Meiden moest bloedprikken en moet om 11:00 uur voor de echo.. Ben zo bang dat het dadelijk niet doorgaat morgen
Goed en slecht lol Moet rustig aan doen..bloed was gord..echo zit wat vocht en vergrote eierstokken.. ik doe te veel ik werk fulltime en huishouden.. ze zei drm krijg je savonds en snachts meer pijn omdat j overdag te veel doet..ze zei luister naaar je lichaam.. Gelukkig gaat terugplaatsing door!! En ze zag dat er al 11 bevrucht waren!!!! 7 sowieso goed en rest kon ze nie goed beoordelen ma ze zei die kunnen ng doordelen tot vrijdag.. Moet vrijdag weer bloedprikken en echo... Zoooo opgelucht pffff
Ben ook na huis gegaan..situatie uitgelegd op werk...kijke hoe het vamavond en nacht gaat..we zitte te kort met personeel vind dat zo moeilijk..zou ze morgenvroeg laten weten of ii in de ochtend wel kan werken..en middag heb k terugplaatsing..als k nog pijn hb dan ga ik niet..
Ja dat helaas wel. Het kan zijn dat ze niet goed doordelen. Bij mij waren er bijvoorbeeld 4 bevruchtingen en 1 daarvan deelde niet verder dan 4 cellen ofzo. Dus is afgevallen..
Ja helaas wel. Het doordelen moet goed gaan en ze moeten sterk genoeg zijn om ingevroren te worden. Ik zal wel rustig aan gaan doen nu als ik jou was, je wilt wel dat je kleintje zich goed kan innestelen. Luisteren naar je lichaam is echt belangrijk! En ik snap het heel goed met je werk. Ik ging dit jaar na mijn punctie ook gewoon werken terwijl ik vocht in mijn buik had omdat ik mij schuldig voelde dat ik mij ziek moest melden omdat ik er nog maar net werkte. Collega’s wisten nog van niks. Mijn buik werd groter en groter van het vocht. Ik kreeg echt op mijn kop in de kliniek dat ik gewoon door was gaan werken. Ik had ook echt spijt. Dus niet te druk maken over werk, je lichaam en je embryotje gaan voor!!
Yaa je hebt gelijk.. op werk snappen ze het wel maar voel me idd ook schuldig om thuis te blijven terwijl ik me gelukkig niet ziek voel maar heb wel veel pijn in me buik.. en idd morgen met terugplaatsing ook..moet echt me rust nemen..ik merk als ik zit of loop de pijn erger wordt..als ik op.me rug lig dan is et te houden.. ja idd bij mii dus ook wat vocht..ze zei we willen nie dat je na terugplaatsing overstimulatie krijgt dus zorg goed voor je zelf.. Ik moet het werk en huishouden even aan de kant zetten miss tot na het weekend dat ik me dan hopelijk beter voel.. Ik voel echt druk rechts en daar zaten ook de meeste follikels..
Dat is ook wat ze tegen mij zeiden, je wilt geen overstimulatie hebben met de tp. Vervelend zo he, het is allemaal ook niet niks dit traject. Lekker rusten meid❤️
Neee vertel mij wat..punctie was al een hell en nu dit pff.. Heb jij dat deze keer gehad? Voor deze zwangerschap?
Nee dit is mijn vijfde terugplaatsing van deze punctie en nu eindelijk zwanger❤️ Heb nog twee cryo’s over.
Het is deze week, week van de vruchtbaarheid. Op de website van Freya staat deze blog, verwoord heel mooi de gevoelens die we in deze groep allemaal kennen. Wilde hem graag met jullie delen. https://www.freya.nl/voor-mij-is-het-al-vier-jaar-lang-de-week-van-de-vruchtbaarheid/
Mooi inderdaad! Toen ik mijn vmk kreeg en daar verschrikkelijk van in de put zat, mede opnieuw icsi te moeten ondergaan. Kreeg ik ook de opmerking ach je hebt er toch al 2? Tuurlijk heb ik er al 2 en daar prijs ik mijzelf al heel gelukkig mee. Maar blijkbaar mag je dan geen verdriet meer hebben om wat voor ons een heel gewenst kindje was. Überhaupt snappen mensen het hele traject niet. De impact ervan.
Echt he! Ik had vandaag een afspraak staan met een stagiaire voor kennismakingsgesprek.. Ik belde die netjes af..en zeg dat k met spoed naar zh moet..krijg ik als opmerking oh ik heb alles moeten verzetten blabla..totaal geen medeleven zoals je zit!
IVF/ICSI/CRYO ♡ Palmpje – 34 jaar – 2e kindje - icsi ♡ Kimmy89 - 30 jaar – 2e kindje ♡ Mimi123 – 25 jaar - 1e kindje ♡ Bloem4 – 29 jaar - 3e kindje ♡ Wielewaal - 35 jaar - 1e kindje (uit mijn buik) ♡ Memmiee - 27 jaar - 2e kindje - IVF ♡ khloe877 - 32 jaar - 3e kindje - icsi ♡ Parel30 - 31 jaar - 1e kindje - ivf ♡ Tine85 - 34 jaar - 2e kindje - icsi ♡ Stephanie1991 - 28 jaar - 2e kindje - icsi Afspraken/echo's Khloe877 - 7 november - schema/prik uitleg Stephanie1991 - 7 november - evaluatiegesprek waarschijnlijk niet Parel30 - 7 november - afspraak zh Tine85 - 8 november - inplannen ICSI 2.0 Stephanie1991 - 19 november 1e echo 6+2d. Testdagen Palmpje - 13 november Bloem4 - 16 november ♥️ ZWANGER/UITGEREKEND Kimmie89 - 20 april 2020 Mimi123 - 23 mei 2020 Memmiee - 11 juni 2020 Zo, de lijst even wat bijgewerkt. @Sara190 wil je er bij? Mag je zelf invullen als je wil
IVF/ICSI/CRYO ♡ Palmpje – 34 jaar – 2e kindje - icsi ♡ Kimmy89 - 30 jaar – 2e kindje ♡ Mimi123 – 25 jaar - 1e kindje ♡ Bloem4 – 29 jaar - 3e kindje ♡ Wielewaal - 35 jaar - 1e kindje (uit mijn buik) ♡ Memmiee - 27 jaar - 2e kindje - IVF ♡ khloe877 - 32 jaar - 3e kindje - icsi ♡ Parel30 - 31 jaar - 1e kindje - ivf ♡ Tine85 - 34 jaar - 2e kindje - icsi ♡ Stephanie1991 - 28 jaar - 2e kindje - icsi ♡ Sara190 - 29 jaar - 1e kindje - van 4x mislukte IUI naar ICSI Afspraken/echo's Khloe877 - 7 november - schema/prik uitleg Stephanie1991 - 7 november - evaluatiegesprek waarschijnlijk niet Parel30 - 7 november - afspraak zh Tine85 - 8 november - inplannen ICSI 2.0 Stephanie1991 - 19 november 1e echo 6+2d. Sara190 - 6 november terugplaatsing Testdagen Palmpje - 13 november Bloem4 - 16 november Sara190 - 22 november ♥️ ZWANGER/UITGEREKEND Kimmie89 - 20 april 2020 Mimi123 - 23 mei 2020 Memmiee - 11 juni 2020