Hebben ze jou het verschil uitgelegd tussen rapifen en dormicum? Volgens mij is rapifen sneller uitgewerkt als ik het zo lees maar wel effectiever qua pijnstilling. Hmm lastig. Die dormicum had ik ook maar voelde gewoon echt pijn met dat geprik in mijn eierstok. Ik weet niet wat jou ervaring is met de punctie maar als de pijnstilling van rapifen beter is zal ik daarvoor gaan.
Ik begin mij wat te vervelen Zit al twee weken thuis, mag niet werken ivm het bloedverlies. Als het met 12 weken niet voorbij is krijg ik onderzoeken. Weet iemand nog een goede Netflix serie of film?
Mij is uitgelegd dat je door de dormicum de hele dag een beetje dronken blijft en das niet fijn. Maar ik had er thuis al geen last meer van. Rapifen zou snel werken zei hij idd. Ik voelde het aanprikken met de dormicum wel maar had geen pijn. Het was na 5x prikken natuurlijk ook al klaar. Ik vond het wel fijn dat ik door die dormicum er niet zoveel besef van had. Vond alles prima.
Oh wat vervelend zeg. Dan duren de dagen lang he! Ik heb geen Netflix tips sorry.. misschien alvast een beetje rondkijken op internet om ideeën voor babykamer etc op te doen? Ik hield me daar dagelijks mee bezig hahah
Lastige keuze. Ben benieuwd wat je gaat doen en hoop dat t zo pijnloos mogelijk is . Fijn dat de punctie al in zicht is! Ps. Van de rapifen had ik zelf die dag ook nog wel last. Dof gevoel in mijn mond en heel erg moe en suf.
Poeh dan gaat de tijd wel langzaam ja. Wij hebben naast netflix ook een abonnement op npo. Staan ook leuke series op! Netflix series: ‘La casa de papel’, ‘grand hotel’, ‘grace & frankie’, ‘dicte’, ‘the missing’, ‘the fall’, ‘one day at a time’ vond ik in elk geval leuk.
Fijn dat je er geen last van hebt. Ik ben helaas niet bekend met die pijnstillers ik kreeg morfine maar geen idee welke vorm en was er behoorlijk beroerd van dat weet ik wel haha. Succes met je keuze!!!
Ik ben ook niet bekend met deze pijnstilling. Ik krijg morgenvroeg eerst een sterke dafalgan en morfine in de heup gespoten. Dan nog 4 injecties net voor de punctie. Laatst vedroeg ik alles goed. Na de punctie was ik alleen nog wat slaapdronken. Heeft toch een uurtje of twee geduurd vooraleer dat weg was.
Ja morgen om 09.30 is het mijn beurt. Spannend en ben best wel zenuwachtig. Heb 8 follikels die zeker gaan meedoen en mss nog twee die een spurtje maken door de Pregnyl van gisterenavond. De andere 6 waren te klein dus die vallen af. Dus zal ervan afhangen. We duimen dat er in elk follikel ook wat goeds zit. Jij moet morgen terug en dan krijg je datum of je donderdag of vrijdag mag komen? Ook spannende tijden voor jullie....
Nou 8 is hartstikke netjes Dat is zeker spannend! Ik ben straks ook zenuwachtig hoor. Ik morgen weer echo idd en dan zal ik de dag van punctie te horen krijgen Vind bij jou de terugplaatsing op dag 5 plaats, of eerder? Het zijn hele spannende tijden ja! Ben trouwens alleen, heb geen partner
Oh wat spannend voor jou! Nou 8 is een prachtig aantal. Veel succes morgen en ik ga duimen voor je voor veel goede eitjes