Ik heb vandaag op vleugeltjes gelopen haha. Ik voelde me de laatste paar dagen al wel anders dan anders. Iedere keer zo'n weeïg gevoel in de buik in de middag en geen trek in het eten. Maar voorlopig nog wel even beide benen op de grond. Eerst de andere testjes zien en wat hopelijk en goede echo
Ja! De clearblue deed het dus niet. Super dure test en dan gebeurd er niks op het venster Maar had ook met de Kruidvat weer getest. Eerste 5 minuten lijkt hij wel wat donkerder. Opdrogen wat lichter. Er staat in ieder geval een streep dat is heel fijn maar meer dan afwachten kan ik niet doen.
@Bloem4 wat een mooi nieuws! Spannend inderdaad even. Ik voel me ook anders. Man man. Nog een paar nachtjes en dan ga ik testen. Wil t t liefste morgen al doen, maar manlief is t daar niet mee eens.
Ah wat vervelend dat die het dan niet doet, zijn inderdaad duur maar wel erg duidelijk. Een streep is een streep hè, hopelijk loopt ie de komende tijd mooi op! Hoe is het met de andere dames @Fitgirl82, hoe ging het gisteren? @Mimi123, hopelijk niks gezien op je nod? @snoopy100, spannend morgen, succes! @Palmpje, nog geen last van de progynova? Hier nog een beetje hetzelfde, wel wat minder last van eerdere symptomen. Nu vooral met vlagen buikkrampen en weinig trek in eten.... Wachten duurt lang
Ja die datums die ze vanuit het ziekenhuis geven duren altijd zo lang! Die van mij zou ook zaterdag pas zijn.
Ik heb nergens last van! Zo fijn! Of ja.. das niet helemaal waar. Ik hou vocht vast.. dat deed ik al, alleen nu lijkt het erger te zijn. Maar ja, als dat alles is Wachten duurt idd heel lang! Wanneer ga jij nou testen?
@Kimmie89 Hoihoi, nee niks gezien haha tot vrijdag wat bloedverlies gehouden en vanaf zaterdag(nod) niks meer. Geeeeeen ideeeeee wat er gaande is, ik heb ook minder last van symptomen.. afwachten.. Ga je eerder testen dan woensdag? Ik niet hihi @snoopy100 Ik wens je heel veel succes morgen, hopelijk twee sterke wondertjes❤️
Ik denk dat ik morgen ga testen, ik wilde gisteren en mijn vriend de officiële testdag woensdag, nu een compromis in het midden
Palmpje - 33 jaar - 2e kindje Nod: Kimmie89 - 30 jaar - 2e kindje Nod: 10-8 Mimi123 - 25 jaar - 1e kindje Nod: 10-08 Bloem4 - 29 jaar - 3e kindje Nod: 13-8 (ivm natuurlijke cyclus) Clueless01 - 2e kindje NOD: 14-8 Fitgirl82 - 37 jaar - 1e kindje Nod: ??? Snoopy100 - 38 jaar -1e kindje Nod:26-8 Afspraken: 10 aug: Fitgirl82 - controle echo IVF stimuleringsfase 12 aug:snoopy100 - terugplaatsing 2 embryo's 14 aug: Mimi - Testdag. 14 aug: Kimmie89 - Testdag 16 aug: Palmpje - 1e echo, meting baarmoederslijmvlies ZWANGER! Bloem4
@Bloem4 ik ben zo brutaal geweest om je op de lijst als zwanger te zetten Zag net in een ander topic je clearblue! Daar kun je niet omheen! Gefeliciteerd!!