel veel geluk morgen. Ik hoop echt zó dat jullie een kloppend hartje te zien krijgen! Hoe laat mag je?
Mijn zoontje was idd van dezelfde poging. Heb toen 1 punctie gehad en daarvan mijn zoontje en 2 cryo’s. Ik had bij exact 6 weken een kloppend hartje. Maar ik had geen dag eerder moeten komen zei ze, het klopte zo langzaam, dag ervoor klopte het wss nog niet. Volgens mij moet je morgen wel een kloppend hartje zien. Maar ik weet t ook niet zeker... Wel fijn dat je van het bloedverlies niet meer schrikt. Kans is gewoon groot dat alles goed is en dan zou je voor niets stressen. Hopelijk stopt het wel binnenkort want fijn is anders natuurlijk!
@Mimi123 succes morgen! Hier bij zoon met 6 weken een echo en kloppend hartje. @Parel30 wat een ellende, bah. Sterkte met deze zware teleurstelling Pfff nog anderhalve dag dan mag ik testen. Wat duurt deze wachtweek lang zeg, allemachtig
Negatief! Heel veel succes vanmiddag! Ik ga heel hard voor je duimen dat alles goed is! Dan kun je vanaf dat moment hopelijk lekker gaan genieten
Na wat aandringen heb ik het voor elkaar gekregen om aanstaande woensdag een evaluatiegesprek te krijgen in de kliniek. En bij de arts die ik graag wil. Dat zou betekenen dat ik geen ronde hoef te wachten, zoals het er nu naar uit ziet tenminste. Ik hoop maar niet te veel want dan kan het alleen maar tegenvallen! Op naar een nieuwe ivf/icsi poging!!
IVF/ICSI/CRYO ♡ Palmpje – 34 jaar – 2e kindje ♡ Kimmy89 - 30 jaar – 2e kindje ♡ Mimi123 – 25 jaar - 1e kindje ♡ Bloem4 – 29 jaar - 3e kindje ♡ Clueless01 – 2e kindje ♡ Fitgirl82 – 37 jaar – 1e kindje ♡ Wielewaal - 35 jaar - 1e kindje (uit mijn buik) ♡ Angeline – 36 jaar – 1e kindje ♡ Snoopy100 – 38 jaar – 1e kindje ♡ Memmiee - 27 jaar - 2e kindje - IVF ♡ khloe877 - 32 jaar - 3e kindje - icsi ♡ Parel30 - 31 jaar - 1e kindje - ivf ♡ Tine85 - 34 jaar - 2e kindje - icsi ♡ Stephanie1991 - 28 jaar - 2e kindje - icsi Afspraken/echo's Mimi - 4 oktober eerste echo Tine85 - 8 oktober terugplaatsing Palmpje - 9 oktober evaluatiegesprek voor nieuwe ivf/icsi poging Testdagen Memmiee - 6 oktober Stephanie1991 - 13 oktober ♥️ ZWANGER/UITGEREKEND Kimmie89 Mimi123
Lief! Hier weinig nieuws. Morgen eindelijk starten met spuiten. Van de pil werd ik al niet zo'n gezellige vrouw dus ik heb het nu al te doen met mijn man als ik zo ook nog eens moet gaan spuiten Het voelt allemaal gewoon veel te lang, dat wachten na de vmk. Nu nog tot eind van de maand spuiten. Geduld geduld geduld..
IVF/ICSI/CRYO ♡ Palmpje – 34 jaar – 2e kindje ♡ Kimmy89 - 30 jaar – 2e kindje ♡ Mimi123 – 25 jaar - 1e kindje ♡ Bloem4 – 29 jaar - 3e kindje ♡ Clueless01 – 2e kindje ♡ Fitgirl82 – 37 jaar – 1e kindje ♡ Wielewaal - 35 jaar - 1e kindje (uit mijn buik) ♡ Angeline – 36 jaar – 1e kindje ♡ Snoopy100 – 38 jaar – 1e kindje ♡ Memmiee - 27 jaar - 2e kindje - IVF ♡ khloe877 - 32 jaar - 3e kindje - icsi ♡ Parel30 - 31 jaar - 1e kindje - ivf ♡ Tine85 - 34 jaar - 2e kindje - icsi ♡ Stephanie1991 - 28 jaar - 2e kindje - icsi Afspraken/echo's Mimi - 4 oktober eerste echo Tine85 - 8 oktober terugplaatsing Palmpje - 9 oktober evaluatiegesprek voor nieuwe ivf/icsi poging Bloem4- 25 oktober 1e follikel meting Testdagen Memmiee - 6 oktober Stephanie1991 - 13 oktober ♥️ ZWANGER/UITGEREKEND Kimmie89 Mimi123
Wat fijn Palmpje. Ik vind dat ze jou al genoeg gestraft hebben dus er mag best iets tegenover staan. Vreselijk rot die negatieve test! Ik ben trouwens wel heel erg benieuwd bij welke kliniek jij loopt dat er geen wachttijden zijn. Klinkt ideaal! Ooooh spannend! Ik ga heel erg hard voor je duimen. Ook jij hebt genoeg onzekerheid gehad de afgelopen tijd. Op naar een mooi kloppend hartje!
Fijn dat ze er wat vaart achter zetten voor je en hopelijk kan je snel doorpakken. Ik zit zelf bij het AMC en heb nog geen last gehad van lange wachttijden gelukkig. Misschien heb ik geluk gehad..