Nou eerlijk gezegd niet echt..ben meer met de pijn bezig dan dat ik blij moet zijn voor de terugplaatsing..wel benieuwd hoeveel het er zijn..gelukkig gaat me man mee..
Pff ben net 2x flauwgevallen in de wc..ik moest poepen maar zit helemaal vast..dus k moest persen..en alles draaide ik hield me vast en ging op grond liggen..toen nog een x geprobeerd om te persen en daar lag k weer..
Ik heb ook lastige stoelgang van de hormonen, zowel tijdens behandeling als in de zwangerschap, erg vervelend. Als het aanhoudt moet je je huisarts even vragen om Movolax of iets vergelijkbaars. Succes met de terugplaatsing! Hopelijk is de pijn snel minder.
Sommige mensen hebben inderdaad geen idee en dan krijg je dit soort opmerkingen. Veel mensen gaan er ook maar vanuit dat iedereen zomaar kinderen kan krijgen. Ik ben er expres altijd heel open over, over het algemeen helpt dat wel.
@Bloem4 hoe voel jij je? Ik voel helemaal niets, het maakt me onzeker. Maar als ik te veel voel, maakt me dat óók onzeker. Maar helemaal niets voelen, dat heb ik nog nooit eerder gehad.. pff was het maar vast zondag!
Verschrikkelijk dat wachten inderdaad. Hadden we maar een raampje waarbij we even konden spieken of er iets gebeurd. Jij gaat zondag eerdere keer testen? Ik ben vanochtend voor eerst pas redelijk oké met minder pijn opgestaan sinds de punctie. De dagen ervoor stonden vooral in teken van pijn dus niet veel tijd gehad om "iets" te voelen denk ik. De klachten die ik nu met name heb zijn van de utrogestan dus ik heb echt geen flauw idee. Ene kant staat positief blijven voorop maar andere kant probeer ik ook met beide voeten op de grond te blijven. Bang voor een teleurstelling.
Zondag ga ik voor de eerste keer testen ja. Van de utro heb ik eigenlijk nooit klachten. Van de pregnyl wel, maar ik voel dat die er nu echt uit is. Wat heb je voor klachten dan van de utro?
Ya kan natuurlijk ook..heb gegeten en gedronken gaat nu wel en heb huisarts om laxeermiddel gevraagd..
Dankjewel! Ik hoop dat me lichaam het aan kan en me embryotje dadelijk zich goed innestelt.. Duimen jullie aub voor me
Tuurlijk duimen we voor je Probeer daarna een beetje te relaxen. Al valt dat niet altijd mee, dat weet ik
Yaa snap ik meis dankjewel.. ja ga ik ckr doen.. wil nie straks spijt krijgen mocht het nie lukken dat ik er nie alles aan heb gedaan..
Ik lees net dat loden leidingen in huizen voor 1960 het water dan schadelijk kan zijn voor zwangeren en baby’s. Ons huis is net voor 1960. Word er zo moe van van al die vreemde dingen. Lees het van RTL nieuws dus wel een betrouwbare bron. Hoe hiermee omgaan? Water uit de winkel gaan drinken nu?