Meiden ik had vanochtend nog getest met sensitest, helemaal wit.. Zondag 03-11 punctie gehad Woensdag 06-11 terugplaatsing van een 3 daagse embryo.. Is er nog hoop?
Vanmorgen weer met de predictor en weer zo'n licht streepje als alle andere dagen. Licht maar duidelijk zichtbaar. Dus ik weet het ook niet meer.. Kliniek heb ik het verhaal + foto van test gemaild. Net had ik ineens best wel wat krampen, dus misschien komt er nu dan toch (ondanks de utro) een menstruatie aan. Ik weet het ook niet.
Dan zit je nu 10 dpo. Zeker nog hoop houden hoor! Ook heel fijn dat je nog zoveel cryootjes over hebt!
Jeetje wordt er niet duidelijker op zo voor je. Ja wou net zeggen mail de kliniek met een foto. Vervelend zo meid.❤️
Wat slopend voor je. Weet er alles van helaas. Na een bloeding ook nog steeds bruinverlies. Het is zo eng! Met 6+1 is de kans idd groter dat je een beter beeld krijgt dan voor de 6 weken. Sterkte en doe rustig aan! Je test is prachtig in ieder geval!
Oh men.. we hebben snoep over van Sint maarten.. bounty.. twix.. mars.. snickers En ik kan er niet vanaf blijven. Vreselijk
Nee en ik heb ook echt totaal geen hoop dat dit goed gaat aflopen hoor. Maar ik wil gewoon duidelijkheid en dat heb ik nu niet.
Had ik met mijn zwangerschap ook heel erg En ik had nog wel zwangerschapsdiabetes, dus moest goed opletten haha
Ya ik hoope het zo pff Ben gwn zo emotioneel, moet zo vaak ineens huilen omdat ik bang ben dat het weer niet gelukt zou zijn
Hahaha ik heb juist zin in vet, patat oorlog, big Mac, pizza. Denk er een paar keer per dag aan terwijl ik nog zo misselijk ben. Kan geen avondeten eten (bleghhhh) maar big Mac zou er zonder problemen in gaan
Wat shit. Moet jij voor een cryo nu ook weer een maand wachten? Dat maakt het alleen maar nog vervelender. Je bent nu 7 dagen na de tp. Geef de moed nog niet op want het kan zeker nog Haha wij hebben ook echt een mega bak vol. Moeilijk om er af te blijven inderdaad Bij mij gaat het volgens mij wel goed. Testen lijken wel redelijk op te lopen maar ik ben nog steeds zo angstig dat het mis gaat na de vorige keer. Wel weer toename van de overstimulatie (veel buikpijn) door de zwangerschap dus weer rust rust rust. Hoop dat het snel eens weg gaat. Ben het nu wel beu na een paar weken thuis zitten.
@Bloem4 mooie testen! En heel herkenbaar je angst. Ik heb dat gevoel ook nog altijd, al ga ik langzaam richting de "magische grens" en wordt de kans op een miskraam alsmaar kleiner. Maar toch... bah. Weten jullie kinderen het al?
Nee nog niet. Ik wil in ieder geval een eerste goede echo. Het liefst zou ik het voor hun nog langer rekken. Stel dat het mis gaat dan zal in ieder geval mijn oudste zeer verdrietig zijn. Die heeft het al heel erg lang over een baby zusje