Ik heb in de stad zowaar zwangerschapstesten durven te kopen.. Morgen testen als er dan nog geen ongesteldheid is. Ik was gisteren en eergisteren overtuigd van wel. Het voelde zelfs al een beetje alsof ik ongesteld was. Maar nee nog steeds helemaal niks. Verder erg onrustig, humeurig, slaap slecht en jeetje wat een last van m'n darmen. Gisteren 5 keer naar de wc geweest. En ook geen diarree ofzo maar gewoon normaal. Het is vooral veel. Sorry voor de details maar ik hoop zo dat dat tekenen zijn. Dus euh spannend morgen. Ben tegelijkertijd ook zo bang om negatief te testen of toch nog ongesteld te worden voor die tijd.
Bedankt voor je reactie. Nee hoef maandag niet voor een echo. Ooh ben benieuwd, hoop dat de punctie mee valt.
Dank voor de fijne reacties. Ik ben weer helemaal positief! Had denk ik toch een bepaalde verwachting of hoop ofzo en dat matchte niet helemaal. Maar met 5 goede en bevruchte eicellen ben ik helemaal blij hoor. Haha. Oké en nu loslaten en gewoon maar zien... Want beïnvloeden kan ik dit toch niet... Spannend @Pleegmoeder34!! Ik duim heel hard voor je!
@Pleegmoeder34 Ohhh wat knap... ik had al eerder de test tevoorschijn gehaald Hoop zo boor je dat het raak is.. je klachten komen me erg bekend voor dus ik duim verder
@Pleegmoeder34 super knap dat je zo lang kan wachten! Een zwangerschap voelt in het begin ook net als een menstruatie. Ik ga ongelooflijk hard voor je duimen!
Uit ervaring weet ik dat kwaliteit boven kwantiteit staat. Ik had 20 eicellen, maar er zijn er 'maar' 6 bevrucht. Ik lees online veel dat hoe meer eicellen je hebt die kunstmatig gestimuleerd worden, des te minder ze zijn van kwaliteit. Wie weet zijn er wel 4 eicellen van topkwaliteit
Geen idee of het veel of weinig is, maar het kunnen ook maar zo 6 embryo's worden en dan heb je wat mij betreft een top opbrengst!
Dankjewel, je hebt helemaal gelijk! Ik ben ook weer positief hoor. Was ook niet negatief. Maar blijf het onbekende gewoon ingewikkeld vinden haha. Mis echt die glazen bol die mij vertelt hoe het verloopt
Ik werd wakker om kwart over 5. Ze zeiden het met ochtendurine te doen en ik moest zo nodig. Ik stond er bij en de plus werd een plus. Ik geloofde het niet dus de gewone test ook maar gedaan en ja hoor. Toen heb ik m'n man wakker gemaakt. En toen werd zoontje ook wakker. En nu zitten we met z'n allen op de bank te ontbijten . Zo nog maar weer even slapen. Ik geloof het echt niet. Vraag me af of het niet nog de pregnyl kan zijn. Maar dat kan niet want dat is woensdag al drie weken geleden. Dus ik ben zwanger?!
Ik nu ook 4 weken en 2 dagen volgens de site van Freya. Logisch aangezien onze punctie op dezelfde dag was. Bizar toch?! Ik geloof het echt niet maar het is ook wel echt zo. Jaren van mijn lichaam dat me voor de gek hield als we iui hadden gedaan of met ovulatietesten in de weer waren geweest. Zoveel teleurstellingen. Mijn zusje raakt ook niet zwanger en we zeiden een poos geleden nog tegen elkaar het gevoel te hebben gewoon niet zwanger te kunnen raken. En wij doen ivf en jeetje. De eerste keer ook. Ik hoop dat m'n zusje nu ook overstag gaat met haar man
Wauw!! Gewoon hartstikke zwanger! Hier kun je niet omheen. Ik heb geen punctie gehad. Maar terugplaatsing was wel op dezelfde dag dus zou best kunnen dat we even ver zijn.