@Pleegmoeder34 wowwww echt wel een positieve test! Gefeliciteerd!! Dit is denk ik echt niet meer van de pregnyl. Top! Lekker met je gezinnetje genieten zo vroeg heerlijk!
@Pleegmoeder34 nee dit kan niet meer de pregnyl zijn daar zijn ze echt te duidelijk voor! En vandaag is ook gewoon je testdag. Dus gefeliciteerd! ❤️
@Pleegmoeder34 wauw wat een prachtige testen, gefeliciteerddd!! Wij mochten vanmorgen naar het ziekenhuis bellen en kregen te horen dat ‘het’ zich allemaal goed ontwikkeld heeft, beetje vaag en ik werd er nog niet veel wijzer van maar belangrijkste is dat wij morgen in ieder geval een verse terugplaatsing hebben♡ en dan horen wij ook hoeveel embryo’s zich eventueel ontwikkeld hebben!
@Shar91 maar dan weet je wel dat het goed is Als ze zeggen dat het zich goed ontwikkeld heeft, klinkt dat in mijn oren als meerdere embryo's. Ze mogen misschien niet woordelijk zeggen aan de telefoon hoe het er voor staat (bij ons niet geloof ik) maar je kan er genoeg uit halen, vond ik! Hoe dan ook heel spannend en zoals je ziet kan het maar zo!!!
Ik had vanmiddag bruin slijm met het afvegen Dacht meteen aan 3 scenario's die het kunnen zijn: 1. Innestelingbloeding (wat ik hoop) 2. Bloeding nav duphaston die ik een keer ben vergeten (vind ik niet erg als het verder geen gevolgen heeft) 3. Voorteken van een naderende menstruatie (wat ik dus niet hoop) Ik gok eigenlijk het 2e. Op een of andere manier voel ik me ook nog niet echt zwanger en heb ik zo het gevoel dat het niet raak is. Ga me mentaal maar alvast voorbereiden op een menstruatie
mij hoop zo op je eerste scenario! Zolang er geen menstruatie doorzet kan het nog alle kanten op. Ik duim voor je ❤️
Komt goed! Krijg je infuus of narcose? Het is prima te doen! Ik ga liegen als ik zeg je merkt er niks van, maar als je er eenmaal ligt en de eitjes worden geoogst weet je waar voor je het doet en dat is het allemaal waard!