Ondertussen lees ik verder en zie ik nog meer positieve testen. Wat goed! Ik hoop dat ze gaan oplopen dames en dat wij gauw aansluiten bij jullie
Hihi heb alles bijgelezen. Wat een mooie testen. Ik duim voor mooie oploop @Smienaatje; wat fijn!! Is ook heel emotioneel. Duim voor jullie!! @Lindawen79: welkom bij deze fijne groep! Wat een verhaal. Hoop dat de testen mooi oplopen !!
@Chanbee je test ziet er al goed uit! Maar snap je gevoel wat betreft wachten tot het ziekenhuis het zegt Ik heb de 2e keer zelfs de pregnyl eruit getest zeg maar daarna een Omo witte test waarna hij licht ging oplopen, toen wist ik genoeg. Duim voor je dat het raak is en de testen alleen maar mooier worden
Hoe zijn de testen dames? Hier weinig vertrouwen op een goede afloop, want voel me echt totaal niet fit. Straks ook even langs de huisarts. Dat kan geen fijne omgeving voor ons embryo zijn
Natuurlijk mag dat. Zo te lezen heb je al heel wat meegemaakt... Wat afschuwelijk... Waar zit je nu in het traject?
Ik ben khloe. Ben 32 jaar, moeder van 2 kindjes, 1dochter waar we helaas afscheid hebben van moeten nemen en een zoon van nu 4jaar. 1e was ik 2.5jaar bezig en toen zwanger 2e onze zoon 1e ronde raak. En nu al tijdje meer dan 2jaar bezig maar het lukt niet. 3x iui gehad zonder resultaat. En nu de 1e icsi poging.. Zit aan de lange protocol. Had vandaag echo En 6 follikels en 3 kleinere die mischien nog mee gaan doen. A.s vrijdag weer een echo en 3 dec staat de punctie gepland. Vind het heel spannend, weet niet zo goed wat me alemaal te wachten staat maar hopelijk voor een goed doel
Welkom! Vreselijk wat jullie hebben mee gemaakt. Natuurlijk mag je mee schrijven. En ja wat spannend allemaal he.
@Chanbee en @indy90 mooi hoor! Zeker van harte gegund ook! Zijn jullie (aan iedereen) ook zo moe? Ik ben echt zoooo moe. Slaperig. Slaap elke nacht genoeg en ook na vannacht zou ik helemaal uitgerust moeten zijn.. Nou het tegendeel is waar. Vraag me af of het van de utrogestan komt of dat er wat anders in m'n buik is
Hai dames, Ik kwam dit topic tegen, las jullie (herkenbare) ervaringen en het lijkt me heel fijn om met jullie mee te schrijven als jullie dat goed vinden? Allereerst gefeliciteerd voor de dames met een positieve test, zo bijzonder! Ik duim voor jullie dat alles goed mag blijven gaan. Om mijzelf even kort voor te stellen: Ik ben 28 jaar en inmiddels zijn mijn vriend en ik 2 jaar en 4 maanden bezig voor ons eerste kindje. Na 6 mislukte IUI pogingen ben ik in november gestart met de medicatie voor IVF. Waarschijnlijk heb ik aankomende vrijdag de punctie en dan hopelijk maandag een terugplaatsing. Ik vind het heel spannend allemaal, net als ieder ander hier waarschijnlijk!!
Welkom nieuwe dames. Wat een verhalen. Wat moeten we toch allemaal meemaken he. Ook voor jullie veel succes. Wat een mooie testen!! Indy90 Ik zit te wachten in het ziekenhuis. Ben benieuwd hoe het gesprek zal gaan.