Spannend @Rosie88 en @Pleegmoeder34 , jullie beide vrijdag de punctie. Fijn dat er mooie follikels klaar liggen bij jullie beide. Ik duim voor veel eitjes! @Chanbee : veel succes vandaag met de terugplaatsing!
Hier goed ziek. Gisteravond na eten meerdere keren braken. Vanmorgen na 1 slok koffie braken tot nu. Iedere slok water komt weer terug. Kan dit door de utrogestan komen?
Lijkt me niet door utrogestan. Dan zou je het wel eerder gehad hebben. Kan van alles zijn en ja dus ook een zwangerschap. Hopelijk knap je snel weer op. (En ben je gewoon hartstikke zwanger)
Ja dat dacht ik ook. Gebruik het al een dikke week. Durf dat niet te hopen. Zullen we maandag weten. Hoop dat het niet nog lang zo doorgaat...
Ons zoontje ook gisteravond. En maar overgeven. Vannacht en vandaag gelukkig niet meer. Dit had ik vorige week, eerst 's avonds tegelijk overgeven en diarree (heerlijk ) en de volgende dag diarree. Buikgriep gaat ook echt rond. Rustig aan en als het langer aan houdt zou ik even naar de huisarts gaan. Beterschap!
Kleine slokjes cola, banaan en crackers hielpen mij goed na braken. Brengt de maag tot rust en ik vond banaan goed helpen tegen het lege gevoel.
Dat snap ik ook niet zo goed.. maar in mijn ziekenhuis onderzoeken ze het niet zelf. Ze worden in potjes gestopt en dan naar het vu gebracht door vriendlief in het vu gaan ze dan echt tellen. Ik denk dat ze in mijn ziekenhuis naar grote follikels hebben geteld ofzo en dat er ook rijpe eitjes in kleinere follikels zaten ofzo. Ze gaf aan dat ze niet meer tellen bij de punctie dus ik was al verbaasd dat ze met een aantal kwamen.. er waren in ieder geval 7 flesjes gevuld @Dreamer29 thanks maar ik mag morgen pas haha. mij zou vandaag dacht ik het aantal bevruchtingen te horen krijgen maar toen ik belde zeiden ze dat ik dat morgen in het vu hoor. @Lin18 beterschap! Ik hoop stiekem dat dit veroorzaakt wordt doordat je zwanger bent maar dat je je dan wel snel weer beter gaat voelen.
Een follikel hoeft geen (rijp)eitje te bevatten. Maar er kunnen er ook 2 in zitten. Dat verklaard het misschien een beetje?
Heb verder geen klachten dus geen buikgriep. Werk bij een huisarts hihi. Mijn baas zei ja duidelijk zwanger haha. Vanmiddag 2 hapjes cracker gehad maar geen suc6 hihi. Ga op tijd proberen te slapen. Hopelijk morgen beter. Dank je chanbee. Hoop ik ook!!
Durf daar niet op te hopen. Zoveel geluk heb ik normaal niet. Hoe gaat t bij jou? Morgen punctie? Veel last? Ik had veel steekjes e.d de laatste dagen...
Misschien nu wel! Ik geloof steeds meer dat het WEL kan met ivf. En ik duim voor je. Ik hoop ook dat die steekjes wat zeggen Bij ons in het ziekenhuis doen ze de punctie niet onder narcose. Ik zie er best wel tegenop. Aan de andere kant is dat ook niet nodig als ik de artsen en verpleging in het ziekenhuis moet geloven, en dat doe ik ook wel. Ben wel blij als het er op zit morgen. Wat merk je na de tijd aan je buik?
@Lin18 ik duim zo hard voor je!! Geluk mag nu ook wel aan jullie zijde zijn! @Pleegmoeder34 ontzettend veel succes morgen! Morgen rond deze tijd zit het er al lang en breed weer op ❤️ Ik was vandaag erg moe en misselijk. Geen idee of het door het slechte slapen komt of door de hormonen. Ben in ieder geval op tijd naar huis gegaan en ben gaan hangen op de bank. Erg fijn.
Dank je wel! Dat had ik op sommige dagen ook. En dat moe zijn, als je eierstokken gaan groeien slaap je zo om half 10 s avonds. Tenminste ik wel. Nog nooit zo moe geweest als met de hormonen. Niet zo lang moe in elk geval. Heel anders moe, dan anders. En ja soms met vlagen ook misselijk, en in het begin vooral veel last van m'n darmen. Veel rommelen en vaker naar de wc voor een nummer 2. Goed rusten is hiermee belangrijk
@Lin18 als je baas het al zegt is het toch veel belovend! @Pleegmoeder34 het komt echt goed! En het is ook maar 10 min en dan is het klaar! Ik denk in ieder geval aan je ❤️ ik heb nu nog wel een gevoelige buik en 2 dagen wat bruinige afscheiding gehad. Gewoon lekker rustig aan doen en niet te veel willen.
Oeps! Ik was een dag te vroeg.... morgen veel succes dan! Hoe laat mag je? Wel balen dat je nog niks gehoord hebt wat betreft bevruchtingen. Spannend dagje dus wel morgen. Ben benieuwd voor je! @Lin18 : nog maar een paar dagen voor jou, spannend hoor. En beterschap! Ik herken het trouwens ook niet vd utro, dus of een groepje, of.......?! Ik vandaag een goed gesprek met mijn manager gehad. Die is nu op de hoogte van mijn situatie, toch wel een fijn idee. Als ik vrij nodig heb, dan kan ik dat krijgen. Wel gek om aan een nog onbekend iemand (nieuwe manager) zo maar dit te delen.
Dank je wel dames. Ben op tijd gaan slapen maar nu al een uur wakker. @Pleegmoeder34 suc6 vandaag. Had de dagen tot tp pijn met zitten en lopen. Pcm hielp wel een beetje. Gewoon rust nemen. @Chanbee suc6 met de tp. Dat ze maar een mooie terugplaatsen. Wel gek dat je niet weet hoeveel er bevrucht zijn. @Dreamer29 fijn dat hij/zij het goed opnam. Heel spannend om te moeten vertellen he.
@Pleegmoeder34 zet m op vandaag! @Chanbee eigenlijk wel een beetje veel plezier bij de terugplaatsing. Is toch een heel bijzonder moment. Ben benieuwd hoeveel embryo's er zijn ontstaan.
Bedankt! Bedankt voor de eerlijke antwoorden ook. Dreamer, fijn van je werk! Daarover hoor je ook geen stress te hebben. Het wordt wel tijd geloof ik dat de punctie nu is. Naarmate je eierstokken gaan groeien worden je darmen volgens mij aan de kant gedrukt.. En jeetje wat moet ik vaak poepen. Voel me ook misselijk maar ik denk dat dat spanning is. Aan de ene kant zie ik er tegenop en heb ik sinds half 4 vannacht alleen nog maar wat gedoezeld. Maar ja ik sliep wel snel in om 22 uur haha. Aan de andere kant denk ik het zal wel mee vallen en gewoon rustig blijven. Ik krijg pijnstilling en nog zo'n rustgevend tablet dus zal vast goed komen. Chanbee ik ben heel benieuwd. En bijzonder hoor een tp!