Ik hoop zo dat die misselijkheid iets betekent! Jeetje wat moeilijk. Ik zou het ook niet op m'n werk willen horen.
@Lin18 zeker doen hoor dat is toch speciaal. Al hoop ik vooral dat er voorlopig geen volgende keer nodig is voor jou en je een dikke positieve uitslag krijgt!
Omdat ik bij mijn zoon de eerste weken negatief testen. Pas met 9 weken had ik een lichte streep dus we hebben niet zo'n goede ervaring met testen.... @Pleegmoeder34 ja ik ook maar ik hou er ook rekening mee dat mijn lichaam me voor de gek houd. Ben zo klaar met die onzekerheid @Chanbee hoop ik ook maar anders ga ik het vooraf vragen bij de arts.
Ladies, dat utrogestan. Vraagje. Ik gebruik een maandverbandje omdat ik gisteren wat vloeide (nu niet meer). Wel komt m'n afscheiding ongeveer roze er weer uit, en de utrogestan deels ook. Korrelig. Ook als ik geplast heb in de wc (waar anders ) drijven er kleine witte stukjes in. Ik duw de bolletjes ver naar binnen, met m'n vingers. Ik wilde er ook geen hulpstuk bij, vond dat onzin. Hoort het er bij wat ik op noem? Sorry voor de details. Kan ook niet bellen naar de spoed hiervoor
Maandverband gebruik ik ook. Geen korrels te zien bij mij. Wel wittigspul en in toilet..( moeilijk uit te leggen.) "Vettigheid " van de ovule erbij maar geen korrels roflmao:hoe leg je dat uit) Hoort erbij denk ik. Wat een gedoe en troep he
Van de utrogestan komen vaak wat restjes naar buiten, dat is geen probleem hoor. De rest wordt al door je lichaam opgenomen.
Getsie dat utrogestan klinkt niet als een pretje.. Ik heb duphaston, zijn gewoon orale tabletten 3x per dag. Moet die utrogestan ook 3x per dag?
jup ranzig spul haha. Ik gebruik een inlegkruisje de ene dag is er amper iets en de andere dag een flinke witte drap. Idd bij het plassen ook wat witte spikkels in mijn urine maar dat hoort er allemaal bij haha. @Rosie88 ja de utro moet ook 3 keer per dag. Orale pillen zijn wat dat betreft wel praktischer geeft geen grote smeerboel
Thanks! Vandaag gaan ze een embryo ontdooien. Dus vandaag word een spannende dag. Als alles goed gaat heb ik morgen een terugplaatsing. Krijg vandaag een telefoontje.
Bedankt! Hier ook spannende telefoontjes dag . We krijgen te horen of er (morgen dan ook al) een tp is! Indy, succes!
Wachten is misschien nog wel zwaarder dan het hele prik en punctiecircus Heel sterk dat je morgen afwacht
Dank je. Ja dit en wachten tussen punctie en tp vind ik t ergste. Met prikken ben je er mee bezig. Nu sta je stil, tenminste dat is mijn gevoel.