3 bevruchtingen is niet heel veel, want vanaf hier is het ook nog afwachten of ze goed doordelen tot aan de terugplaatsing. Daar valt vaak nog wel wat af. Maar voor hetzelfde geld groeien ze alle drie mooi door en zijn het 3 prachtige kansen! Spannend hoor! Op naar donderdag of zaterdag dus las ik volgens mij.... wel bijzonder dat je nu nog niet weet welke dag het wordt.
Geen idee, denk dat ze t op dag 3 bekijken. Tenminste moet morgen bellen. Zo zenuwslopend dit.... Ja dat begrijp ik. Is ook lastig om te weten wat t beste is. Wat ik gehoord heb is dag 5 beter omdat ze dan al langer overleefd hebben. Maar er is meer kans dat ze dat niet halen daarom vaak al op dag 3.
Ik heb nog nooit zo graag ongesteld willen worden als nu. Elke maand hopen dat er niks komt en nu kan ik niet wachten om eindelijk verder te kunnen!
Ha ha, ik moet er even om lachen! Dat is het bizarre van die hele mmm.... meestal wil je niet ongesteld worden, maar soms kan het ineens niet snel genoeg gaan omdat je wil starten. Hopelijk komt het gauw!
@Smienaatje grappig is dat hè. Ik herken dat wel.. ik was zo blij dat ik ongesteld was haha. vanmorgen een echo gehad. Links 5 en rechts 4 grotere en dan nog 6 kleintjes. Vrijdag opnieuw kijken en bloedprikken. Verwachting is dat ik dinsdag of woensdag de punctie heb. Ben wel blij als ik van dat geprik af ben
Klinkt goed @Chanbee ! Hopelijk groeien ze allemaal lekker door. Spannend dan volgende week de punctie in zicht.
Bedankt. Klinkt logisch. Ik ga het morgen nog eens vragen. Wat ga jij/jullie doen? Voor zover je er zelf invloed op hebt. Ja meid moet zo zenuwslopend zijn. Hoop voor jou ook dat het snel morgen is. Ben heel benieuwd. Ik ga morgen voor de 2e echo. Zo spannend ook
Mooie uitkomst! Was dit nu de eerste of al 2e echo? Dat snap ik zo goed. Ook hier heel blij als ik van het geprik af ben. Ik moet morgen voor de 2e echo. Vind het erg spannend. Punctie staat gepland op volgende week donderdag maar mijn gevoel zegt eerder. Ik heb zo'n last van m'n darmen gehad en ook buikpijn. Genoeg gebeurd aan m'n eierstokken. Ben benieuwd morgen.
Net ziekenhuis gebeld. Vanmiddag half 2 terugplaatsing. Was zo nerveus, niet normaal. Wat kan een mens zich gek maken. Ja dat blij zijn op menstruatie had ik ook. Eindelijk kun je beginnen. Nu wil ik hem niet krijgen hihi. Suc6 met de echo pleegmoeder!! Duim voor jullie. Wat fijn chanbee. Mooi aantal, dat ze maar lekker groeien...
@Lin18 heel veel succes met de terugplaatsing vanmiddag!! @Pleegmoeder34 succes met de echo @Chanbee dat klinkt al best goed! Succes.
@Lin18 Whoehoeee straks eindelijk een mooi embryotje veilig in je buik. Wat een spanning hè die dagen die je moet wachten. Kan me dat gevoel nog heel goed herinneren. Het is zo kwetsbaar. Ik ga in ieder geval heel hard voor je duimen.
@Lin18 hoe is het gegaan? Ik duim voor een plakker! @Pleegmoeder34 is de echo goed gegaan? Dit was de eerste echo morgen de tweede ben benieuwd naar de veranderingen
Embryo zit op de plek. Wat een ervaring! Is toch een heel raar en bijzonder idee. Andere 2 hebben het niet gered helaas. Wel een tegenvaller maar we focussen ons nu maar op deze. 18 nov smorgens bloedprikken en smiddags bellen ze de uitslag door. Nu 3 dagen rustig aan doen was t advies. Bedankt voor alle steun dames!! Pleegmoeder hoe ging de echo?
Ik heb 6 grote eitjes, twee in de groei en nog wat kleintjes. Verwachting is dat de twee in de groei ook mee doen. Dus hier is het ook spannend wat er straks van over blijft. Ik ben 36. Wilde nu dat er eerder waren gegaan. Maar ja. Wij gingen pleegzorg doen en zo heeft ons ziekenhuistraject 2,5 jaar stil gestaan. Ik denk ook dat ik er nu pas echt klaar voor ben. Aanstaande maandag 3e echo en dan is het ook duidelijk wanneer de punctie is. Waar ik nu wel een klein beetje tegen op zie trouwens.. Jullie dan?