Oh das wel snel. Sterkte!! Gesprek ging goed. Pff wat is het een emotionele achtbaan. Mijn man moet vrijdag sperma inleveren voor extra onderzoek. 6 januari afspraak voor de uitslag. Als het goed is mogen we starten. Als het niet goed is krijgt hij 3 maanden vitamines om de kwaliteit te verbeteren. In december als ik ongesteld word moet ik starten met de pil om zo alles goed te kunnen regelen. Ook gaan ze de hormonen verhogen en krijg ik een ander middel om de eisprong tegen te gaan. Weer afwachten dus...
Heb echt geen idee. Mn hele lijf schreeuwt ongesteldheid, maar net alleen klein roze veegje bij afvegen. Wordt hier zo onzeker van. Net weer op volle toeren gegoogeld en zie wel aantal gelijksoortige verhalen van dames bij wie het toch geen ongesteldheid bleek te zijn.. kan alleen afwachten hoe t verder gaat. Zolang het niet helderrood wordt is het nog niet heel alarmerend heb ik gelezen.
@Rosie88 dat is echt heel snel! Kan je niet iets geraakt hebben tijdens het inbrengen van de utro? @Lin18 fijn dat je gesprek goed gegaan is. Nu hopen dat de uitslagen goed zijn en jullie snel verder kunnen! @indy90 ik zie een oploop! Ik duim voor jullie ❤️ welkom nieuwe meiden ❤️
Ik denk dat ik de ovitrelle niet meer de schuld mag geven ik ben stiekem blij maar ik moet wel eerst de bevestiging van het ziekenhuis hebben voor ik het kan geloven. Maar deze is van vanmorgen.
Bedankt. Hoop het ook. Tja wat vind ik ervan....ergens blij dat ze er serieus naar gaan kijken om ons zo meer kans te geven maar je wilt natuurlijk zo snel mogelijk door en niet 3 maanden wachten. Maar we wachten het maar eerst eens af. Als het niet goed is heeft een nieuwe poging ook weinig zin dus ja... @Rosie88 hopelijk is het innesteling. Vreselijk die onzekerheid he...sterkte.
hmm nee dat kan niet maar een innesteling zou wel kunnen. Ik ga voor je duimen! @Lin18 dat is waar. Jullie worden in ieder geval serieus genomen en goed onderzocht dat is wel belangrijk.
Lijkt me idd heel dubbel, maar serieus genomen worden is wel al heel fijn. Worden weer spannende tijden! Sterkte!
Hier vanochtend weer getest.. hij was lichter.. maar vanavond ook getest en nu knalt hij veel meer.. dacht altijd dat de eerste urine beste was om te testen Hoop zoooo dat deze best wel positieve streep een goed teken is i.p.v. die dunne lijntjes
Hele mooie duidelijke streep! Lees wel vaker dat sommige dames beter testen aan het einde vd middag of in de avond.
@Chanbee : super mooie test! Ik ga je feliciteren hoor!! @Lindawen79 : jouw test is ook super mooi, gefeliciteerd! @Rosie88 : wat een spanning voor jou... hopelijk geen begin vd menstruatie, dat zou wel snel zijn namelijk. Maar nog geen helderrood begrijp ik? @khloe877 : welkom hier. Wat heftig dat jullie al zo snel afscheid moesten nemen van jullie dochtertje, een paar dagen geleefd zie ik in je onderschrift. Veel succes met deze poging!
@Shar91 : ook welkom hier! Wat spannend al bijna de punctie. Hopelijk mag ivf jullie helpen aan een mooi wondertje. @Lin18 ; afwachten voor jullie voorlopig dus. Waarom willen ze het zaad nog eens onderzoeken? Voor icsi heb je maar een paar zaadcellen nodig toch? Ik lig de hele dag in bed en op de bank me ziek te voelen, niks aan Hoop niet dat dit negatieve gevolgen heeft voor een evt innesteling, maar echt vertrouwen heb ik hierdoor niet.
Wat vervelend dat je je zo rot voelt. Hopelijk knap je snel op.. Ze gaan kijken of de zaadcel van goede kwaliteit is. Soms zijn ze niet mooi van vorm ed wat nadelig kan zijn voor de bevruchting. Ook gaan ze naar HPV kijken. Dit kan ook negatief werken. Dus niet maar de hoeveelheid enzo wat ze normaal doen. Ondanks onze slechte eerste poging had ze er wel nog vertrouwen in.