IVF/ICSI/CRYO ♡ Palmpje – 34 jaar – 2e kindje ♡ Kimmy89 - 30 jaar – 2e kindje ♡ Mimi123 – 25 jaar - 1e kindje ♡ Bloem4 – 29 jaar - 3e kindje ♡ Clueless01 – 2e kindje ♡ Fitgirl82 – 37 jaar – 1e kindje ♡ Wielewaal - 35 jaar - 1e kindje (uit mijn buik) ♡ Angeline – 36 jaar – 1e kindje ♡ Snoopy100 – 38 jaar – 1e kindje ♡ Memmiee - 27 jaar - 2e kindje - IVF ♡ khloe877 - 32 jaar - 3e kindje - icsi ♡ Parel30 - 31 jaar - 1e kindje - ivf ♡ Tine85 - 34 jaar - 2e kindje - icsi ♡ Stephanie1991 - 28 jaar - 2e kindje - icsi Afspraken/echo's Palmpje - 9 oktober evaluatiegesprek voor nieuwe ivf/icsi poging Wielewaal - 11 oktober terugplaatsing Bloem4- 25 oktober 1e follikel meting Khloe877 7november schema/prik uitleg Stephanie1991 - 21 oktober echo / 7november Evaluatiegesprek. Testdagen Tine85 - 22 oktober ♥️ ZWANGER/UITGEREKEND Kimmie89 - 20 april 2020 Mimi123 - 20 mei 2020 Memmiee - 11 juni 2020
Wat is dat programma; niets liever dan een kind, toch mooi! Maar ook zo emotioneel! Ik jank echt van begin tot het eind. Vraag me af of dat komt omdat ik vorig jaar zelf moeder ben geworden en het gewoon nog erg vers is, of omdat ik nu weer in het traject zit voor een 2e kindje. Ik ben hoe dan ook echt een emotionele muts tegenwoordig
Oh ik huil me kapot bij dat programma Zullen bij mij wel de zwangerschapshormonen zijn haha maar ik vind ook je snapt ook zo wat hun voelen, dat verdriet of juist de blijdschap die ze hebben. Echt mooi!
Ik zit aan de progynova en de utro, ik heb daar gelukkig geen last van, beter dan al die spuiten qua bijwerkingen. Jij zit nu ook in de wachtweken zag ik , spannend zeg hopelijk blijft die zitten bij jou
Wat vervelend voor je! Wel fijn dat je weer zo snel een tp heb. Word jij altijd ongesteld door de utro en progy heen?
Gesprek ging goed. We hebben het niet over de klacht gehad omdat ik aangaf dat ik de nieuwe behandeling voor nu belangrijker vind. Ik mag starten met icsi en we gaan hetzelfde schema als de vorige keer aanhouden (Flare up) Dus dan begin ik op cd 1 met Triptofem en als de uitgangsecho dan rond dag 3 goed is, dan begin ik met Fostimon 300eh. Wat is dit weer spannend! Ik heb een hele lage eicelvoorraad dus dat is voor nu het meest spannende. Ze gaf ook aan dat als er maar 1 follikel is dan gaan we de volgende keer over op een ander schema en eventueel later ook overstappen op IUI. Maar daar zou ik dan nog eerst heel goed over na moeten denken! Voor nu ben ik blij dat ik mag gaan starten! De vraag is wel nog of ik meteen kan starten want ze doen maar 4 puncties per dag, dus dat is dan ook nog even afwachten. Wordt vervolgd..
Nee dat is fijn inderdaad. Ik heb deze keer ook minder last van de utro. Vorige keer erg moe en had ik ook een aft in mijn mond wat ik normaal nooit heb. Hopelijk is dit een goed teken. Ik ben 1 x ongesteld geworden door de utro heen maar vorige keer niet, dan krijg je ook gelijk valse hoop want dat was geen zwangerschap helaas en toen ik stopte werd ik direct ongesteld. Heel veel succes met de volgende tp!!!
Ohh wat fijn dat er gelijk een goed plan gemaakt is. Zit je nu ook alweer aan de pil of moet je eerst weer ongesteld worden?
Nee normaal ik ook niet , maar het voelde al niet goed had al wat spottingsbloeding, gister gestopt met de medicatie en vandaag is het doorgezet En ik ben ook echt heel blij dat het allemaal lekker snel doorgaat, soms wel lastig qua emoties maar aan de ene kant wel fijn want dan kan je je weer focussen op de nieuwe tp
Ik dacht dat dat altijd eerst nodig was om alles stil te leggen maar niet noodzakelijk dus? Dat scheelt wel weer dan!
Misschien met een ander schema? Ik heb dat met eerste icsi ook niet gehoeven. Maar ik heb een kort schema, misschien daarom? Weet t ook niet
Ik had een lang schema en had het ook niet. Hoop dat je weer kan starten, @Palmpje . Lijkt me dat je nogal een goede reden hebt bovenaan te staan op de startlijst. Knap dat je kan focussen op iets nieuws.
Vraagje.. Vorige keer toen ik stopte met de hormonen werd ik 4 dagen erna ongesteld. Dat zou vandaag zijn als het dit keer hetzelfde gaat. Als ik vandaag ongesteld word dan zijn de bloeduitslagen nog niet binnen en kan ik sowieso nog niet starten. Kan ik de menstruatie nog even uitstellen als ik utro ga gebruiken nu? Of heb ik nu hele stomme gedachten? Ik wil niet een maand extra wachten
Ja de vraag is of dat dan mag.. Misschien moet je lijf vrij zijn van de hormonen? En moet je niet starten op de dag van het rode bloed? Of heb je direct rood bloed.. ik begin altijd met bruin namelijk. Lastig ik snap je gedachten maar persoonlijk zal ik dat niet durven.. Ik zou het dan vragen en de utro werkt niet ala minuut als je het inneemt. Hopen dat het wat later komt en anders ff vragen. Maar schiet me nou te binnen ik ben wel eens op dag vijf met bloeden nog gestart met de progynova toen mocht ik in een keer door. Maar dat was met cryo. Dus dit is voor de punctie. Meid ik zal het vragen!!
Ik ga het niet vragen.. denk niet dat zij genoeg begrip hebben en sowieso zullen zeggen dat ik dan een maand moet wachten. Ik durf het eigenlijk ook niet op eigen houtje. Zo balen dit weer