Oh Palmpje wat shit die onzekerheid. Dikke knuffel! Heb je beide testen onder elkaar om de oploop goed te zien? Het kan natuurlijk ook een late innesteling zijn geweest. Ik blijf duimen!
Dit was de test hij mij vanochtend. Ik kan het gewoon niet geloven! (En voel me ook wel een beetje schuldig naar jou Palmpje)
Ja maar met ander licht gefotografeerd. En die van vandaag is nog niet helemaal droog. Dus is ook lastig vergelijken. Maar ik heb er echt geen vertrouwen meer in. Met 2e plas ga ik predictor doen..
Oh heerlijk, zoveel duidelijkheid met dit termijn. Gefeliciteerd meis! Je hoeft je echt niet schuldig te voelen. Het is je van harte gegund! ❤️
Oh meid wat vervelend die onzekerheid , ik denk dat je inderdaad toch gelijk gaat hebben , vind het heel jammer voor je..had je het echt gegund.. ❤
Oh wat goed zeg , en ik snap je gevoel ik had dat vorige week ook omdat zoveel dames nog in onzekerheid zitten geeft het een dubbel gevoel je test te posten , maar echt super goed. Geniet ervan meid
Lief dankjewel! Ik snap je gevoel nu ook zo goed. Toen het de vorige keer mis ging (wil natuurlijk niet zeggen dat het bij jou zo is) werd ik ook gek van die streepjes. Ik heb daar toen zoveel stress van gehad. Laat de testen dan oplopen of gewoon geen streepjes (hoe shit dat ook is) dan heb je wel duidelijkheid. Ik hoop op een mooie oplopende predicter voor jou!
@Palmpje jeetje meis.. Wat super rot. Ik zou nog wel even je officiële testdag afwachten. Dikke knuffel! @Bloem4 gefeliciteerd! Mooie testen! Hoeveel dagen na tp zit je nu? Was het een verse of cryo?
9 dagen na tp van een 3 daagse embryo. En vandaag 14 dagen na ovitrelle dus ik neem aan dat het daar niet meer vandaan komt hoop ik?
Wooow meid proficiat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Zo blij voor je!! Geeft me een beetje hoop ! Heb jij klachten gehad ?
Predictor is hetzelfde gebleven. Ga morgen gewoon nog een keer testen met Predictor en woensdag nogmaals. Dan moet er toch wel op of afloop zijn lijkt me. Stiekem weet ik wel dat het niet goed is, maar deze test geeft me dan toch weer een sprankje hoop.
Ohh @Palmpje wat verdrietig Had het je zo gegiund meid. Maar ik was zelf altijd in de veronderstelling dat een streepje (hoe licht ook) ook positief is... @Bloem4 gefeliciteerd met deze uitslag. Heel fijn dat het toch nog zo snel gelukt is!!