Dank @Rosie88 ! Dit stelt me weer gerust. Hahaha. Onzekere muts kan ik soms zijn. @Lindawen79 wat lijkt me dat kl*te om mee te maken. Laten we hopen dat er zich morgen een kleine verrassing aandient! Wat bedoel je met 2x gaan prikken? (yes, IVF broekie hier ) Ik ga voor je duimen!
Ivf/icsi/cryo okt,nov,dec Chanbee: 28 jr/1e kindje/ ivf 1 Maxime87: 32 / 2e kindje / cryo Lin18: 33 / 2e kindje / icsi 1 Indy90: 29 / 2e kindje /cryo Plm34: 36/1e kindje /ivf 1 XxLinn: 28 /2e kindje/cryo Dreamer29: 34 / 2e kindje / 1e cryo Smienaatje: 26 / 1 kindje/ ivf/icsi 1 Emmy30: 35 / 2e kindje / ivf 1 Rosie88: 31/ 1e kindje/ icsi1 Afspraken en echo's - 15 november: terugplaatsing - chanbee - 17 november: terugplaatsing - indy90 - 18 november: terugplaatsing pleegmoeder34 - 20 november: terugplaatsing - Rosie88 - 20 november: terugplaatsing - xxLinn - 21 november: terugplaatsing -dreamer29 - 23 november: follikel meting - Maxime87 - 25 november: terugplaatsing - Smienaatje - 26 november: gesprek arts - lin18 - 27 en 29 november: bloedprikken - chanbee - 30 november: 1e echo voor follikel meting - Emmy30 - 2 december: testdatum (thuis) pleegmoeder34 - 2 december: thuistest -indy90 - 23 december: eventuele echo bij zwangerschap of volgende stap bespreken - Smienaatje Zwanger!
@Emmy30 dank je.. zou super zijn. Je prikt dan de eerste keer, de 2e x een paar dagen later. Kun je zien of de waarde verdubbelt. Geeft niets.. ik lees nu alles wat los en vast zit. Ook niet altijd goed
Oja logisch, HCG waarde dan bedoel je toch? Ik duim voor je!! Mijn hormoonprikken zitten er weer in! Pfff nu maar lekker naar bed. Ben kapot. Slaap lekker meiden! En indd. Een heel fijn groepje om in te kunnen schrijven! Tnx!
Wooww, ik heb een paar dagen niet meegelezen wegens een zieke dochter en had meer dan 70 berichten terug te lezen Dus even geen idee wie wat heeft verteld maar wat zijn er veel wachtenden zeg, wat een spanning! Ga vanaf nu weer beter opletten @Chanbee hoop zo op goed nieuws, een goede start in deze groep. En dat de rest maar snel mag volgen. Ikzelf sta een soort van in de wacht voor een terugplaatsing. Ik slik progynova om mijn baarmoederslijmvlies dikker te laten worden, maar het stimuleert mn eitjes niet. Dus de cryo kan vanaf nu elk moment teruggeplaatst worden. Alleen word ik nog gebeld wanneer dat is, want de mensen die bv Ovitrelle spuiten gaan voor. Mijn hele cyclus is nu dus mega gek, op deze manier is ook nieuw voor mij. Zit nu al 2 middagen te wachten op een telefoontje dat het zo ver is...
@Lindawen79 welkom, stoer dat je alleen voor een kindje wil gaan maar wat naar dat je al zo veel tegenslag hebt gehad. Hopelijk komt het nu alsnog goed en anders met een nieuwe poging met nieuwe inzichten. Koppie op. @Maxime87 heb nog nooit van deze manier gehoord. Wel fijn dat je geen otrivelle oid hoeft te gebruiken.
Mijn cyclus is als het ware platgelegd, maar slijmvlies groeit door. Nu maakt de dag van terugplaatsing niet zo uit. Dacht dat ik alle opties ondertussen wel kende, maar dit is ook nieuw voor mij.
oehhh ziet er veelbelovend uit! Ik ga keihard duimen ❤️ Die kende ik ook nog niet! Bijzonder wat ze allemaal kunnen hè. Ik hoop dat je snel een terugplaatsing krijgt dan kan je weer verder. @Lindawen79 welkom!
@indy90 ziet er hoopvol uit hoor!! Welke dag zit je? Hoop dat het raak mag zijn! Hier vanochtend getest en zojuist de uitslag doorgebeld. 18 december eerste echo. Maar nog altijd twijfel en onzekerheid. Mag volgende week evt bloed laten prikken en dan even later nog een keer. Ze gaven aan mijn onzekerheid wel te begrijpen. Maar zij waren om deze reden niet zo’n fan van streepjestesten..
@indy90 : heel vaag zie ik wel iets ja, hopelijk loopt ie mooi op! @Maxime87 : hopelijk hoef je niet meer lang in de wachtstand en heb je binnenkort de terugplaatsing
@Chanbee : heb jij nog getest? @Lindawen79 : wat een onzekerheid nog hoor jou, spannend. Heb je nog testen gedaan? Misschien kunnen we hier met je mee kijken? En wanneer wil je gaan bloedprikken? Ik hoop dat het toch goed mag zitten voor je!
@Dreamer29 dit zijn ze.. hoop het ook enorm maar de onzekerheid houd me nogal tegen om ook blij te zijn. Lastig hoor Bloedprikken zou volgende week zijn.
Die zijn in elk geval duidelijk, maar ik snap je onzekerheid. Waarom pas volgende week bloed prikken eigenlijk? Je zou dat toch nu ook al kunnen doen, en dan over een paar dagen weer om te kijken naar de oploop?
Wauw!! Zouden de eerste dames dan echt op roze kunnen gaan!! Spannend @indy90! Maar wel een oploop te zien! En @Lindawen79 wat vervelend dat het nog zo onzeker is! Ik vind je testen enorm duidelijk. Is er een oploop te zien?
Hadden jullie ook zo'n hoofdpijn van die 2e prik? En enorm vermoeid? Ben van m'n werk naar huis gegaan (sta voor de klas). Voel me enorm schuldig, maar trok het gewoon niet.