IVF/ICSI/CRYO aug/sep 2019

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Palmpje, 6 aug 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stephanie1991

Stephanie1991 Actief lid

7 sep 2019
    326
    407
    63
    @khloe877
    Zie hieronder wat op het ivf centrum staat.. X

IK BEN GESTOPT MET DE PIL EN BEGONNEN MET DE DECAPEPTYL. NU HEB IK MIJN MENSTRUATIE GEKREGEN. KAN DIT?
    Ja, dit is normaal. Dit is namelijk het gevolg van het stoppen met de pil. Als u onder normale omstandigheden de pil slikt zal er in de stopweek (enkele dagen nadat u de laatste pil van de strip genomen hebt) ook een bloeding optreden. Ondanks de Decapeptyl injecties zult u dus toch een menstruatie krijgen omdat u enkele dagen daarvoor de laatste anticonceptiepil genomen hebt.

khloe877 vindt dit leuk.
  2. Mimi123

Mimi123 Bekend lid

2 aug 2019
    678
    389
    63
    Vrouw
    Ik had het niet maar ze hebben het mij wel gezegd dat het kon gebeuren. Dus niks om zorgen over te maken;) Je bent al mooi op weg dus. Hoe voel je je verder?

3. Sara190

Sara190 Fanatiek lid

29 nov 2018
    4.970
    2.529
    113
    Vrouw
    Dank jullie wel lieve meiden voor de moedige woorden..

Gisteren hele dag alles er uit zitten huilen
    ..zullen zeker ng meer momenten komen dat ik zwak word maar we gaan idd door..me man heeft me ook steun gegeven gisteren en zei ik weet zeker dat die dag ooit komt dat je positieve test in handen krijgt..alleen blijkbaar nu niet ment to be..

Ya gelukkig nog 8 in de vriezer..jammer dat ik 1 maand moet wachten tot de volgende TP.

Maar is het zo dat je met cryo minder kans hebt dan een verse TP?

4. Mimi123

Mimi123 Bekend lid

2 aug 2019
    678
    389
    63
    Vrouw
    De slagingskans is iets kleiner maar scheelt niet veel. Ze moeten natuurlijk meer doorstaan dan een verse embryo. Veel meiden raken wel zwanger van een cryo hoor;)

5. Parel30

Parel30 Fanatiek lid

30 mrt 2019
    1.120
    1.283
    113
    Vrouw
    Hai! Ik heb er net ook lang protocol op zitten. 3,5 week pil en toen kreeg ik inderdaad een ontrekkkingsbloeding. Was minder dan een menstruatie. Op dag 2 moest ik beginnen met decapeptyl en menopur! Dus klopt helemaal!!

6. khloe877

khloe877 Fanatiek lid

18 nov 2013
    1.455
    569
    113
    Vrouw
    NULL
    noord Holland
    Bedankt voor je reactie.
    Lief dat je het vraagt.
    Heb me heel lang rot gevoeld.
    Maar dat kwam door dat steeds teleurstelling op teleurstelling was. Wij wachten al vanaf sept om te starten, nu eindelijk gevoel dat ik weer stapje dichter bij komt.
    Mm gevoelens gaan alle kanten op.
    Maar dat komt ook door mn verleden.
    Zie aleen heel erg tegen de punctie op.
    Hoop dat het mee valt wat ik hier lees.
    Hoe gaat het met jou? En de baby?
    Xxx

7. khloe877

khloe877 Fanatiek lid

18 nov 2013
    1.455
    569
    113
    Vrouw
    NULL
    noord Holland
    Bedankt voor alle reacties.
    Geeft me hoop,
    Hiero was de vraagje bloeding en nu weer niks.
    We wachten het af, ieder geval niet zo erg als echte menstruatie

Parel30 vindt dit leuk.
  8. Mimi123

Mimi123 Bekend lid

2 aug 2019
    678
    389
    63
    Vrouw
    Dan heb je idd lang gewacht. Gelukkig is het nu dan wel bijna zover.
    Ik lees het in je banner, vreselijk zeg. Heb daar geen woorden voor. Heel logisch dat je gevoelens alle kanten op gaan.
    Met mij en mijn kindje gaat het prima.
    Ik wens je veel succes en sterkte de komende weken, gaat helemaal goed komen❤️

khloe877 vindt dit leuk.
  9. khloe877

khloe877 Fanatiek lid

18 nov 2013
    1.455
    569
    113
    Vrouw
    NULL
    noord Holland
    Bedankt voor je lieve woorden.
    Ik hoop het, afentoe moer ik mezelf door alles bij elkaar vegen maar hoop dat ik net als andere positief maf ervaren.
    Heb heel veel steun van hier, door dat alles kan vragen.

Geniet van je zwangerschap, zo bijzonder.
    Dikke knuffel

Mimi123 en Stephanie1991 vinden dit leuk.
  10. Wielewaal

Wielewaal Actief lid

13 aug 2019
    237
    186
    43
    Vrouw
    Ja, onze tijd komt nog wel! :) Fijn om bij jullie het gevoel te hebben dat ik het niet als enige doormaak.

Palmpje vindt dit leuk.
  11. Wielewaal

Wielewaal Actief lid

13 aug 2019
    237
    186
    43
    Vrouw
    Ik ben na de deca zelf 2,5 week ongesteld geweest met best veel bloedverlies. Vonden ze in het zkh allemaal ook vrij normaal. :eek: Dus komt goed!

khloe877 vindt dit leuk.
  12. Wielewaal

Wielewaal Actief lid

13 aug 2019
    237
    186
    43
    Vrouw
    En wij met jou. Niet opgeven hè? Ook al voelt het soms haast onmogelijk - dat is het niet.

13. Stephanie1991

Stephanie1991 Actief lid

7 sep 2019
    326
    407
    63
    Kan me zenuwen bijna niet bedwingen voor de echo morgen, echt op zown moment hoop ik dat deze dag snel voorbij is:$:$

14. Bloem4

Bloem4 Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.627
    779
    113
    Vrouw
    Hoe gaat het vandaag met jullie lieve dames?

15. Palmpje

Palmpje VIP lid

8 jul 2017
    8.997
    7.010
    113
    Vrouw
    Ik heb echt mega buikpijn! Zonder paracetamol gewoon niet te doen. Voel echt de pijn in mijn baarmoeder. Normaal heb ik bijna geen last van de menstruatie.

Verder gaat alles goed! Vanmiddag gaan we kijken hoe Sinterklaas aankomt :)

Hoe gaat het met jou?

16. Mimi123

Mimi123 Bekend lid

2 aug 2019
    678
    389
    63
    Vrouw
    Goed! Ik ga morgen voor het eerst weer werken na 7 weken thuiszitten:D Helemaal zin in. Ik bouw het wel heel rustig op, ik ben nog steeds bang dat ik weer ga bloeden als ik teveel doe. Gelukkig heb ik de liefste collega’s ooit. Hoe gaat het met jou?
    Fijne zondag iedereen!

17. Bloem4

Bloem4 Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.627
    779
    113
    Vrouw
    Heel veel succes morgen!

Zou het kunnen dat je lichaam toch wat last heeft van het afstoten van het vruchtje? Er is toch iets gaande geweest in je lijf. Dat kan niet anders. Wel genoten van sinterklaas?

Wat spannend! Wat moet dat een verademing zijn na weken rust houden. Let je wel goed op jezelf?

Met mij gaat het goed. Inmiddels knaltesten dus dat stelt mij enigszins gerust. Ik blijf alleen een beetje in mijn maag zitten met het werk. Moet morgen weer bellen om aan te geven of ik weer start met werken. Ik heb nog steeds last van mijn eierstokken als ik intensief bezig ben. Ze zitten mij behoorlijk achter mijn broek aan en willen mij desnoods voor andere werkzaamheden inzetten. Ik weet niet zo goed wat te doen. Ben bang als ik ze nu 1 vinger geef dat ze de hele hand nemen. Gyn gaf toen aan pijn is een reden om dus nog niet te gaan werken ivm overstimulatie en zwangerschap. Het is echt wel minder dan na de punctie maar zeker niet over. Het liefst zou ik nog een weekje extra thuis blijven denk ik en volgende week weer opbouwen maar dat klinkt nogal stom voor het werk o_O

18. Mimi123

Mimi123 Bekend lid

2 aug 2019
    678
    389
    63
    Vrouw
    Nee dat klinkt niet stom. Ik snap helemaal wat je meemaakt nu met werk en jammer dat ze je zo achter de broek aan zitten. Als jij nog last hebt en zeker nu jij zo pril zwanger bent zou ik echt pas beginnen als je geen pijn meer hebt en je overstimulatie weg is. Moet je kijken hoeveel eicellen ze hebben weggehaald, dan is het logisch dat het herstellen ff duurt. Meid denk aan jezelf en aan je kleintje. Werk is er wel. Ik snap het maar luister naar je lichaam! Ik zou gewoon uitleggen dat je nog pijn hebt en het niet aan durft nu om te werken. Je hebt de gynaecoloog achter je staan die dit ook aangeeft. Lastig he ik weet het bah je voelt je dan ook nog schuldig. Je moet natuurlijk doen wat je zelf denkt wat goed is maar echt nogmaals luister naar je lichaam! Wat fijn dat die knaltesten blijven, gaat de goede kant op zo❤️

Palmpje vindt dit leuk.
  19. Bloem4

Bloem4 Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.627
    779
    113
    Vrouw
    Lief dankjewel! Daar heb je inderdaad ook wel gelijk in. Ik heb een beroep waarbij ik intensief bezig ben. Veel bukken, trekken, duwen en veel lopen. Tot nu toe moest ik iedere week bellen en iedere keer sluit ik af met ik hoop dat het de volgende week beter gaat. Misschien heb ik daarom zelf onbewust ook wel de lat hoger gelegd voor mezelf. En ze vragen iedere keer hoe lang zo iets duurt. Daar heb ik dus ook geen flauw idee van.

20. Parel30

Parel30 Fanatiek lid

30 mrt 2019
    1.120
    1.283
    113
    Vrouw
    Met mij gaat het redelijk. Ik heb last van buikpijn en steken. Eerste keer met menopur, en had dit bij gonal niet. Dinsdag eens even kijken hoe goed mijn eieren groeien!
    Las je stuk over werk, sluit mij aan bij de rest. Goed rustig aan doen, ook al is het nog zo moeilijk omdat ze je graag terug willen zien! Goed voor jezelf zorgen!

Deel Deze Pagina